5 slaapkamers, 3 verdiepingen, gaat wel dusquote:
quote:Op maandag 7 juli 2008 03:11 schreef roze-meisje het volgende:
ach schatiie je moet maar zo denken wat kan er gebeuren? je kunt alleen ontvoerd worden en in een martelkelder uitgehongerd worden of niet ontvoerd maar wel vermoord worden of alleen ontvoerd wordenis dat nu iets om bang van te worden?
Moet je in elke post melden dat je een vriendin hebt om maar net te doen of je hetero bent?quote:Op maandag 7 juli 2008 03:11 schreef Mjahtogh het volgende:
Hahaha ja ken het zo'n huis woont me vriendin ook,(oud heren huis) houten vloeren met harde wind kraakt alles bahbah snap je angst
En je leeft nog dus er is niks aan de handquote:Op maandag 7 juli 2008 03:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
& DaFan ik heb mn hele huis al doorzocht joh, van zolder tot kelder
Loop onder een treinquote:Op maandag 7 juli 2008 03:13 schreef DaFan het volgende:
[..]
Moet je in elke post melden dat je een vriendin hebt om maar net te doen of je hetero bent?
Ach, als ik na morgen niet meer post weten jullie in ieder geval zo'n beetje wat er gebeurd isquote:Op maandag 7 juli 2008 03:14 schreef DaFan het volgende:
[..]
En je leeft nog dus er is niks aan de hand
Hoezo zoeken? Gang door, links, 2e deur rechts, trap af.quote:Op maandag 7 juli 2008 03:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ach, als ik na morgen niet meer post weten jullie in ieder geval zo'n beetje wat er gebeurd is
of dan zit ik in een martelkelder. Dus ga me dan maar zoeken!
Zeg toch niet een rijdende trein knuppelquote:Op maandag 7 juli 2008 03:18 schreef DaFan het volgende:
[..]
Doodsverwensing! Of alleen zwaargewond-verwensing?
quote:Op maandag 7 juli 2008 03:18 schreef Mjahtogh het volgende:
Je moet een tent bouwen met allemaal lakens en dan daar in gaan slapen midden in de woonkamer
Heb je haar geneukt?quote:Op maandag 7 juli 2008 03:07 schreef Breathtaking het volgende:
Mijn ouders zijn op vakantie en nu ben ik moederziel alleenafgelopen nachten sliep mn beste vriendin hier, maar vannacht niet.
En ik geef toe, ik vind in mn eentje thuis slapen gewoon niet fijnhet waait best hard hier en overal zijn van die vreemde geluiden enzo. Zielig he?
Gelukkig zitten hier alleen maar stoere mannen en internethelden dus jullie hebben daar geen last van.
Klacht: Stiekem nog steeds bang zijn als je alleen thuis bent.
Hm, goeiequote:Op maandag 7 juli 2008 03:18 schreef Mjahtogh het volgende:
Je moet een tent bouwen met allemaal lakens en dan daar in gaan slapen midden in de woonkamer
Wie? Mn beste vriendin? Ja ik doe niet andersquote:
Ow en neem wel een zaklamp mee !!quote:Op maandag 7 juli 2008 03:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hm, goeie
Ennehhhh zargon, dat zeg ik niet
vertel vertel vertelquote:Op maandag 7 juli 2008 03:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hm, goeie
Ennehhhh zargon, dat zeg ik niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |