je dumpt haar wel neem ik aan?quote:Op maandag 7 juli 2008 23:35 schreef Mof het volgende:
Het ergste vind ik wel dat ik haar vertrouwde. Ze was niet eerlijk tegen me. Ze dacht dat ik helemaal niets door zou hebben. Als ze denkt dat ze me zo aankan, bekijkt ze het maar. Ze zal nog wel meer van die flauwe plannen hebben.
Precies wat ik dacht.quote:Op maandag 7 juli 2008 20:05 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dumpen...
Heineken voorschotelen is nóg erger dan vreemdgaan...
goed planquote:
Inderdaad, wat zijn dat voor praktijken?quote:
Zo, hebben we dat ook gehad.quote:
Barbaars.quote:Op maandag 7 juli 2008 23:56 schreef Florian_ het volgende:
waarom citroen in heineken?
Jawel, maar die kun je Fritzl(quote:Op dinsdag 8 juli 2008 00:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En kippen kakelen niet de oren van je kop af?
gvd ik wilde net zeggen zeg, wil ze je dood hebben ofzo.quote:Op maandag 7 juli 2008 20:05 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dumpen...
Heineken voorschotelen is nóg erger dan vreemdgaan...
gezelligquote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 07:55 schreef rene90 het volgende:
Gecondoleerd![]()
Te goed dat nummer van drukwerk, dat kon TS ook gewoon in ze OP zetten dan wisten we ook genoeg en was het orgineel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 07:56 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]KipSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |