quote:
op 11-11-1999 om 02:22 PM schreef Hunter het volgende:
OB2YK. Zonder dat je er verder op hoeft in te gaan, denk ik dat ik je wat emotionele reactie van gisteren wat beter begrijp. Sterkte!
15.11 er komen weer vliegtuigjes over.
B: "Hoe is het met je enkel Maurice?"
M: "Het gaat wel, ik heb er gelijk een verbandje om laten leggen dus dat helpt"
B: "Misschien ga ik wel eens in de horeca werken dat weet je nooit, zou best kunne, brood bakken gaat me goed af"
Jee het lijkt wel een vliegveld dat BB huis;-))..alweer vliegtuigjes, zal me niets verbazen als VOO er betaald vliegvluchten organiseerd
------------------
Het ware te wensen, dat alle mensen met al hun gebreken, zichzelf eens bekeken. Dan zouden ze het wel laten, om over anderen te praten......
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<
[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 11 November 1999).]
Tot zover mijn bijdrage.
En tot morgen. Ik wens eenieder nog veel schrijf en kijk plezier
en alvast bedankt voor al het werk dat je hier doet.
Greetinx [eNeRGy]
(mijn pc heeft er vreselijk veel moeite mee als BBspy en netscape tegelijk aanstaan, dus om en om)
Oliebol2000 ik moet eerlijk zeggen dat je van mij nog wel een tijdje ziek mag blijven. Kan ik tenminste naar je stream verslagen blijven kijken !
Ja modemverbinding, is jammer, want al heel snel vertikt ie het, em stopt er van alles. Dus eerst zaken afsluiten en nog eens. Nu gaat het goed, als ik maar geen schermen over elkaar heenzet.
quote:
op 11-11-1999 om 05:07 PM schreef amappa het volgende:
Naf, je hebt zeker een modem verbinding. Heeft niks te maken met netscape als je daarmee tenminste niet allerlei sites gaat bekijken.Oliebol2000 ik moet eerlijk zeggen dat je van mij nog wel een tijdje ziek mag blijven. Kan ik tenminste naar je stream verslagen blijven kijken
!
Wat stelt dat plaatje voor, Amappa?
quote:
op 11-11-1999 om 05:13 PM schreef T-One het volgende:
Beste Oliebol denk je aan je telefoon rekening als je heel de dag streams zit te kijken kost dit klauwen met geld. Of heb je kabel.
Ik heb kabel en zat vorige maand 3X over mijn download-limiet heen (a 50 cent per mB) door het bekijken van de streams.
Dank jullie allemaal voor de semi-live verslagen! Keep up the good work.
Daar is Bart. Hij was in de DBK. Hij schrijft een brief aan Sabine en denkt alleen aan de negatieve kanten, dat is leuker ivm de herinneringen (?). Hij zegt dat ie geen klootzak is, hij is niet echt stil, verkoopt onzin. Nu geconfronteerd met mensen die een leven hebben, dus niet lang-leve-de-lol, zoals hij. Dat is wennen.
M babbelt onverstaanbaar.
Als iemand problemen heeft met de streams
van Big Brother, kom dan naar de :
"Stream problemen? Never Meer" topic en download daar dan een programma om nooit meer problemen meer te hebben met de streams...
Met Vriendelijke Groeten,
Mark Hekman
En zo gaat het wat door.
Ik ben blij dat ik nu zeker het gevoel heb dat ik wat bij te dragen heb om mensen die geen streams kunnen kijken in de gelegeheid te stellen dir streamverslag te lezen, natuurlijk met meerderen, zoals Binky, die is ook erg bedreven erin , bedankt Binky en natuurlijk alle anderen, zonder elkaar zouden we het niet eens redden met zijn allen. Ik heb lang gedaan om ertoe te gaan om dit forum in te stappen omdat ik "bang" was dat mensen, mensen veroordeelden en dat je niet echt lekker zou worden ontvangen maar ik slik dat heeeeeeeeeel gauw in, in tegendeel ik heb het als enorm leuk ervaren om Fok!member te zijn en hoop dat nog een tijd te kunnen zijn....In ieder geval zal ik overdag zo goed mogelijk mijn best doen . Mensen bedankt !!!
Maar goed nu de streams, daar komen we ten slotte voor.
18.35 Het is was onrustig in het huis, de nominatie spanning werkt nu toch wel wat door lijkt wel.
18.50 Bart heeft het over stoer doen en dat je je zo voor kunt doen maar dat je dan toch altijd door de mand valt.
C: heeft het over de karakters die ieder kan hebben.
verder is het wat slecht te verstaan .
------------------
Het ware te wensen, dat alle mensen met al hun gebreken, zichzelf eens bekeken. Dan zouden ze het wel laten, om over anderen te praten......
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<
[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 11 November 1999).]
A heeft een kaartje met daarop de stelling Armoede heb je aan jezelf te danken
C: vind van niet
W: heeft het over een gescheiden man die zijn rekeningen niet meer kan betalen.. moet zwerven
R: sommige dingen geburen nou eenmaal in het leven.. is er niet mee eens
B: gaat met ruud mee, armoede hoef je niet aan jezelf te danken hebben
K: wat is armoede?
B: geen vaste verblijfplaats
discussie discussie
M: armoede in nederland.. in india zijn ze arm in afrika niet in nederland
R ouderen met een AOWtje die zijn arm
enz enz.
bewoners nog aan tafel yoghurt te eten (met syroop)
te hebben hetover de live uitzending of tie nu is of later
K: wil om 10 uur naar bed, zeg dat maar tegen Rolf
1910
beetje zingen tafel afruimen beetje lullen beetje saai
Okee, misschien een blond moment maar deze dingen vielen me op:
Hoeratie 1 - Laatst op een vrijdag zag ik eerst een gesprek, en vervolgens later op de dag nog 1, die als dag #BLA1# en dag #BLA2# (kan de nummers niet meer herinneren) worden weergegeven in de uitzending!
Hoeratie 2 - Nu rond 19:00 zie ik Willem op de 4 streams met de rest pap of vla eten, niets speciaals zul je zeggen.... nee? Maar ik zie op stream 1 hap, en pas daarna op stream 3 vertraagd haphap, ik denk naja vertraging, right? Draait Willem opeens op stream 1 zn kop om om op stream 3 TEGELIJKERTIJD een hap vla te nemen! Okee dan, opeens floeps beeld bij 1 weg, floeps nieuw beeld en die zie ik 'LIVE' gesynchroniseerd en vertraagd worden om opeens WEL gelijk te lopen.
Mijn vraag, waarde Veronica, waarde Paul Romer 'die ons niet kent': Is it live, or is it phukkin' memorex?!
Grtz,
Meerhoerman, Puckzzz en Doodenrij.
Zie onze chat met Paul Romer, incl. pictures:
http://bigmother.tsx.org
------------------
Check Big Mother:
http://bigmother.tsx.org
Bad people suck, nice people swallow!
[Dit bericht is gewijzigd door MiRRoRMaN (Datum 11 November 1999).]
Cyrille heeft het erover dat ze geen baan meer heeft en dat ze werkeloos is. Dat ze snel moest beslissen en ze waren er niet blij mee maar ze koos voor haarzelf
W: hoopt dat tie zijn baan nog wel heeft
1930
A: heeft het over de stellingen.. kan ze niet zo goed tegen
1935
A: ik voel me echt een overspannen mongool!!!!
ze wordt echt helemaal gek van de vragen in de dagboek kamer
[Dit bericht is gewijzigd door Re (Datum 11 November 1999).]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |