Dit nieuwsbericht van even terug is jullie misschein ontgaan :
Opel Kadett in 10 dagen 2 keer gejat wil er toch even wat over vetrellen want t kreek NOG een staartje!
Boeventuig 1:
Het betreft hier dus de auto van mijn vriendin. Nu niet gaan zeuren over het is een kadett en die vraagt erom gestolen te worden blabla t zal wel, ze heeft hem gehad van een oud tante. Maar het verhaal klopte al niet want hij is eerst getolen op 8 mei, terug gevonden op 16 Mei, en naar de garage gebracht voor reparatie waar hij een week of 5!! stond.
Wij halen hem 18 Juni op om 12:00 uur bij de garage en om 12:30 is hij weer gejat gewoon voor de deur bij mijn vriendin thuis! Gelukkig weer terug gevonden op 26 Juni. Niemand voor gepakt of wat dan ook, jammer zal wel niet meer gebeuren ook.
Boeventuig 2:
Nu ging het hierboven om de "echte" boeven, maaaaar de garage's doen niet veel onder voor dit tuig!
Niet gaan zeuren omdat we hem hebben laten maken want het ding heeft gewoon een hoop emotionele waarde, mijn schoonouders wouden de reparatie wel betalen dus laat ze! Nu was de rekening van de garage schrik niet 450,- euro's OMG!!! Maarja whatever. Na de 2e keer gestolen te zijn naar een andere garage gebracht, weer precies hetzelfde mankement alleen nu kostte het 85,- WTF !! Garage 1 dus maar ff opgebeld, doen net of hun neus bloed en willen nix compenseren.
Conclusie : Boeventuig 1 KUT!!
Boeventuig 2 Ook KUT !!