abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218616
Even een nieuwe Topic aanmaken zodat we de dag weer kunnen vastleggen voor degene die geen Streams kunnen zien. De Topic van 10 november staat al op 40 reacties, dan kunnen er maar een paar bij en moet je toch een nieuwe aanmaken, dus net zo handig dacht ik, toch? Ik vergeet alleen altijd het tekentje voor de Topic en dus staat er nu een blauwe
, en ik heb het niet actueel genoemd, sorry morgen weer beter, we weten denk ik met zijn allen wat we bedoelen

Nu Vooruit met de geit.......

Ik ben zo vrij om even Madeline's reactie mee te nemen, Madeline schreef: "Goedemorgen allemaal !Het is 8.45 en Willem is zo te zien als enge al op.Hij is koffie/thee aan het zetten."

9.10 Iedereen is nog in diepe rust zo te zien, alleen de kipjes, met name de "Kutkip" is aan het scharrelen.
------------------
Het ware te wensen, dat alle mensen met al hun gebreken, zichzelf eens bekeken. Dan zouden ze het wel laten, om over anderen te praten......

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 11 November 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_218617
9.18 In Almere schijnt het zonnetje alweer volop, bah woon ik toch aan het verkeerde deel van het land.

Alles is in diepe rust binnen huize BB, buiten huize BB hoor ik een motorzaag, en wat geluiden die ik niet thuis kan brengen...HAHA, lijken wel koeien, oooh en nu een hond die blaft... Verder niet veel te zien nog..we wachten af.

pi_218618
9.35
ik heb inmiddels weer 4x beeld. Maar alles is nog/weer in diepe rust. Willem zie ik ook niet meer, is zeker weer terug gegaan naar z'n mandje.

Aha, Karin is ook wakker, ze liep heen en weer langs 't ladenkastje, dus misschien ging ze alleen even naar 't toilet want ik zie haar nu niet meer.

10.00
Anouk en Cyril zijn nu ook wakker. Er is iemand brood aan het snijden maar ik kan niet zien wie. Verder zie ik bij de spiegel nog een manspersoon, ik denk Bart of Maurice.

[Dit bericht is gewijzigd door Madeline (Datum 11 November 1999).]

pi_218619
Goedemorgen allemaal
Hallo Oliebol2000 en Madeline, ook ik sta weer in de startblokken om voor vandaag een heerlijke BB-dag verslag te maken. Als het geluid meewerkt, dan kan het niet stuk dacht ik zo.
Karin, Bart, Anouk, en Willem zitten aan het ontbijt.De dbk riep naar Willem dat hij zijn zender om moest doen. Het onderwerp was ze het momenteel over hebben kan ik helaas niet verstaan.

Karin heeft het BB-regelementen boek erbij gehaald
Kippen mogen alleen eten in de ren en niet erbuiten. Tijdens zon opkomst moeten ze gevoerd worden. Gemiddeld legt een kip 4 a5 eieren p/w. Het geluid is erg zacht.
A. is alleen buiten, sigaret roken.
K: ik heb een keer een studie gemaakt over een vlo. Werkstuk, zij had uitgerekend hoever een vlo kan springen. Deze springt ongeveer 3 cm. Interessant he?
Bart heeft het nu over mieren. Hoe sterk ze wel niet zijn. K; Nu ga ik lekker oefenen.

------------------
what's life without BB
Bart heet eigenlijk; Kees,Kesennnnnnnn

[Dit bericht is gewijzigd door binky (Datum 11 November 1999).]

what's life without BB

pi_218620
Goeiemorgen Binky, fijn te weten dat we elkaar helpen om anderen die de stream niet kunnen zien toch bij te praten over het wel en wee bij BB . tjeeeee rijmt ook nog.

Ik ben in de omstandigheid dat ik door ziekte op bed lig al een hele lange tijd en via de PC gelukkig wat afleiding heb en anderen zelfs blij maak met het verslag....daar kan ik van genieten want het kringetje wordt wel erg klein als je langdurig bedlegerig bent.

11.00 Het is rustig in het huis en ook in de tuin is er niet veel te doen, ze hebben teveel geoefent misschien of wie weet houdt de beide dames het toch bezig vanavond om wie eruit gaat...maar goed we houden de streams in de gaten...tot zo

11.05 ze zitten aan de ontbijttafel nog steeds en de heren in de blote borst...jee ik heb de verwarming aan.

C: ziet er nog erg slaperig uit, laat ze nog maar even genieten van haar laatste ontbijt, ooh erg ben ik he?

B: gaapt als een gek, hij mag wel oppassen dat zijn oren niet naar binnen klappen. Maar al drie ochtenden is hij actief en komt actief zijn bed uit, iets waar Karin erg veel lof over spreekt.

Verder zijn ze allemaal wat duf..we houden het in de gaten...ooh ja Binky geluid heb ik wel.

pi_218621
11.14 W: krijgt een verbandje om zijn vinger van Karin...ik weet alleen niet wat er is gebeurd? Hmm, ze gaat al aardig op zuster Karin lijken

R + B hebben de fietsbroek weer aan dus ze zullen de strijd weer aangaan met de eenwieler vermoed ik. Dat wordt weer screenshots vastleggen voor nieuwe postkaarten op mijn site die iedereen kan versturen.

M: "het is een kutopdracht deze week, ik vindt het maar niets"

B: "het is een soort verlenging van de vorige opdracht, dat touwlopen. Het is best leuk als je maar doorzet en veel oefent"

A: schrijft de kalender bij en zegt dat het 11 November is, de dag van het carnavalgebeuren en natuurlijk de nominatie's.

R: "zullen we ons verkleden joh he vanavond? en een polonaise inzetten?..." We maken slingers en toeters, tis carnaval.
Wel wat cynisch gedacht nu Cyrille weg gaat.., in ieder geval is er al een Ponchahontas.

Ruud begint allerhoemeer op een stoere stevige vikingman te lijken met zijn blonde haren, die groeien als kool volgens mij. Hij gaat zeker als Viking verkleed.

pi_218622
Oliebol2000 van harte beterschap, hopen dat je snel weer op de been bent.
Heb ik het goed gehoord dat Willem naar de DBK is geroepen? Het resultaat hiervan heb ik helaas niet gehoord, ik moest mijn computer 2x restarten, netwerk he, altijd problemen.
Bart en Anouk zijn buiten aan het oefenen. Bart op de fiets, het gaat erg goed dat fietsen. en A zie ik niet 2 van 4 streams werken maar.
what's life without BB

pi_218623
quote:
op 11-11-1999 om 11:31 AM schreef binky het volgende:
Oliebol2000 van harte beterschap, hopen dat je snel weer op de been bent.

Dank jewel Binky, ik hoop het

Willem is inderdaad naar de DBK geroepen, volgens mij hoorde ik dat hij carnavals spullen heeft gevraagd voor vanavond, ze willen namelijk zich verkleden.

Karin, Maurice en Ruud praten wat over familie en kennissen.

pi_218624
Anouk is denk ik zeker van haar vertrek, ze vouwt haar spulletjes op, en legt alles op bed. Ceryl is ook op de slaapkamer aanwezeig, zij rommelt ook wat. A: dan is het snel gepakt, sokjes.
Bart veegt de tuin.
A tegen Willem: dan ik er alles zo inmieteren....
Ik denk dat Willem ook zijn vingers heeft verbrand, want A vroeg aan Willem: Doet dat ook zo'n pijn? Valt wel mee zegt Willem.
Ik heb weer beeld op mijn 4 streams, eindelijk. Anouk tegen C: als ik eruit moet dan gooi ik wel wat over het hek. wat??
A: ik moet dan toch vaker in de donderdag avond uitzending zijn, dan kan dat wel. Die A is weer erg irritant aan het fluiten. Ruud is aan het "stofzuigen". Ceryl is zak 's lekker door aan het zingen. A: ik laat wel kaugum hier. C: voor als mijn sigaretten op zijn.
C gaat zich douchen. Voor de rest: het bekende kastje, en 3x streams tuin.
Bart en Willem zijn de was door de mangel aan het halen.

------------------
what's life without BB

what's life without BB

donderdag 11 november 1999 @ 12:07:00 #10
313 Twinny Sister
Serieus en Actueel
pi_218625
He Oliebol, beterschap hoor!

Maar ik moet eerlijk toegeven dat ik het wel fijn vind dat je ons, door je 'bedlegerigheid', kan voorzien van stream-info!

pi_218626
Cyrille kleedt zich aan.
Bart, Karin en Ruud oefenen in de tuin.

Overigens als ik via Veronica de 4 streams tegelijk bekijk, gaat het forum traaaag. Heeft iemand voor mij een oplossing. BB Spy wil bij mij ook niet lukken. Misschien doe ik iets verkeerd.

pi_218627
Twinny dank je wel, het doet goed te horen dat mijn kleine bijdrage van het streamverslag anderen een plezier geven.

12.16 C: is zich weer aan het opmaken in de slaapkamer en netzoals gisteren drentelt ze weer veel langs de camera.

A: heeft inderdaad de boel gepakt, alleen zal ze het weer uit moeten pakken ben ik bang , het zal haar nog tegenvallen als ze vanavond horen dat C weg moet. We zullen het zien, we houden het hier bij streamverslagen

B: staat buiten en moedigd Karin aan met het lassowerpen. Zo te zien lukt het haar aardig, in ieder geval zit er vooruitgang in. Hij heeft een korte broek aan en een hemdje..brrrr

R + W zijn op de slaapkamer om het weer "gezellig" in te richten en op te ruimen.

C: staat nu bij de douche zich op te maken en zoekt een plekje om het zendertje om te hangen.

pi_218628
M tegen W: Dit is dan wel een spelletje (BB) maar sommige dingen passen niet in dit spelletje.Goh, hoe komt hij erbij????
W tegen M: ze vroegen aan mij waar hij naar toe gaat als dit is afgelopen? wie dit vroeg??W: ik heb dit allemaal goed doorgenomen.
C is zich ongeveer al 5 min aan het opmaken.

Ruud is buiten aan stoeien met de fiets.
Willem ligt nu buiten op de stretcher, en Anouk zit erbij, en heeft een arm om hem heengeslage.
Er komt een helikopter over, iedereen is uitgelaten, fluiten. Heftig he zegt C. Volgens Bart: droping helikopter

Bart is waarschijnlijk gestoken geworden door een of ander beest. Zuster karin smeert een of ander goedje erop.

Iedereen is weer buiten druk aan het oefenen.
Weinig nieuws is er momenteel te melden.

Ze opperen het idee een generale repetie doen, voor de weekopdracht.

Ruud begint. Bord en staafje. Iedereen telt moet30 sec kunnen volhouden. Eigenlijk moeten ze starten met diabolo.
Ruud heeft het gehaald.
Ruud gaat verder met diabolo. 3x foutgegaan.
Ruud gaat fietsen. na 3 sec valt hij er al vanaf.
Ruud lasso gooien: mag 1 x proberen. En het lukt yeah yeah yeah roept iedereen.
Ruud weer diabolo, en zo gaan ze verder denk ik.Maar om dit allemaal te verslaan dat neemt in de eerste plaats de spanning voor morgen weg, en op de tweede plaats wordt dit dan wel een erg lang verslag.
------------------
what's life without BB

what's life without BB

pi_218629
even off-topic:

Allemaal heel hartelijk bedankt voor het (te) verslaan van de streams!!!!
'K zit nl. op 't werk en heb geen geluidskaart en de streams komen zoiezo niet door de proxy. Toch altijd ff in dit topic kijken en weer up to date zijn!!!
Topie mensen, nogmaals bedankt en ga zo door.

Ik wou dat ik dichter was, dan kon ik altijd dichter bij jouw zijn (Stef Bos).

donderdag 11 november 1999 @ 12:51:00 #15
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_218630
12:47

Ze zijn bezig met een generale repetitie voor de weekopdracht. Ze schreeuwen als een stel uitgelaten kinderen, erg leuk. Iemand (Maurice?) roept er tussendoor: Doe eens niet zo druk man!
Ruud kan 30 seconden het bordje draaiende houden, hij is zowat de enige die iets kan, de rest probeert ook vanalles: erg veel gegiechel en "Euuuh, af!" geroep.

Ben te zaai voor een signature
pi_218631
quote:
op 11-11-1999 om 12:46 PM schreef tHe RuLeR het volgende:
even off-topic:

Allemaal heel hartelijk bedankt voor het (te) verslaan van de streams!!!!
Topie mensen, nogmaals bedankt en ga zo door.

Wij doen dit graag hoor, en geen dank. Momenteel zijn ze druk aan het oefenen en zoals ik hierboven al schreef, het weinig nut denk ik, om hier verslag van uit te brengen, want iedereen doet elk onderdeel. En dan krijg je ellelange verslagen, en dat is denk ik ook niet de bedoeling. Maar, is er weer iets interessants te melden, dan meld ik mij wel weer.

what's life without BB

pi_218632
13.02 De mannen zijn de meiden aan het aanmoedigen, ze houden een generale repetitie en kijken of iedereen een minuut volhoudt, iedereen telt mee tot 60.

A: is bezig met het fietsje, helaas 11 seconden.

R: "Das pas moeilijk, joh he joh he, die fiets"

C: gaat op die gele bal en ze tellen af...15, 16, 17, 18, 19 aaaaaah ze valt er al vanaf.

B: gaat goed, hij werkt de diabolo goed af en ook op de gele bal hoor ik ze 60 seconden roepen..."de opdracht is vast geslaagd"

Al met al lijkt het goed te gaan, ze zingen een lied en zijn uitgelaten...

pi_218633
13.15 ze zitten met zijn allen binnen in de woonkamer en rusten even uit van het werk wat ze net hebben gedaan.

zo ff theepauze hier want er is niet veel te melden

pi_218634
De generale repetitie is afgelopen. Heelas heb ik de afloop niet gehoord. Ze zitten allemaal in de woonkamer, met een kopje thee.
C gaat zingen, Ruud op zijn gitaar.
Speciaal voor Karin zegt ruud.
Bart: omdat je zo gedesillusioneerd bent. Het is hetzelfde liedje als wat ze gisteravond ook tijdens de uitzending zongen.
Ruud zong zojuist de chicken-blues, iedereen viel in: pokpokpokpok,kukelekuhhhhhh.
Het valt mij nu op dat Anouk alleen buiten zit, op de strecher.Binnen zijn ze wat aan het neurien.
Nee he, zingen ze weer George Baker.
Op de zondag denkt Ruud aan voetbal. M: je kunt beter je vrouw missen dan voetbal. Ruud: precies.
Stream 1 springt over van tuin naar binnen. En daar had Ruud het over Bibi.
Bart heeft het over katten.
C: lijkt me heerlijk hier een klein katje, zo'n hele lieve.
Anouk zit nog steeds buiten, en kijkt erg zielig naar de grond.

Een kleine correctie: Willem ligt ook buiten, op de strecher, en Anouk zit ernaast op een stuk hout.

A. is weer op de slaapkamer, en stoft de foto's af met haar trui. Ze gaat alweer naar buiten.
Willem slaapt buiten, en Anouk is een boek aan het lezen.

------------------
what's life without BB

what's life without BB

pi_218635
13.57 Anouk en Willem zijn buiten en liggen in het zonnetje.

De rest zit nog binnen en zijn aan het praten. Ik zal even mijn oren te luister leggen

M: "Keihard de bocht om want het waren dieselmotoren", hij heeft het over auto's en dan met name oldtimers.

W: ligt op het bed buiten en ik zie nog steeds dat hij een verbandje heeft om zijn vinger, ik ben er niet achter wat er vanmorgen is gebeurd, maar echt ernstig is het niet zo lijkt.

A: is een boek aan het lezen, "rustig nu maar Anouk want je hebt nog 14 dagen de tijd om het uit te lezen " zegt Willem. Lekker tactisch.

R: haalt een bed naar buiten, een bed dat ze deze week uit elkaar hebben gehaald op de boyskamer. Anouk en hij zetten hem in elkaar.
Hij haalt zelfs het dekbed erbij, groot gelijk hebben ze.

Ik zou haast jaloers worden, liggen in het zonnetje.

M: is zich aan het omkleden hij trekt zijn fietsbroek uit en een lange broek aan.

Alles is in rust lijkt het wel. Een middagdutje laten we maar zeggen

M: "Willen jullie een boterham?"

K: "Ja lekker, heb ik wel zin in"

K: "gatverdamme het brood is op en ligt niets meer in de over, moeten we eerst bakken"

Bart en Maurice gaan aan de slag met het brood bakken.

Anouk en Karin hebben een gesprekje buiten, Anouk verteld over haar ouders. Ondertussen komt er steeds een vliegtuigje over.
------------------
Het ware te wensen, dat alle mensen met al hun gebreken, zichzelf eens bekeken. Dan zouden ze het wel laten, om over anderen te praten......

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 11 November 1999).]

pi_218636
quote:
op 11-11-1999 om 01:56 PM schreef oliebol2000 het volgende: .

W: ligt op het bed buiten en ik zie nog steeds dat hij een verbandje heeft om zijn vinger, ik ben er niet achter wat er vanmorgen is gebeurd, maar echt ernstig is het niet zo lijkt.

