Had hij maar moeite met het "Nieuw Topic" knopje, misschien dat dan minder mensen moeite hadden met het mod-zijn van hemquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:32 schreef LudoSanders het volgende:
Of je geven hem ff een kans, na een uur al beginnen te zaniken. Hij kan zijn knopjes nog nauwelijks vinden man.
Je trekt het je nogal aan, jaloers ofzoquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:34 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Had hij maar moeite met het "Nieuw Topic" knopje, misschien dat dan minder mensen moeite hadden met het mod-zijn van hem
Wie weet is dat wel over nu hij mod is. We zullen het de komende dagen zien.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:34 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Had hij maar moeite met het "Nieuw Topic" knopje, misschien dat dan minder mensen moeite hadden met het mod-zijn van hem
Nee, ik vond hem gewoon schijt irritant.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:36 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Je trekt het je nogal aan, jaloers ofzo?
Laten we het hopen ehquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wie weet is dat wel over nu hij mod is. We zullen het de komende dagen zien.
Boeiend hij is maar mod op een forum. Als ie nou kamerlid was mocht je klagen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:39 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nee, ik vond hem gewoon schijt irritant.
Nee, want hij zal wel alle mooie topics dichtgooien, en alle bagger van zijn vriendjes open laten.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:41 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Boeiend hij is maar mod op een forum. Als ie nou kamerlid was mocht je klagen.
Dan boeiend. Het is maar een internet forum? De leuke op's kun je altijd nog lezen. zelfs met slotjequote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:42 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nee, want hij zal wel alle mooie topics dichtgooien, en alle bagger van zijn vriendjes open laten.
Ey pik, als ie zuigt dan is ie binnen een week weer zwart hoorquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:42 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nee, want hij zal wel alle mooie topics dichtgooien, en alle bagger van zijn vriendjes open laten.
Hij is niet de enige KLB-mod, wanneer men dat opmerkt is het snel gebeurd natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:42 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Inderdaad, tyf dan de reacties/users weg maar laat het topic open.quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:01 schreef TC03 het volgende:
"Maar dat is mijn mening"
Ik zie totaal geen reden om dat topic dicht te gooien. De reacties zijn voorspelbaar, ja dus? Dat is zo'n beetje elk KLB-topic.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:05 schreef elfzesendertig het volgende:
Juup had inderdaad ook de voorspelbare reacties kunnen verwijderen met een waarschuwing, maar dat is mijn mening.
Heropen dit topic aub DJ!quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:01 schreef TC03 het volgende:
"Maar dat is mijn mening"
Ik zie totaal geen reden om dat topic dicht te gooien. De reacties zijn voorspelbaar, ja dus? Dat is zo'n beetje elk KLB-topic.
Zeer goede inhoudelijke reactie op een klacht in het FB-topic. Hulde!quote:
Klacht? Waar, waar?quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:33 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zeer goede inhoudelijke reactie op een klacht in het FB-topic. Hulde!
Tenzij Juup het doet, die overal paints uit haalt.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:43 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Dan boeiend. Het is maar een internet forum? De leuke op's kun je altijd nog lezen. zelfs met slotje
Paints == kinderachtigquote:Op woensdag 23 juli 2008 10:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tenzij Juup het doet, die overal paints uit haalt.Slotje best maar om dan ook alle paints en plaatjes eruit te halen is wel een beetje kinderachtig.
Er is een verschil tussen volbaggeren (dan is het terecht) en een paint ter verduidelijking of gewoon een paint voor de lol (en dan vind ik het niet terecht). Daarbij, wat heeft het voor zin om paints te verwijderen uit een topic die je toch sluit?quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:04 schreef yvonne het volgende:
Wacht ff, en een topic volbaggeren met lollerpaint en plaatjes id dat niet?
En gewoon zwaar irritant in elk topicquote:Op woensdag 23 juli 2008 10:09 schreef BobbyB het volgende:
Een voorbeeld: Jarno met zijn EPIC FAIL DJ plaatje is inderdaad wel kinderachtig.
Van wie zou -ie dat hebben?quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:09 schreef BobbyB het volgende:
Een voorbeeld: Jarno met zijn EPIC FAIL DJ plaatje is inderdaad wel kinderachtig.
Kan die vent niet gewoon gebanned worden? Hij opent nu zelfs topics om dat plaatje in te zetten.quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:11 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
En gewoon zwaar irritant in elk topic
Oh ben jij er zo eentje; iemand doet het, dan mag ik het ook wel?quote:
Hey, ik ken figuren die er mod mee zijn geworden!quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:13 schreef BobbyB het volgende:
Eerst het hardst lopen te kankeren over de bagger en het vervolgens zelf doen.
Nee, maar ik vind het wel enorm grappig dat de hardste teringbaggeraars hier nu over vallen. Nouja, grappig.quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:13 schreef BobbyB het volgende:
Oh ben jij er zo eentje; iemand doet het, dan mag ik het ook wel?![]()
Volwassen hoor.
Sommige worden zelfs adminquote:Op woensdag 23 juli 2008 10:16 schreef Jarno het volgende:
[..]
Hey, ik ken figuren die er mod mee zijn geworden!
Ik vind het redelijk kansloos, maar goed. Ieder z'n ding.quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:17 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind het wel enorm grappig dat de hardste teringbaggeraars hier nu over vallen. Nouja, grappig.
De vraag is wel of je zelf mee moet gaan baggeren, kreator is laatste tijd ook aardig bezigquote:Op woensdag 23 juli 2008 10:17 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind het wel enorm grappig dat de hardste teringbaggeraars hier nu over vallen. Nouja, grappig.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:11 schreef de_boswachter het volgende:
Jammer voor je. Ik had je gewaarschuwd
Heerlijk deze machtspositie.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De vraag is wel of je zelf mee moet gaan baggeren, kreator is laatste tijd ook aardig bezig
Nogmaals, de grootste baggeraars kiezen de koning der bagger als hun leider, en gaan dan miepen of een paar plaatjes. Plaatjes die ze zelf regelmatig in 10-voud gepost hebben.quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:16 schreef Jarno het volgende:
[..]
Hey, ik ken figuren die er mod mee zijn geworden!
O, jee een mod die geilt op zijn macht dat gaat foutquote:Op woensdag 23 juli 2008 10:11 schreef de_boswachter het volgende:
Jammer voor je. Ik had je gewaarschuwd
Heerlijk deze machtspositie.
Als jij ook maar 1 bagger post van mij, buiten de KLB SC kan vinden biedt ik je persoonlijk mijn verontschuldiging aan.quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:37 schreef Jarno het volgende:
Nogmaals, de grootste baggeraars kiezen de koning der bagger als hun leider, en gaan dan miepen of een paar plaatjes. Plaatjes die ze zelf regelmatig in 10-voud gepost hebben.
Ironie. It's a bitch.
Misschien krijgt Boswachter nu een idee van wat de mods met hem meegemaakt hebben. Dat het verneuken van KLB niet aan de mods ligt, maar aan de teringusers?quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als jij ook maar 1 bagger post van mij, buiten de KLB SC kan vinden biedt ik je persoonlijk mijn verontschuldiging aan.![]()
Nogmaals, ik vind het erg hypocriet om eerst het hardste te schreeuwen dat het zo'n bagger is en vervolgens zelf lopen te baggeren omdat anderen het ook doen en om die DJ te treiteren. In plaats dat je gewoon lekker bijdraagt aan een baggervrij KLB ga je het alleen maar zelf lopen verpesten en dat is nogal kinderachtig, kansloos en triest.
En wacht nu maar lekker af wat boswachter doet, hij is nog geen 24 uur mod, dus dat kun je helemaal niet beoordelen.
Moet jij zeggen, ventquote:Op woensdag 23 juli 2008 10:49 schreef Jarno het volgende:
Stel je anders even aan ofzo.
Zou het shao, zou het?quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:51 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Misschien krijgt Boswachter nu een idee van wat de mods met hem meegemaakt hebben. Dat het verneuken van KLB niet aan de mods ligt, maar aan de teringusers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |