quote:Op maandag 7 juli 2008 04:24 schreef Breathtaking het volgende:
Hahahanou succes ermee! Ik had op een ander forum 12000 ofzo geloof ik (bij elkaar van 2 accounts) maar daar deed ik 4 jaar over. Dus ik vind het een aardige prestatie van je
Ooh jaaa gezelligquote:Op maandag 7 juli 2008 04:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
zullen we de laatste 5 posts bij jou achter de computer doen, kom ik je verdedigen tegen alle enge geluidjes in huis
Nog 4. Nog 4. Nagelbijten dit.quote:Op maandag 7 juli 2008 04:28 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Kan niet slapen en zit hele nacht al films te kijken en moet er over 3 uur uit
Dat bedoel ik maarquote:Op maandag 7 juli 2008 04:29 schreef DaFan het volgende:
En stuk voor stuk kwaliteitsposts van de bovenste plank!
Geen notes.quote:Op maandag 7 juli 2008 04:30 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dat bedoel ik maareindelijk iemand die mij begrijpt
kwaliteit daar gaat het hier om, 15.000 posts, geen bans, geen notes en toch een aandeel aan fok geleverd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 07-07-2008 04:34:58 ]
quote:Op maandag 7 juli 2008 04:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Geen notes..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
is een software foutje van fok!
quote:![]()
hoelaat zal ik de 15.000e posten dan
![]()
Ohh arme jijquote:Op maandag 7 juli 2008 04:28 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Kan niet slapen en zit hele nacht al films te kijken en moet er over 3 uur uit
Wat voor statement?quote:Op maandag 7 juli 2008 04:36 schreef zarGon het volgende:
Maak een statement door het niet te posten.
Doe maar gewoon, aandachtshoerquote:Op maandag 7 juli 2008 04:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
![]()
is een software foutje van fok!
[..]![]()
hoelaat zal ik de 15.000e posten dan
Hij laat ons gewoon alleen met een onbevredigd gevoelquote:Op maandag 7 juli 2008 05:13 schreef Blackninjadude het volgende:
Hij is even een mooie paint aant maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |