Zoals ik eerder zei was laatst de Bosch Blauw Accuboor GSR 12-2 voor 129 euro, lijkt me sterk genoeg.quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:22 schreef DurQ het volgende:
alleen heb je voor 150 euro nou niet echt een sterke Bosch blauw he.....
hangt er vanaf waar de TS zijn gerief haaltquote:Op donderdag 10 juli 2008 23:22 schreef DurQ het volgende:
alleen heb je voor 150 euro nou niet echt een sterke Bosch blauw he.....
Geen idee welk type. Hij ligt een paar trappen naar boven, ik kan het voor je nakijken als je het wilt weten. Ja, ik vind het een heerlijk ding. Kan best dat een Bosch sterker is, maar dat moet ik niet doen want dit ding is al te sterk voor mijn polsen. Ik heb er vorige week een speelhuisje voor de kinderen mee in elkaar geschroeft. Is al een dag of wat klaar, ik voel mijn rechterpols nu nog. Had ik een sterkere machine gehad, dan liep ik nu bij een orthopeedquote:Op donderdag 10 juli 2008 16:52 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Was dat toevallig een Makita 8444DWFE ? Ik heb pas geleden via dit forum een soortgelijke machine overgenomen van; wel het eerdere type.
Hij boort als een tierelier zelfs door betonEn die machine moet je inderdaad met beide handen goed vast houden anders draait ipv. de boor draai jij aan de boormachine
Ik heb sinds kort een Makita BHP451, dat is zo'n beetje de beste accu(klop)boor uit de 18V serie van makita, en die is ook 'made in China'. Het zegt dus helemaal niksquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:53 schreef hassanjassan het volgende:
Is dit de made in china-makita versie?
Is je accu ook nog goed? Ik heb na 4 jaar een nieuwe accu moeten kopen en die kosten een vermogen...quote:Op donderdag 6 november 2008 02:10 schreef Papabear het volgende:
Ík heb al ruim 10 jaar een Makita 9.x volt. Dat gekke ding is niet kapot te krijgen, heeft nog steeds veel kracht.
Met andere merken heb ik geen ervaring.
Ja, ook de accu's zijn nog prima (zitten er 2 bij in de koffer). Ze zijn van het type 9120, 1.3Ah, 9.6Vquote:Op zaterdag 28 november 2009 17:28 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Is je accu ook nog goed? Ik heb na 4 jaar een nieuwe accu moeten kopen en die kosten een vermogen...
Makita 1234 2,6Ah
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |