Ook al?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:15 schreef Californium het volgende:
[..]
Jahredelijk tot ok geslapen vannacht
en vanavond stappen
Puberpop
![]()
Jij? weer aan het werk?
Neequote:
Ik ken hetquote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ook al?
Ik heb knetterkut geslapen.
al die regen enzo, ben er gewoon van wakker geworden.
Schiet ook niet echt op.
Ook al met al een sinds zaterdag slecht geslapen, ben nu ook aardig aan het eind vna m'n latijn
Oh, ik hou ook intens van regen als ik ga slapen.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:30 schreef nicomart het volgende:
regen vind ik altijd fijn om in slaap te vallen.. dat zachte getik enzo.. Heeerlijk
vervelend is het he.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ken hetvannacht ging het gelukkig beter
je wordt er echt niet blij van, van zo weinig slaap...zondag de hele dag chaggie geweest...
jaaquote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:30 schreef nicomart het volgende:
regen vind ik altijd fijn om in slaap te vallen.. dat zachte getik enzo.. Heeerlijk
eruit gehuild? was zo het erg dan?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:27 schreef Californium het volgende:
[..]
Neeen dat realiseerde ik me op een gegeven moment ook.... gisteravond dus
Dus ben opgestaan alles eruit gehuild en toen weer rustig geen liggen en proberen me hoofd leeg te maken
en het heeft gewerkt
gewoon wat frustraties, en gevoelens die niet lekker zaten.... valt wel mee...quote:
Aaahwquote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:43 schreef Californium het volgende:
[..]
gewoon wat frustraties, en gevoelens die niet lekker zaten.... valt wel mee...
quote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:43 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik hoop het..... ik denk het wel..... voel me heel opgelucht en veel beter als dat ik me de afgelopen 3 dagen heb gevoeldquote:
Nicequote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:52 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik hoop het..... ik denk het wel..... voel me heel opgelucht en veel beter als dat ik me de afgelopen 3 dagen heb gevoeld
Ja! Duitsequote:
Das ook lekker...met die keiharde muziek erbijquote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nice![]()
Dat is het belangrijkste.
Ik denk dat ik evne goed moet rennen weer en dan even de boksbal te grazen moet nemen.
Even wat werk frustraties eruit rammen
Idd, altijd goed.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:56 schreef Californium het volgende:
[..]
Das ook lekker...met die keiharde muziek erbij![]()
Ik ge ervandoor
Nee man, dat is juist vetquote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat duits is echt arelaxed.
* haat duits
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:43 schreef Californium het volgende:
[..]
ik heb ook zo'n periode gehad.. Toen was het opeens een paar jaar hetzelfde en toen opeens kreeg ik nieuwe lenzen na een vakantie en toen bleek 1 oog opeens 0,5 beter zijn geworden waardoor beide ogen op hetzelfde niveau kwamen. Dat was echt gekquote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:08 schreef PieterBas het volgende:
Net terug van de opticien... Mijn ogen worden met het jaar slechter....
Mijn ogen wat doe je....
Toen ik 8 jaar geleden met lenzen begon... had ik -2.25.. nu zit ik bijna tegen de -4 aan.. Slechte ogen schijnt erfelijk te zijn in de fam...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:11 schreef nicomart het volgende:
[..]
ik heb ook zo'n periode gehad.. Toen was het opeens een paar jaar hetzelfde en toen opeens kreeg ik nieuwe lenzen na een vakantie en toen bleek 1 oog opeens 0,5 beter zijn geworden waardoor beide ogen op hetzelfde niveau kwamen. Dat was echt gek
Nu ben ik alweer een paar jaar op hetzelfde niveau.. Naja.. niveau.. Ze zijn al jaren even slecht
Als het pinautomatensysteem (Interpay) op zijn gat gaat.. hebben toch een aantal mensen een probleem..quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:37 schreef Bravebart het volgende:
Pfff, kut C1000Zijn alle pinautomaten van de zelfscankassa's defect, dus ik denk, dan maar een keer naar een 'gewone' kassa, ik daar pinnen: Oh sorry meneer, deze pinautomaten doen het niet...
Maar goed dat ik nog (genoeg) contant bij me had
Dan was het niet kut C1000quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:37 schreef Bravebart het volgende:
Pfff, kut C1000Zijn alle pinautomaten van de zelfscankassa's defect, dus ik denk, dan maar een keer naar een 'gewone' kassa, ik daar pinnen: Oh sorry meneer, deze pinautomaten doen het niet...
Maar goed dat ik nog (genoeg) contant bij me had
Dat blijkt maar weer jaquote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:43 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als het pinautomatensysteem (Interpay) op zijn gat gaat.. hebben toch een aantal mensen een probleem..
Nope, lag aan de C1000 zelf dit keerquote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:45 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dan was het niet kut C1000maar kut pinautomaten
want vaak lopen de pinautomaten via een draadje met bijv. (waarschijnlijk) KPN naar de centrale. En daar gaat nog wel eens wat mis. Ook een keer in de Albert Heijn gehad.. Alle pinautomaten er uit door een storing bij KPN. "Sorry meneer, u kunt op dit moment niet pinnen" gevolgd door een hoop gescheld en gevloek.. Wij hebben toen door de hele winkel incl. 10 bij de ingang ofzo briefjes gehangen dat de pin het niet deed. Maar dan nog zijn er mensen die pas bij de kassa na 100 waarschuwingen ontdekken dat de pin het niet doet en dan nog boos worden
Sorry dames, maar ik moet hem hier gelijk geven!quote:
ja ze zijn leuk hoorquote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Sorry dames, maar ik moet hem hier gelijk geven!
Dat zekerquote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:59 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja ze zijn leuk hoorals ze nou gewoon is een keertje duidelijk zijn
inplaats van met die stomme hints werken enzo
Goed hoorquote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:17 schreef mash_ het volgende:
maarjazal er hier maar alteveel over gaan zeuren
hoe is het met iedereen?
Vind een abnormale vrouwquote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:59 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja ze zijn leuk hoorals ze nou gewoon is een keertje duidelijk zijn
inplaats van met die stomme hints werken enzo
Sowiesoquote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:45 schreef jackson het volgende:
Ja, hoi!
Hoe was de meet eigenlijk... Puikend?
Nou, mooi!quote:
Jij je ook vermaakt?quote:
Ik vermaak me altijd wel hoor... Ik dacht alleen, laat ik deze meet eens overslaanquote:
Ja, doe je normaal nooitquote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:00 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik vermaak me altijd wel hoor... Ik dacht alleen, laat ik deze meet eens overslaan
Mogguh Middagquote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:00 schreef Milou__ het volgende:
hey goedemorgen allemaal.
Relaxtquote:
Neequote:
Treinen zijn niet relaxt.... dat weet jij ookquote:
quote:
Leg uit ?quote:
Dan zal het vast gezellig geweest zijnquote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuhm ja goedIk weet niet meer wat ik allemaal gedaan heb, dus dat is een goed teken
Ik vond die in Zweden/Denemarken anders best okquote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:03 schreef jackson het volgende:
[..]
Treinen zijn niet relaxt.... dat weet jij ook
Oh dat sowiesoquote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:04 schreef jackson het volgende:
[..]
Dan zal het vast gezellig geweest zijn
Ik heb ook weinig klagen.... Aankomend weekend ook lekker naar duitslandquote:
Ga je doen in Duitsland?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:06 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik heb ook weinig klagen.... Aankomend weekend ook lekker naar duitsland. Dat komt helemaal goed dus
Kan je niet tegen achteruit rijden?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:07 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Not! Maar ik ben er bijna gelukkig , er zit ook een dronken man hier:')
quote:
Ik liever achteruit, heel gekquote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:10 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ah het gaat wel.. Ik rij liever vooruit.
"Ring-weekend" weekendje nurburgring dus, van vrijdag tot en met maandag. 12 vrienden, 2 huisjes, pils, poker en auto'squote:
Kleine kans gezien ik voorzien ben in NLquote:
Goeie movequote:
Komt hard aan die colaquote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuhm ja goedIk weet niet meer wat ik allemaal gedaan heb, dus dat is een goed teken
coolquote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:12 schreef jackson het volgende:
[..]
"Ring-weekend" weekendje nurburgring dus, van vrijdag tot en met maandag. 12 vrienden, 2 huisjes, pils, poker en auto's
Ja, is altijd wel lachen met wat autofreaks bijelkaar. Helaas rijden de meeste niet echt leuke auto's meer maarja.... dat leasen is wel ideaalquote:
Je krijgt er inderdaad altijd wat saaie auto's van!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:26 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, is altijd wel lachen met wat autofreaks bijelkaar. Helaas rijden de meeste niet echt leuke auto's meer maarja.... dat leasen is wel ideaal
Mooi werkquote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:32 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Je krijgt er inderdaad altijd wat saaie auto's van!
Zondag ben ik weer aan de beurt, in een omgebouwde bus met een race auto achter in naar de autoracerij toe. 9 man, bier en me lekker vermaken.
als het rijden dan niet leuk is, kan je altijd nog ff een flinke paardneukorgie houden..quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:33 schreef jackson het volgende:
[..]
Mooi werk
De dikste auto die mee gaat is een bmw 330 station, een e46. Voor de rest is het dieselen maar met rond de 100 paarden
Mooi zoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |