abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 juli 2008 @ 18:01:44 #51
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_60001266
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 10:07 schreef Elfletterig het volgende:
Ik kom voorlopig sowieso niet meer in de Verenigde Staten. Ik ben er begin 2003 geweest (Chicago) en kreeg toen een soort beklemmend gevoel. Je wordt overal lastiggevallen met verbodsborden en stemmen in metro's die doorlopend vertellen wat allemaal niet mag.
!
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_69214837
Schopje, sluit maar als het een kutkick is.

Filmpje uit OT bestaat niet meer, maar hier is het relevante gedeelte te zien: http://www.dailymotion.co(...)for-our-protect_news

En ik mag toch hopen dat dit niet serieus is. Er is na juli vorig jaar niks meer over geschreven iig, voor zover ik kan vinden. Het filmpje is echt ongelooflijk. Vooral het stukje waar ze uitleggen dat de schok zekersteweten niet dodelijk is, en dat het enige voordeel daarvan is dat die grote gemene terrorist berecht kan worden.

Ik denk dat de duizenden mensen die (als dit ooit echt ingevoerd zou worden) ten onrechte een schok krijgen door een fout van de bemanning of door de eerder genoemde "relhackers", ook heel blij zullen zijn dat het niet dodelijk is. Behalve op het moment zelf waarschijnlijk...

Heeft iemand hier nog weer wat over gehoord of is deze waanzin inderdaad opzij gezet?
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_69215009
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 14:01 schreef DJKoster het volgende:

[..]

Crossing the yellow line: Pain
Crossing the red line: Death

Toffe film
Fortress.

Toch?
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
  woensdag 20 mei 2009 @ 09:11:37 #54
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_69215676
prima idee voor een vlucht gevangenen.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  woensdag 20 mei 2009 @ 11:09:41 #55
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_69219322
Doe mij er maar eentje, en dan graag ten onrechte 'afvuren'.

$$$ in the pocket! $$$ De schadeclaims zouden niet te overzien zijn!
Stel je voor dat zo'n vliegtuig door/langs een onweersbui moet en dat die dingen op hol slaan...

Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')