Ik heb thuis dus netwerkissues met telfort.
Dan bel je naar 1200, krijg je te horen dat dat een 0900 nummer gaat worden van 30cent per minuut.
Dan denk je van, euh...okay. Afzetters.
Dan krijg je dus iemand aan de lijn. (zonder wachtrij gelukkig) Een dame van, mwah, ik gok een jaar of 18 en die neemt mijn probleem op.
Ik probeer dus uit te leggen dat ik thuis netwerk issues heb en het hele netwerk (dus ook internet) nogal eens weg wil vallen.
Ja of ik de instelling wel op handmatig heb. In die en die menu.
Schoonheid (hoop ik), het hele netwerk ligt er uit.

Wat maken de settings van mijn telefoon dan nog uit. Bovendien heb ik op werk geen problemen.
Krijg ik een diepe zucht en ze zou het wel doorsturen naar de technische ondersteuning die er naar gaat kijken.
Telfort is lekker goedkoop, maar als dit de service is die ik van ze ga krijgen (waar ze ook nog een 0900 nummer voor durven aanstellen) is het net zo rap weer voorbij.