Pizzaatje bestellenquote:Op zondag 6 juli 2008 20:33 schreef Susi het volgende:
* Susi deed instinctief haar handen omhoog toen Federer de set pakte
En twijfelt nu of ze eten moet gaan halen of niet
De lucht ziet er okay uit. Alleen t licht is een probleem..quote:Op zondag 6 juli 2008 20:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik hoop maar dat ze het vanavond af kunnen maken. Morgen doorgaan zou wel een anti-climax zijn.
Als je hoogzwanger bent is het geloof ik niet zo slim om net als d'r man iedere minuut als een dolle te schreeuwen en te staan.quote:Op zondag 6 juli 2008 20:35 schreef LeonH het volgende:
[..]
Bevriend met de Fedies...
maar ze verveelt zich behoorlijk volgens mij... Moet d'r toch ff gaan entertainen
Ze zetten er maar een paar bouwlampen opquote:Op zondag 6 juli 2008 20:37 schreef AKnynke het volgende:
[..]
De lucht ziet er okay uit. Alleen t licht is een probleem..
Dat lukt wel hoor zolang er geen regen komt en ze geen marathon set hoeven te spelen.quote:Op zondag 6 juli 2008 20:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik hoop maar dat ze het vanavond af kunnen maken. Morgen doorgaan zou wel een anti-climax zijn.
schuetler clement stopte rond half 10 meen ik ? nu was dat wel onnodig.quote:Op zondag 6 juli 2008 20:37 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Tja, maar ik ben juist bang dat het straks echt 10-8 wordt ofzoquote:Op zondag 6 juli 2008 20:38 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Dat lukt wel hoor zolang er geen regen komt en ze geen marathon set hoeven te spelen.
Fedje
Reflectortjes aan het balletje plakken, lekker verder tennissen, iedereen blij, probleem opgelost.quote:Op zondag 6 juli 2008 20:37 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ja, ze kunnen nog zeker 1,5 uur door als het deze luchten blijven.quote:Op zondag 6 juli 2008 20:38 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
schuetler clement stopte rond half 10 meen ik ? nu was dat wel onnodig.
oh dat verandert de zaak.. wist niet dat ze zwanger isquote:Op zondag 6 juli 2008 20:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Als je hoogzwanger bent is het geloof ik niet zo slim om net als d'r man iedere minuut als een dolle te schreeuwen en te staan.Maar, volgens mij is zo'n wedstrijd als deze eigenlijk helemaal niet zo relaxed om te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |