Als dat net zo goed gaat als op ONZ destijds.quote:Op zondag 6 juli 2008 17:03 schreef yvonne het volgende:
é, maar we hebben nu KlodolsEen van hen wordt mod
Waarom denk je dat ik het voorstelde?quote:Op zondag 6 juli 2008 17:04 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Als dat net zo goed gaat als op ONZ destijds..
Die is zéker de no-claim van z'n zorgverzekering kwijt dit jaarquote:Op zondag 6 juli 2008 17:03 schreef yvonne het volgende:
é, maar we hebben nu KlodolsEen van hen wordt mod
Le-zen, topicverneukende zooi is een no-no.quote:Op zondag 6 juli 2008 17:05 schreef remmertjuh het volgende:
Op het posten van plaatjes staat een ban toch ?
je had wel gelijk Y, over die braille en ondertiteling.quote:Op zondag 6 juli 2008 17:05 schreef remmertjuh het volgende:
Op het posten van plaatjes staat een ban toch ?
Puickend slotjequote:
Leg eens uit waar je dat hier zegt:quote:Op zondag 6 juli 2008 17:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Le-zen, topicverneukende zooi is een no-no.
3 posts, 20 plaatjes, dat soort gezever
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:06 schreef yvonne het volgende:
Klacht:
plaatjes
Niet meer dus, zet ze maar hier, niet in topics, in topics is een ban van op z'n minst 1 maand en eik geef ik liever 3 maanden
Nog meer klacht,
kut A
Plaatjes
Talpa
Lange bans
Ach ja,quote:Op zondag 6 juli 2008 17:09 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
je had wel gelijk Y, over die braille en ondertiteling.
Braillequote:Op zondag 6 juli 2008 17:12 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Leg eens uit waar je dat hier zegt:
[..]
op sterven na dood, of bedoelde je niet Fok!'s ONZ?quote:Op zondag 6 juli 2008 17:04 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Als dat net zo goed gaat als op ONZ destijds..
Meteen ontgroenen die handel dus.quote:Op zondag 6 juli 2008 17:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ach ja,
weet je ik kan niet wachten tot een van de hotshots mod is, dan ga ik me toch een zooi lemmings maken en baggeren
ONZ, uit mijn tijd. of eigenlijk, net voor mijn tijd.quote:Op zondag 6 juli 2008 17:19 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
op sterven na dood, of bedoelde je niet Fok!'s ONZ?
Ik laat ze gewoon lekker staan en verwijder alleen dingen die in strijd met de wet zijn!quote:Op zondag 6 juli 2008 17:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ach ja,
weet je ik kan niet wachten tot een van de hotshots mod is, dan ga ik me toch een zooi lemmings maken en baggeren
Jou kunnen ze in ieder geval al van het lijstje schrappen dus.quote:Op zondag 6 juli 2008 17:49 schreef right_turn het volgende:
[..]
Ik laat ze gewoon lekker staan en verwijder alleen dingen die in strijd met de wet zijn!![]()
MVV - Mod van de Vrijheid!
Modden door niet modden, wordt mijn motto!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |