Ik doe vrijwilligerswerk bij de scouting.quote:Op maandag 7 juli 2008 19:50 schreef DeNeelz het volgende:
Die boswachter is een pedofiel, wat moet je in een kinderpark?
Je mocht willen dat er ooit iemand jouw knoop zal gaan vasthouden. Vooralsnog is dat enkel je moeke, als je gaat plassen. Om het sproeier effect tegen te gaan.quote:Op maandag 7 juli 2008 20:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik doe vrijwilligerswerk bij de scouting.
Althans ik loop in zulkes pakje door het pretpark. En dan klampen kleine kinderen zichzelf wel aan mijn "knoop" vast omdat ze denken dat ik Hiawatha, hun grote leider ben.
Scouting, lekker vuurtjes stoken, knoopjes leggen, speurtochten houden. Knoopje in je das en gaan! Wat tof.quote:Op maandag 7 juli 2008 20:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Althans ik loop in zulkes pakje door het pretpark. En dan klampen kleine kinderen zichzelf wel aan mijn "knoop" vast omdat ze denken dat ik Hiawatha, hun grote leider ben.
Daar gaat m'n stem voor de boswachterquote:Op maandag 7 juli 2008 20:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nog geen kut gezien anders.quote:Op maandag 7 juli 2008 21:04 schreef GasTurbine het volgende:
Wat een kuttopic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |