belachelijk!!!!!!!!!quote:De NS heeft besloten dat er in de nieuwe treinen geen toiletten meer komen. Dit levert per trein vier stoeltjes op. Maar ook een boel ongemak voor de reizigers. Ook op nieuwe stations komen geen toiletten meer.
Als je nou eerst moeite doet het hele bericht te lezenquote:Op maandag 7 juli 2008 15:35 schreef nikky het volgende:
Leuk als je vanuit Rotterdam naar Groningen gaat met de trein.
Ja en, ookal zeik ik over dat ding heen hoef er toch niet op te zittenquote:Op maandag 7 juli 2008 15:36 schreef MLF het volgende:
ok, de plees zijn goor, maar als je 4 uur in de trein zit en je kan niet plassen is dat erg lullig
Dat doe je toch gewoon op de plek waar je zit?quote:Op maandag 7 juli 2008 15:44 schreef Armageddon het volgende:
Das lekker. Waar moet je nu je lijntje coke of spuit dan nemen?
Dat moet dan maar hè?quote:Op maandag 7 juli 2008 15:46 schreef nikky het volgende:
[..]
Dat doe je toch gewoon op de plek waar je zit?
Er zijn stoptreinen die 4 uur over hun totale route doen, maar niemand zal van begin tot eind er in zitten. En waarom zou je met de stopper van Utrecht naar Zwolle gaan als er zat IC's rijden.. Niet zo moeilijk doen jongensquote:Op maandag 7 juli 2008 15:43 schreef Sapstengel het volgende:
De stoptrein van Utrecht naar Zwolle doet er een uur en 20 minuten over.
Wat the fuck.quote:Op maandag 7 juli 2008 15:33 schreef MLF het volgende:
[..]
belachelijk!!!!!!!!!
ze sporen echt niet bij de NS
Verkapte-kijk-mij-een-klein-pikkie-hebben-post.quote:Op maandag 7 juli 2008 15:58 schreef Devlinsect het volgende:
Colafles mee, leuter erin, klaar.
Intercity behoud toilet dus nog wel, maargoed ik zit ook vaag genoeg in een stoptrein, dus nogsteeds achterlijk.quote:Op maandag 7 juli 2008 15:58 schreef McKillem het volgende:
[..]
Wat the fuck.
Weet je hoe vaak ik moet zeiken in de trein of op station.
Of hoe vaak ik ff naar station loop omdat ik moet zeiken ik toevallig in de buurt ben.
Leuk ook als ik met de intercity naar Enschede moet vanuit Den Haag, in die intercity moet ik altijd wel een keer naar de toilet ergens tijdens de rit.
Ook niet zo gek daar die rit bijna 3 uur duurt.
quote:Op maandag 7 juli 2008 15:58 schreef Devlinsect het volgende:
Colafles mee, leuter erin, klaar.
@Ruud.nl : je was me voorquote:Op maandag 7 juli 2008 16:06 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Verkapte-kijk-mij-een-klein-pikkie-hebben-post.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |