Ik ben DE afwasmasjien... overalquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:10 schreef Bluezz het volgende:
Afwasmasjien staat aan hier, gaat snel met 4 personen
@ Nyn, ik vind het zo spannend voor je
ik vind het ook steeds spannender worden. Oh ja, ik moet m'n huur nog opzeggen hier in Maastricht!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:10 schreef Bluezz het volgende:
Afwasmasjien staat aan hier, gaat snel met 4 personen
@ Nyn, ik vind het zo spannend voor je
Is wel weer een bh minder die uitgetrokken wordt op een meet als je in verweggistan woontquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:14 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik vind het ook steeds spannender worden. Oh ja, ik moet m'n huur nog opzeggen hier in Maastricht!
Oiggg mondelingquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:30 schreef Stereotomy het volgende:
^^ een gehaald tentamen met een 6 is dat
Nog steedsvan dat niet gehaalde andere tentamen maar morgen nog een mondeling en alles op alles zetten om die ook te halen zodat ik met een redelijk gerust gevoel op vakantie kan gaan.
Jah sorry, ik verlang naar cnkquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die docent ga ik dus echt niet pijpen he.
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:32 schreef Bluezz het volgende:
De 5 krijg je ook wel opgekrikt, steer en [ afbeelding ] voor de 6 [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Steer, schat, that don't workquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:43 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk, ik zit bij dat stokje van 6.degene die een 9 heeft gehaald.
what has gotten into you? Hier is het trouwens ook kutweer.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:41 schreef Leintjeuh het volgende:g'morgen
beetje lang in bed blijven stinken
Steerje tentamen
Blues, verpleeghuizen hebben altijd meer dan genoeg bijna-afgestudeerde HBO'ers in dienst toch?
SOL wat ben je toch druk zo 's ochtends vroeg
Nynke je zusje is lief
Isa, die bewakers vinden je vast übertof als je afgestudeerd bent
Hobseltje slaap lekker
MoBlo rustig aandoen hoor
D_H hier is het ook hoerenweer hoor
![]()
En dat was de dosis empathisch doen en terug lezen voor vandaag.
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:47 schreef AKnynke het volgende:
[..]
what has gotten into you? Hier is het trouwens ook kutweer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |