SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.mtv.com/ontv/dyn/thats_amore/series.jhtmlquote:Op zondag 6 juli 2008 02:04 schreef JanPiraat het volgende:
Ik vind het programma best een beetje vermakelijk
Misschien maar eens kijken danquote:Op zondag 6 juli 2008 02:10 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Volgens de programma-omschrijving is de hoofdrolspeler een deelnemer geweest bij Tila T.
Zeker doen. Het is vermakelijk om te zien hoe die blonde hoeren zichzelf werpen voor die gast.quote:
Stomme doos. Heb je niet geleerd dat je irritante dingen kunt negeren?quote:Op zondag 6 juli 2008 02:15 schreef Poeke het volgende:
Kun je niets eens opzouten met je irritante subschrift.
Als jij namens god spreekt vind ik het best een onaardig iemandquote:Op zondag 6 juli 2008 02:17 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Stomme doos. Heb je niet geleerd dat je irritante dingen kunt negeren?
quote:Op zondag 6 juli 2008 02:17 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Stomme doos. Heb je niet geleerd dat je irritante dingen kunt negeren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Zogenaamde mening zelfs!quote:Op zondag 6 juli 2008 02:20 schreef Poeke het volgende:
[..]
niet als je in fucking elk topic je zogenaamde mening moet verkondigen.. Kijk.. als je nou nog iets interessants had toe te voegen maar dit topic getuigd wederom van domheid.. net als de rest van je reacties. Bye
quote:Op zondag 6 juli 2008 02:22 schreef Poeke het volgende:
Ow wacht, ik zie het al. Je bent een Belg.. dan kun je er ook niets aan doen dat je die knopjes niet begrijpt..
quote:Op zondag 6 juli 2008 02:23 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Zogenaamde mening zelfs!Wat houdt dat in? Dat 'zogenaamd'.
Achterlijke wijven![]()
Fijn dat je oprot!
quote:Op zondag 6 juli 2008 02:22 schreef PeZu het volgende:
mensen die zelf naar bagger kijken en daar over klagen_!
Wat is daar zo vreemd aan? Ik klaag over de profilering van de meisjes om een kneus te veroveren. Zeer absurd hoe laag men gaat, terwijl de camera draait.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet?quote:Op zondag 6 juli 2008 02:25 schreef JanPiraat het volgende:
Hey god doe eens aardig ik ga toch ook geen lego landschap opbouwen en dan schelden tegen de legopoppetjes tsssk ik ben even 10 minuten buiten voor mn medicijnen bedankt daarvoor trouwens god
Vind je het nou echt interessant genoeg om te reageren op een zinnetje die niet bewerkt is met [ sup ] [ / sup ] ? Dat zegt genoeg.quote:Op zondag 6 juli 2008 02:25 schreef Poeke het volgende:
[..]
HEY! je bent je sub vergeten in het laatste zinnetje.. val je van je geloof?
JA WANT ZO"N PROGAMMA IS OOK ECHT DE REALITEIT EN ZO GAAT IN HET ECHTE LEVEN OOK, ER IS NIKS GEACTEERD AAN OF WAT DAT OOKquote:Op zondag 6 juli 2008 02:25 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Wat is daar zo vreemd aan? Ik klaag over de profilering van de meisjes om een kneus te veroveren. Zeer absurd hoe laag men gaat, terwijl de camera draait.
quote:Op zondag 6 juli 2008 02:25 schreef JanPiraat het volgende:
Hey god doe eens aardig ik ga toch ook geen lego landschap opbouwen en dan schelden tegen de legopoppetjes tsssk ik ben even 10 minuten buiten voor mn medicijnen bedankt daarvoor trouwens god
quote:Op zondag 6 juli 2008 02:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
JA WANT ZO"N PROGAMMA IS OOK ECHT DE REALITEIT EN ZO GAAT IN HET ECHTE LEVEN OOK, ER IS NIKS GEACTEERD AAN OF WAT DAT OOK
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |