Pff, huillie!quote:Op zondag 6 juli 2008 11:46 schreef PeZu het volgende:
als dit topic niet snel een slotje krijgt eindigt het in een stoerdoener vs huilie discussie_!
wtf waar zijn mijn knopjes heenquote:Op zondag 6 juli 2008 11:53 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Pff, huillie!
hoezo ben je niet meer blauw?
quote:Op zondag 6 juli 2008 12:27 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Dit schijnt helemaal hip te zijn en ook nog gezond voor je kids. Bijkomend voordeel is dat je binnen geen gejank meer hoort.
Dat verklaard een hoopquote:Op zondag 6 juli 2008 13:56 schreef RickoKun het volgende:
ik werd als kind geskullfucked door een hond!
Incompetente ouders van tegenwoordig.quote:Op zondag 6 juli 2008 12:28 schreef MLF het volgende:
Ik heb in het vliegtuig altijd de pech dat ik in een kinderrijk vliegtuig zit, de ene keel na de andere wordt opgezet
inclusief fristi over de tassen
want moeke kan niet het kind de bek snoeren en opletten tegelijk
quote:Op zondag 6 juli 2008 21:01 schreef Wing het volgende:
het gehuil van baby's is de mooiste geluid wat er op aarde bestaat
gaat nu keihard huilenquote:Op zondag 6 juli 2008 21:01 schreef Wing het volgende:
ahhh, niet huilenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.life goes by...
Ik ben het niet met je eens.quote:Op zondag 6 juli 2008 21:01 schreef Wing het volgende:
Jij bent kankergestoordquote:Op zondag 6 juli 2008 21:01 schreef Wing het volgende:
Alleen zelfvoldane nerds die denken dat ze exclusieve shit hebben gebruiken geen internet explorer.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:00 schreef Enslaved het volgende:
Epic Fail... internet explorer.
Daarnaast heb je niet eens een kwaliteit ad-blocker.
Want als je wel weet waarom het kind huilt is de overlast ineens een stuk minder?quote:Op zondag 6 juli 2008 11:55 schreef Bengeltje het volgende:
Negen uur, man stel je niet aan, sta op en ga fietsen.
Je weet niet eens waarom die baby huilt, huilie.
Vreselijk, en dan ook wil dat ook wel eens voorkomen op een nachtvluchtquote:Op zondag 6 juli 2008 12:28 schreef MLF het volgende:
Ik heb in het vliegtuig altijd de pech dat ik in een kinderrijk vliegtuig zit, de ene keel na de andere wordt opgezet
inclusief fristi over de tassen
want moeke kan niet het kind de bek snoeren en opletten tegelijk
inderdaad, meneer de volgevreten kutnerd vond het nodig mijn chille windows vista + internet explorer (+wouter MSN window) uit te lachenquote:Op zondag 6 juli 2008 21:50 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Alleen zelfvoldane nerds die denken dat ze exclusieve shit hebben gebruiken geen internet explorer.
Haha, dat sneu minihavenslaafjequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |