abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 november 1999 @ 15:01:00 #26
483 sdb
Pluk de dag
pi_218641
Hee oliebol, beterschap en maak je niet druk, want je maakt je zo hartstikke nuttig. Kan ik tenminste doorwerken en af en toe lezen wat er gebeurt.
Life is a moment in space

pi_218642
quote:
op 11-11-1999 om 02:22 PM schreef Hunter het volgende:
OB2YK. Zonder dat je er verder op hoeft in te gaan, denk ik dat ik je wat emotionele reactie van gisteren wat beter begrijp. Sterkte!

Dank je wel, je hebt het goed begrepen...knuffeltje van mij..
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_218643
Dank jewel Sombie en sbd, jeetje ik wordt haast verlegen van de lieve woorden van de mensen van vandaag...

15.11 er komen weer vliegtuigjes over.

B: "Hoe is het met je enkel Maurice?"

M: "Het gaat wel, ik heb er gelijk een verbandje om laten leggen dus dat helpt"

B: "Misschien ga ik wel eens in de horeca werken dat weet je nooit, zou best kunne, brood bakken gaat me goed af"

Jee het lijkt wel een vliegveld dat BB huis;-))..alweer vliegtuigjes, zal me niets verbazen als VOO er betaald vliegvluchten organiseerd

------------------
Het ware te wensen, dat alle mensen met al hun gebreken, zichzelf eens bekeken. Dan zouden ze het wel laten, om over anderen te praten......

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 11 November 1999).]

donderdag 11 november 1999 @ 15:25:00 #29
1505 Lecy Luto
Bijna raak...........
pi_218644
Nu we toch met z'n allen bezig zijn, kan ik het ook niet laten.
Oliebol, van harte beterschap!!!
En inderdaad je maakt een boel mensen erg blij met je verslagen. Trouwens de rest ook hoor!! Lekker zo'n afleiding op 't werk.
Groetjes.
pi_218645
Willem en Ruud hebben 2 kleine goaltjes in de tuin geplaatst, en zijn nu aan het voetballen.
C legt nu voor M de kaarten.
Bij A kwam er ongeveer het volgende uit:
ze krijgt veel verdriet en lijden.En haar partner is heel anders dan zij. En zij krijgt in de toekomst veel succes.
M: financieel niets te klagen
Mbt tot nomineren: dat er iemand wegmoet gebeurt dit in het magistel.
M: moet ook weg uit het huis.dmv stemmen
Succes: gaat goed
Gaat nog alleen op reis,met iemand anders dan zijn geliefde, moet gewoon, deze pers. heeft veel impact op hem
Anouk krijgt een bepaald succes als ze uit het huis komt,en kan daar niet mee omgaan.
M krijgt dit niet, dat hij er niet mee kan omgaan. heeft goede vrienden om zich heen.
M komt nog iem tegen na BB die het goed met hem voor heeft. Vrienden zullen hem steunen, hierin. Verwarrend, overhoop met zijn gevoelens na BB.
Die reis is goed, even er tussen uit. Als hij uit het huis gaat, is er een hele andere situatie, en dat wordt hem teveel, maar komtwel goed.

Tot zover mijn bijdrage.
En tot morgen. Ik wens eenieder nog veel schrijf en kijk plezier

what's life without BB
Bart heet eigenlijk; Kees,Kesennnnnnnn

pi_218646
Van mij natuurlijk ook beterschap aan een ieder die dat nodig heeft!! Op het moment worden de streams zo goed verslagen dat ik nauwelijks nog wat heb toe te voegen.... heerlijk hoor, lekker bijhouden wat er allemaal gebeurd en dan tijdens de uitzendingen zo'n "deja vu" gevoel van: Dat wist ik lekker al dat dat zou komen!
Wie ben ik om anderen te beoordelen

donderdag 11 november 1999 @ 16:16:00 #32
653 [eNeRGy]
Ever tried to live without it?
pi_218647
Oliebol2000, van harte beterschap...

en alvast bedankt voor al het werk dat je hier doet.

Greetinx [eNeRGy]

Oxytocine, imagine a world without!
  donderdag 11 november 1999 @ 16:48:00 #33
874 magic
Leest veel Post weinig
pi_218648
OB2K ook van veellezer weinig poster grote waardering voor jouw verslaggeving en evenals alle ander FOK!ers natuurlijk hopelijk spoedig weer "en morgen gezond weer op"
I can accept failure, everybody fails at something, I can't accept not trying

pi_218649
Ik hoorde cerille vanmiddag over eventuele aanbiedingen die ze zou krijgen als ze het huis uit is.
Zou dat de reden zijn dat ze daar zit?
  donderdag 11 november 1999 @ 17:00:00 #35
1693 Naf
het monster van de Moerplaat
pi_218650
16.50 Bart kan ik niet vinden. Maurice en Karin liggen op zijn bed een boekie te lezen. Anouk en Ruud liggen op de bank, A leest een boek, R is uitgeteld. Willem en Cyrile zijn aan het dammen. Bart is ook niet buiten.

(mijn pc heeft er vreselijk veel moeite mee als BBspy en netscape tegelijk aanstaan, dus om en om)

'We zijn met de meesten die niets anders hoeven dan hun hoofd in de zon'... en mediageil zijn.
  donderdag 11 november 1999 @ 17:07:00 #36
1660 amappa
is BB a young one?
pi_218651
Naf, je hebt zeker een modem verbinding. Heeft niks te maken met netscape als je daarmee tenminste niet allerlei sites gaat bekijken.

Oliebol2000 ik moet eerlijk zeggen dat je van mij nog wel een tijdje ziek mag blijven. Kan ik tenminste naar je stream verslagen blijven kijken !

Liever vandaag nog dan morgen! Maar vandaag lukt niks. Dan maar overmorgen.
pi_218652
Beste Oliebol denk je aan je telefoon rekening als je heel de dag streams zit te kijken kost dit klauwen met geld. Of heb je kabel.
Dusss !
  donderdag 11 november 1999 @ 17:19:00 #38
1693 Naf
pi_218653
17.10 C, A en W hebben het over scheten laten. A zegt dat ze er nog maar 3 heeft gelaten, en dan alleen op de wc of in bed. C heeft last van d'r gassen, omdat ze ze juist inhoudt (?). W doet Ernie na, niet onverdienstelijk. Ruud oefent buiten met de eenwieler. Iedereen is wat sloompjes. Waar is Bart toch? W zingt een deuntje.

Ja modemverbinding, is jammer, want al heel snel vertikt ie het, em stopt er van alles. Dus eerst zaken afsluiten en nog eens. Nu gaat het goed, als ik maar geen schermen over elkaar heenzet.

'We zijn met de meesten die niets anders hoeven dan hun hoofd in de zon'... en mediageil zijn.
  donderdag 11 november 1999 @ 17:21:00 #39
1693 Naf
pi_218654
quote:
op 11-11-1999 om 05:07 PM schreef amappa het volgende:
Naf, je hebt zeker een modem verbinding. Heeft niks te maken met netscape als je daarmee tenminste niet allerlei sites gaat bekijken.

Oliebol2000 ik moet eerlijk zeggen dat je van mij nog wel een tijdje ziek mag blijven. Kan ik tenminste naar je stream verslagen blijven kijken !

Wat stelt dat plaatje voor, Amappa?

pi_218655
quote:
op 11-11-1999 om 05:13 PM schreef T-One het volgende:
Beste Oliebol denk je aan je telefoon rekening als je heel de dag streams zit te kijken kost dit klauwen met geld. Of heb je kabel.

Ik heb kabel en zat vorige maand 3X over mijn download-limiet heen (a 50 cent per mB) door het bekijken van de streams.

Dank jullie allemaal voor de semi-live verslagen! Keep up the good work.

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 11 november 1999 @ 17:36:00 #41
1693 Naf
pi_218656
17.25 K. vindt het erg saai. Ze zucht en er vallen stiltes. M vindt het jammer dat er een weggaat, maar lachen om Rolf weer te spreken (cynisch). Hij vindt het wel humor dat ie in de DBK op zijn kop kreeg rond het batterijincident.

Daar is Bart. Hij was in de DBK. Hij schrijft een brief aan Sabine en denkt alleen aan de negatieve kanten, dat is leuker ivm de herinneringen (?). Hij zegt dat ie geen klootzak is, hij is niet echt stil, verkoopt onzin. Nu geconfronteerd met mensen die een leven hebben, dus niet lang-leve-de-lol, zoals hij. Dat is wennen.
M babbelt onverstaanbaar.

pi_218657
-- ff off-topic --

Als iemand problemen heeft met de streams
van Big Brother, kom dan naar de :
"Stream problemen? Never Meer" topic en download daar dan een programma om nooit meer problemen meer te hebben met de streams...

Met Vriendelijke Groeten,
Mark Hekman

Big Brother, we bother!
  donderdag 11 november 1999 @ 17:53:00 #43
1693 Naf
pi_218658
17.40 B, K en M praten over HET leven. K vindt zichzelf onhandig, qua motoriek, dat heeft niets met leeftijd te maken.
B zegt het knap te vinden dat de oudjes (>35) de fiets en bal nog proberen, vooral van R erg knap. M. voelt zich een klein beetje aangevallen. K. voelt zich van binnen nog 20, alleen har lichaam wordt 40. B. denkt dat ie pas heel laat een keer rustiger wordt. M. deed op zijn 16e ook rare dingen (autoradios stelen), maar zijn grens is snel bereikt, dus nam hij daar afstand van en ook van zijn vrienden toen.
B heeft altijd veel gelezen, denkt niet teveel na. M wel. B is niet met zijn toekomst bezig, expres. K vindt dat dat soms wel moet, dingen gebeuren niet zomaar. Maar B heeft alles verzekerd, zelfs al een pensioen (voor iemand die nog thuis woont), en zijn rijbewijs gehaald, echt toekomstgericht toch wel...

En zo gaat het wat door.

pi_218659
B, M en K hebben het erover wie er vanavond uit gaat. Zij denken Anouk (!!!) omdat die heel gewoon is en dus minder bijzondere dingen te vertellen heeft, terwijl Cyrille een heel bijzonder leven heeft en dat zouden de kijkers interessanter vinden. K: "Ach, ik weet het ook niet. Het is toch koffiedik kijken."
K zegt dat V ook had kunnen besluiten dat er niet op de nieuwe bewoners gestemd had kunnen worden. M: "Dat had niet eerlijk geweest." Uit Karins antwoord maak ik op dat ze het sowieso niet eerlijk vindt dat er nieuwe bewoners bij zijn gekomen maar ze zegt: "Als V dat had gewild dan hadden ze dat kunnen doen. Maar dit is natuurlijk veel spannender." Bart is het met haar eens dat V de regels kan zo kan buigen dat het in haar straatje past. Ze hebben het er nog over dat ze er zelf ook na 8 dagen uit hadden kunnen gaan in de eerste nominatieronde, net zoals C of A er nu ook na 8 dagen uit moet. Dan gaat K tafel dekken want ze heeft "ontstellende honger".
pi_218660
Lecy, Chafre, energy, magic, amappa, T-One en de rest, jeetje ik wordt er haast verlegen van, dank je wel voor jullie lieve woorden.
Zoals T-One vroeg, ik heb kabel gelukkig en kan 24 uur vanuit mijn bed online zijn zonder wat bij te betalen, dus ik kan de streams perfect volgen.

Ik ben blij dat ik nu zeker het gevoel heb dat ik wat bij te dragen heb om mensen die geen streams kunnen kijken in de gelegeheid te stellen dir streamverslag te lezen, natuurlijk met meerderen, zoals Binky, die is ook erg bedreven erin , bedankt Binky en natuurlijk alle anderen, zonder elkaar zouden we het niet eens redden met zijn allen. Ik heb lang gedaan om ertoe te gaan om dit forum in te stappen omdat ik "bang" was dat mensen, mensen veroordeelden en dat je niet echt lekker zou worden ontvangen maar ik slik dat heeeeeeeeeel gauw in, in tegendeel ik heb het als enorm leuk ervaren om Fok!member te zijn en hoop dat nog een tijd te kunnen zijn....In ieder geval zal ik overdag zo goed mogelijk mijn best doen . Mensen bedankt !!!

Maar goed nu de streams, daar komen we ten slotte voor.

18.35 Het is was onrustig in het huis, de nominatie spanning werkt nu toch wel wat door lijkt wel.

18.50 Bart heeft het over stoer doen en dat je je zo voor kunt doen maar dat je dan toch altijd door de mand valt.

C: heeft het over de karakters die ieder kan hebben.

verder is het wat slecht te verstaan .

------------------
Het ware te wensen, dat alle mensen met al hun gebreken, zichzelf eens bekeken. Dan zouden ze het wel laten, om over anderen te praten......

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 11 November 1999).]

donderdag 11 november 1999 @ 18:56:00 #46
262 Re
Kiss & Swallow
pi_218661
ben niet in staat om tv te kijken dus de streams maar
1845
bewoners aan tafel

A heeft een kaartje met daarop de stelling Armoede heb je aan jezelf te danken

C: vind van niet
W: heeft het over een gescheiden man die zijn rekeningen niet meer kan betalen.. moet zwerven
R: sommige dingen geburen nou eenmaal in het leven.. is er niet mee eens
B: gaat met ruud mee, armoede hoef je niet aan jezelf te danken hebben
K: wat is armoede?
B: geen vaste verblijfplaats

discussie discussie

M: armoede in nederland.. in india zijn ze arm in afrika niet in nederland
R ouderen met een AOWtje die zijn arm
enz enz.

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 11 november 1999 @ 19:15:00 #47
262 Re
Kiss & Swallow
pi_218662
1900 terwijl de uitzending loopt zit ik te tikken

bewoners nog aan tafel yoghurt te eten (met syroop)

te hebben hetover de live uitzending of tie nu is of later
K: wil om 10 uur naar bed, zeg dat maar tegen Rolf

1910

beetje zingen tafel afruimen beetje lullen beetje saai

pi_218663
DIT IS V.A.A.G.!!!!

Okee, misschien een blond moment maar deze dingen vielen me op:

Hoeratie 1 - Laatst op een vrijdag zag ik eerst een gesprek, en vervolgens later op de dag nog 1, die als dag #BLA1# en dag #BLA2# (kan de nummers niet meer herinneren) worden weergegeven in de uitzending!

Hoeratie 2 - Nu rond 19:00 zie ik Willem op de 4 streams met de rest pap of vla eten, niets speciaals zul je zeggen.... nee? Maar ik zie op stream 1 hap, en pas daarna op stream 3 vertraagd haphap, ik denk naja vertraging, right? Draait Willem opeens op stream 1 zn kop om om op stream 3 TEGELIJKERTIJD een hap vla te nemen! Okee dan, opeens floeps beeld bij 1 weg, floeps nieuw beeld en die zie ik 'LIVE' gesynchroniseerd en vertraagd worden om opeens WEL gelijk te lopen.

Mijn vraag, waarde Veronica, waarde Paul Romer 'die ons niet kent': Is it live, or is it phukkin' memorex?!

Grtz,

Meerhoerman, Puckzzz en Doodenrij.

Zie onze chat met Paul Romer, incl. pictures:
http://bigmother.tsx.org

------------------
Check Big Mother:
http://bigmother.tsx.org

Bad people suck, nice people swallow!

[Dit bericht is gewijzigd door MiRRoRMaN (Datum 11 November 1999).]

donderdag 11 november 1999 @ 19:32:00 #49
262 Re
Kiss & Swallow
pi_218664
1927

Cyrille heeft het erover dat ze geen baan meer heeft en dat ze werkeloos is. Dat ze snel moest beslissen en ze waren er niet blij mee maar ze koos voor haarzelf
W: hoopt dat tie zijn baan nog wel heeft
1930
A: heeft het over de stellingen.. kan ze niet zo goed tegen
1935
A: ik voel me echt een overspannen mongool!!!!
ze wordt echt helemaal gek van de vragen in de dagboek kamer

[Dit bericht is gewijzigd door Re (Datum 11 November 1999).]

pi_218665
Anouk meldde dat de bekendmaking van de nominatie uitgesteld was tot later op de avond omdat Rolf X niet (live) beschikbaar zou zijn geweest voor de uitzending van 18.55 uur. Rolf X was daar trouwens wel te zien, maar mogelijk ingeblikt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')