abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59939711
Dit nieuwsbericht van even terug is jullie misschein ontgaan : Opel Kadett in 10 dagen 2 keer gejat wil er toch even wat over vetrellen want t kreek NOG een staartje!

Boeventuig 1:
Het betreft hier dus de auto van mijn vriendin. Nu niet gaan zeuren over het is een kadett en die vraagt erom gestolen te worden blabla t zal wel, ze heeft hem gehad van een oud tante. Maar het verhaal klopte al niet want hij is eerst getolen op 8 mei, terug gevonden op 16 Mei, en naar de garage gebracht voor reparatie waar hij een week of 5!! stond.
Wij halen hem 18 Juni op om 12:00 uur bij de garage en om 12:30 is hij weer gejat gewoon voor de deur bij mijn vriendin thuis! Gelukkig weer terug gevonden op 26 Juni. Niemand voor gepakt of wat dan ook, jammer zal wel niet meer gebeuren ook.

Boeventuig 2:
Nu ging het hierboven om de "echte" boeven, maaaaar de garage's doen niet veel onder voor dit tuig!
Niet gaan zeuren omdat we hem hebben laten maken want het ding heeft gewoon een hoop emotionele waarde, mijn schoonouders wouden de reparatie wel betalen dus laat ze! Nu was de rekening van de garage schrik niet 450,- euro's OMG!!! Maarja whatever. Na de 2e keer gestolen te zijn naar een andere garage gebracht, weer precies hetzelfde mankement alleen nu kostte het 85,- WTF !! Garage 1 dus maar ff opgebeld, doen net of hun neus bloed en willen nix compenseren.

Conclusie : Boeventuig 1 KUT!!
Boeventuig 2 Ook KUT !!
Tis toch nie? Jawoh tist!
  maandag 7 juli 2008 @ 00:57:08 #2
181126 MouzurX
Misschien?
pi_59939754
Hoe kan je auto nou 2 keer gejat worden .. laat je hem met de deur open en de sleutel in het contact op straat staan ofzo?
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  maandag 7 juli 2008 @ 00:58:28 #3
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_59939770
TS' vriendin woont in een pauperwijk.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_59939775
Ja inderdaad en dan nog telkens terug gevonden ook!
pi_59939788
verkapt kijk-mij-een-raar-verhaal-bedenken-om-stoer-te-patseren-over-het-bedachte-feit-dat-ik-een-vriendin-heb.

Erg kansloos
pi_59939801
quote:
Op maandag 7 juli 2008 00:58 schreef LasTeR het volgende:
Gewoon midden in het centrum en hij stond op een vergunning parkeerplaats NAAST een betaalde parkeerplaats waar het ook nog eens druk was, dus niemand die er een zak om geeft als er iemand met een schroevendraaier een auto open maakt...
pi_59939802
quote:
Op maandag 7 juli 2008 00:53 schreef Mjahtogh het volgende:
Nu was de rekening van de garage schrik niet 450,- euro's OMG!!! Maarja whatever. Na de 2e keer gestolen te zijn naar een andere garage gebracht, weer precies hetzelfde mankement alleen nu kostte het 85,- WTF !! Garage 1 dus maar ff opgebeld, doen net of hun neus bloed en willen nix compenseren.
450 euro hoeft helemaal niet zoveel te zijn voor de reparatie van een auto, en al helemaal niet als het een oudje is.

Ook wil het feit dat het mankement (wat voor mankement was het eigenlijk?) hetzelfde is niet zeggen dat het dus per definitie ook dezelfde oplossing heeft. Kan wel, hoeft niet. Daarbij komt dat garage 1 al het een en ander eraan gedaan heeft, dus kan het goed zijn dat het defect minder erg/ingrijpend is geweest bij de tweede keer waardoor het bijvoorbeeld minder onderdelen of minder manuren heeft gekost.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
pi_59939806
quote:
Op maandag 7 juli 2008 01:00 schreef Pakspul het volgende:
verkapt kijk-mij-een-raar-verhaal-bedenken-om-stoer-te-patseren-over-het-bedachte-feit-dat-ik-een-vriendin-heb.

Erg kansloos
Je dooie schildpad...
pi_59939808
Schrik niet dit is een kuttopic OMG!!!
pi_59939816
quote:
Op maandag 7 juli 2008 01:01 schreef Mjahtogh het volgende:
Gewoon midden in het centrum en hij stond op een vergunning parkeerplaats NAAST een betaalde parkeerplaats waar het ook nog eens druk was, dus niemand die er een zak om geeft als er iemand met een schroevendraaier een auto open maakt...
Een beetje autodief heeft een autodeur met een schroevendraaier net zo snel in een net zo vloeiende beweging open als met een sleutel.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
pi_59939829
quote:
Op maandag 7 juli 2008 01:01 schreef 700MB het volgende:

[..]

450 euro hoeft helemaal niet zoveel te zijn voor de reparatie van een auto, en al helemaal niet als het een oudje is.

Ook wil het feit dat het mankement (wat voor mankement was het eigenlijk?) hetzelfde is niet zeggen dat het dus per definitie ook dezelfde oplossing heeft. Kan wel, hoeft niet. Daarbij komt dat garage 1 al het een en ander eraan gedaan heeft, dus kan het goed zijn dat het defect minder erg/ingrijpend is geweest bij de tweede keer waardoor het bijvoorbeeld minder onderdelen of minder manuren heeft gekost.
Stuurkolom was 2 keer stuk en het hele contact2 x, en het slot aan de bestuurderskant 2x.
  maandag 7 juli 2008 @ 01:03:56 #12
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_59939830
Tja, zo'n Kadett is erg populair. Logisch als je hem in een paar seconden open hebt.
  maandag 7 juli 2008 @ 01:08:12 #13
181126 MouzurX
Misschien?
pi_59939870
TS moet gewoon een alarm in zijn auto doen
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_59939966
quote:
Op maandag 7 juli 2008 01:03 schreef Mjahtogh het volgende:
Stuurkolom was 2 keer stuk en het hele contact2 x, en het slot aan de bestuurderskant 2x.
Tja, 'stuk' is bij zoiets nog steeds een ruim begrip. Het kan dus verschillende oorzaken en oplossingen en dus kosten hebben.
  maandag 7 juli 2008 @ 08:53:43 #15
215011 Placenta
eating your placenta
pi_59941415
quote:
Op maandag 7 juli 2008 00:58 schreef LasTeR het volgende:
Geen plaatje
IN MOKUM BEN JE RIJK EN GELUKKIG TEGELIJK!
GEEF MIJ MAAR AMSTERDAM!
pi_59947835
quote:
Op maandag 7 juli 2008 00:57 schreef MouzurX het volgende:
Hoe kan je auto nou 2 keer gejat worden .. laat je hem met de deur open en de sleutel in het contact op straat staan ofzo?
Die dingen zijn zo fucking makkelijk te jatten dat je aan een schroevendraaier al genoeg hebt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')