abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59949766
Ik heb thuis dus netwerkissues met telfort.

Dan bel je naar 1200, krijg je te horen dat dat een 0900 nummer gaat worden van 30cent per minuut.
Dan denk je van, euh...okay. Afzetters.

Dan krijg je dus iemand aan de lijn. (zonder wachtrij gelukkig) Een dame van, mwah, ik gok een jaar of 18 en die neemt mijn probleem op.
Ik probeer dus uit te leggen dat ik thuis netwerk issues heb en het hele netwerk (dus ook internet) nogal eens weg wil vallen.
Ja of ik de instelling wel op handmatig heb. In die en die menu.
Schoonheid (hoop ik), het hele netwerk ligt er uit. Wat maken de settings van mijn telefoon dan nog uit. Bovendien heb ik op werk geen problemen.
Krijg ik een diepe zucht en ze zou het wel doorsturen naar de technische ondersteuning die er naar gaat kijken.

Telfort is lekker goedkoop, maar als dit de service is die ik van ze ga krijgen (waar ze ook nog een 0900 nummer voor durven aanstellen) is het net zo rap weer voorbij.
pi_59949795
quote:
Op maandag 7 juli 2008 15:50 schreef McKillem het volgende:
Een dame van, mwah, ik gok een jaar of 18 en die neemt mijn probleem op.
Pics!
pi_59949837
TS is klant bij telfort.
  maandag 7 juli 2008 @ 15:58:26 #4
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_59949931
Hoi
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_59949941
Je mag ook gewoon problemen typen ipv issues.
Dit is tweakers niet
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_59949992
issues
Verrekte mongol!
pi_59950000
Tja, ik heb ook telfort. Ook veel probs met telefonie, niet met het netwerk.
  maandag 7 juli 2008 @ 16:02:22 #8
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_59950046
Bekend verhaal. Een 'lage prijs' moet ergens vandaan komen he. Is het niet uit de lengte, dan maar uit de breedte. In dit geval dus uit een dure kloterige service.
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
  maandag 7 juli 2008 @ 16:03:34 #9
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_59950079
telefonisch is de helpdesk tamelijk kut, maar mijn beperkte ervaring is dat ze per mail vrij rap zijn
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_59950110
Zeg gewoon op. Dit kan omdat de voorwaarden per 14 juli veranderen. Neem je nummer mee naar een fatsoenlijke aanbieder. Opgelost.

Nog meer problemen? Of zeik je altijd over service als je bij het goedkoopste van het goedkoopste gebruik maakt? Wil je service? Prima, ga naar een betere provider en klaag niet over die knakenprovider.
  maandag 7 juli 2008 @ 16:12:51 #11
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_59950284
n
quote:
Op maandag 7 juli 2008 16:05 schreef Rapaille het volgende:
Zeg gewoon op. Dit kan omdat de voorwaarden per 14 juli veranderen. Neem je nummer mee naar een fatsoenlijke aanbieder. Opgelost.

Nog meer problemen? Of zeik je altijd over service als je bij het goedkoopste van het goedkoopste gebruik maakt? Wil je service? Prima, ga naar een betere provider en klaag niet over die knakenprovider.
niet mee eens. Telfort adverteert met een werkende dienst. Als ze die dienst niet waarmaken mag je met recht klagen. Als de klantenservice dan ook nog eens RUK is dan heb je helemaal het recht om door 't lint te gaan. Moeten ze maar duidelijk vermelden dat ze een kloterige dienst leveren in hun reclames.
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
pi_59950563
quote:
Op maandag 7 juli 2008 16:05 schreef Rapaille het volgende:
Zeg gewoon op. Dit kan omdat de voorwaarden per 14 juli veranderen. Neem je nummer mee naar een fatsoenlijke aanbieder. Opgelost.

Nog meer problemen? Of zeik je altijd over service als je bij het goedkoopste van het goedkoopste gebruik maakt? Wil je service? Prima, ga naar een betere provider en klaag niet over die knakenprovider.
Daar kan je om opzeggen?
Interresant. Daar ga ik gebruik van maken.
  maandag 7 juli 2008 @ 17:20:40 #13
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_59951854
quote:
Op maandag 7 juli 2008 15:58 schreef Agiath het volgende:
Je mag ook gewoon problemen typen ipv issues.
Dit is tweakers niet
Waarschuwing, je gaat nu offtopic. Dit topic gaat over het probleem van de TS, niet over zijn taalgebruik.
0 topics op naam. 14.gif
pi_59952045
quote:
Op maandag 7 juli 2008 15:54 schreef McKillem het volgende:
TS is klant bij telfort.
  maandag 7 juli 2008 @ 17:28:39 #15
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_59952055
net nog een paar mensen van op de hoogte gebracht
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
pi_59952606
Neem niet de moeite te bellen hierom, het opzeggen hierom moet schriftelijk.

Wat ik ook ga doen.
pi_59953638
quote:
Op maandag 7 juli 2008 16:05 schreef Rapaille het volgende:
Nog meer problemen? Of zeik je altijd over service als je bij het goedkoopste van het goedkoopste gebruik maakt? Wil je service? Prima, ga naar een betere provider en klaag niet over die knakenprovider.
Even nog ingaan hierop.
Ik sluit een dienst af bij een provider die in deze toevallig voordeliger is (zo goedkoop zijn ze niet...) dan mag ik op zijn minst verwachten dat de service werkt en zo niet dat ik op zijn minst te maken heb met een fatsoenlijk communicerende klantenservicemedewerker.
Ik verwacht absoluut geen oceanengesplits van ze maar normale service heeft iedereen te leveren in mijn optiek.
pi_59953876
Soms helpt het wel hoor om even handmatig te scannen naar een netwerk en hem dan te slecteren. Niet eens een heel dom advies.
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')