A tegen Willem vanmorgen: Doet het erg veel pijn? Nee, zegt Willem tegen A. Ik denk dat het bij jou pijnlijker was, (zo ongeveer zei hij dat) dus hij heeft zich ook verbrand. Alleen nietzo erg.
Er komt weer een vliegtuig over A en Karin zwaaien, oehoeohoehohohohoh.

what's life without BB

pi_218637
Kunnen we even een inventarisatie van de ziekenboeg maken?

Klopt dit?

Maurice: enkel (gistermiddag)
Ruud: stuitje (gisteravond ?)
Anouk: hand (verbrand)
Willem: vinger (verbrand?)
Bart: insectensteek?

[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 11 November 1999).]

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_218638
Cyrille: vingers (bekneld onder de bank).

En Oliebol, heel veel beterschap!!

[Dit bericht is gewijzigd door sombie (Datum 11 November 1999).]

pi_218639
O, ja, de vingers van Cyrille je hebt gelijk. Dat is dus helemaal niet uitgezonden. Gaf ze daar een te negatief beeld van zichzelf?

Ik sluit me bij de wens van de anderen aan, OBY2K. Zonder dat je er verder op hoeft in te gaan, denk ik dat ik je wat emotionele reactie van gisteren wat beter begrijp. Sterkte!

[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 11 November 1999).]

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_218640
quote:
op 11-11-1999 om 12:19 PM schreef Madeline het volgende:

Overigens als ik via Veronica de 4 streams tegelijk bekijk, gaat het forum traaaag. Heeft iemand voor mij een oplossing. BB Spy wil bij mij ook niet lukken. Misschien doe ik iets verkeerd.

Madeline kijk eens bij reactie BBspy.
Je moet dan de reactie lezen, en Rob verwijst je dan door om BBspy te updaten

A vraagt aan Maurice of hij een kroontje van ijzerdraard voor haar wilt maken.
M: ijzerdraad is op
K: we hebben toch die zonnebril, ander zet je maar die diabolo op je kop.
A,K,M,R liggen buiten op een bed onder het dekbed.
A. De kippen zijn niet onder de indruk
K: ze luisteren nergens na. K, had gekukeld naar deze beesten.
C speelt binnen gitaar en bart ligt op de bank.
Het niveau daalt aanzienlijk. Karin praat met de kippen. Komt er een kip voorbij lopen zegt karin tegen deze: Kom maar, Anouk vind jou heel leuk.
Bart tegen C: het is heel leuk dat we mogen schrijven van hun, maar ze weten zelf niet wat ze ermee moeten doen.
K tegen W: wanneer krijg jij je post. W: heb ik gevraagt.
Ruud vertrouwd erop als er post binnenkomt dat ze dat doorgeven aan hun.
Karin: ik denk dat A vanavond weggaat. M denk ik ook.
W: zij is te jong mist haar vrienden.
C heeft vlekken op haar gezicht, wat lelijk zegt ze.
C tegen A:
Komen van ons alletwee mensen vanavond naar de studio. A: ik denk het wel. of zij moeten het eerder weten.
C tegen A: hoe laat horen wij wie eruit moet?
A: tussen 19.00 en 19.30 uur.
En om 22.30 moet diegene dan gaan.

K tegen M: ik wil wel een pannekoek
M: je kunt zoveel willen
K; ik vind je niet meer aardig

B en M kneden het deeg.
B: die griet van gisteravond in de DBK had de stem van Floortje Dessing
M: Die griet van VOO
B;Ja, die mag er best wel wezen
M:Ja
B: Floortje wel love you.
M: zij maakt leuke tv programma's.

Ruud en Karin slapen buiten onder het dekbed.

C legt a de kaarten;
Er is veel jaloezie bij bekende van. Er gaat een vriendschap over, geen iem. die dicht bij je staat. Maar je vind het wel erg.
Als je hieruit bent dan krijg je succes. C: maar dat zie je zelf ook al.
Er vliegt een helikopter over, 3 streams erop gericht. iedereen zwaait weer. Ruud: Hij filmt denk ik.
Die helikopter is interessant voor de regie, maar deze blijft dan ook maar rondvliegen.
C blijft maar praten over die kaarten, echter het geluid van de Heli komt erdoor heen, dus veel versta ik er niet van.

what's life without BB

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')