Ook al?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:15 schreef Californium het volgende:
[..]
Jahredelijk tot ok geslapen vannacht
en vanavond stappen
Puberpop
![]()
Jij? weer aan het werk?
Neequote:
Ik ken hetquote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ook al?
Ik heb knetterkut geslapen.
al die regen enzo, ben er gewoon van wakker geworden.
Schiet ook niet echt op.
Ook al met al een sinds zaterdag slecht geslapen, ben nu ook aardig aan het eind vna m'n latijn
Oh, ik hou ook intens van regen als ik ga slapen.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:30 schreef nicomart het volgende:
regen vind ik altijd fijn om in slaap te vallen.. dat zachte getik enzo.. Heeerlijk
vervelend is het he.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ken hetvannacht ging het gelukkig beter
je wordt er echt niet blij van, van zo weinig slaap...zondag de hele dag chaggie geweest...
jaaquote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:30 schreef nicomart het volgende:
regen vind ik altijd fijn om in slaap te vallen.. dat zachte getik enzo.. Heeerlijk
eruit gehuild? was zo het erg dan?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:27 schreef Californium het volgende:
[..]
Neeen dat realiseerde ik me op een gegeven moment ook.... gisteravond dus
Dus ben opgestaan alles eruit gehuild en toen weer rustig geen liggen en proberen me hoofd leeg te maken
en het heeft gewerkt
gewoon wat frustraties, en gevoelens die niet lekker zaten.... valt wel mee...quote:
Aaahwquote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:43 schreef Californium het volgende:
[..]
gewoon wat frustraties, en gevoelens die niet lekker zaten.... valt wel mee...
quote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:43 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik hoop het..... ik denk het wel..... voel me heel opgelucht en veel beter als dat ik me de afgelopen 3 dagen heb gevoeldquote:
Nicequote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:52 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik hoop het..... ik denk het wel..... voel me heel opgelucht en veel beter als dat ik me de afgelopen 3 dagen heb gevoeld
Ja! Duitsequote:
Das ook lekker...met die keiharde muziek erbijquote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nice![]()
Dat is het belangrijkste.
Ik denk dat ik evne goed moet rennen weer en dan even de boksbal te grazen moet nemen.
Even wat werk frustraties eruit rammen
Idd, altijd goed.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:56 schreef Californium het volgende:
[..]
Das ook lekker...met die keiharde muziek erbij![]()
Ik ge ervandoor
Nee man, dat is juist vetquote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat duits is echt arelaxed.
* haat duits
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:43 schreef Californium het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |