Iddquote:
Vreemd.......quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:30 schreef Mr.Chippie het volgende:
Vanwege een kabelbreuk is er een uitval van alle producten van UPC.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:55 schreef Loveless85 het volgende:
Staat niet meer op buurtlink, verwijderd door de posterDaar staan 2 reacties. Allebei voorzien van teveel schrijf en taal foutenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Bij 538 belden ze vanochtend ook, vrijwel dezelfde reactie, maar die reactie van die vrouw uit de talingstraat.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Ruud de wild belde vanochtend naar iemand uit de talingstraat. Die man reageerde heerlijk nuchter.
Hij heeft wel ooit iets gezegd van het ruziemaken het seksen moeten ze zelf weten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In ieder geval in de buurt daar.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:43 schreef Loveless85 het volgende:
Zijn het die flatjes daar boven/naast die chinees in de Gerrit van Dalenstraat?
Nog niks van gehoordquote:Op zaterdag 12 september 2009 10:21 schreef Blue-eyes het volgende:
Vannacht is er iets gebeurd in het Vijverpark, de melding op de P2000 site gaf aan dat het om een drenkeling ging.
Ik zag dat er ook duikers bezig waren.
Ik ben om een uur of 3 gaan slapen en toen waren ze nog bezig, iemand enig idee wat er gebeurd is en of ze iemand hebben gevonden?
Het was een hele heisa in ieder geval
de bewoners van de talingstraat, hebben de sirene van papendrecht de mond gesnoerdquote:Op zaterdag 12 september 2009 10:21 schreef Blue-eyes het volgende:
Vannacht is er iets gebeurd in het Vijverpark, de melding op de P2000 site gaf aan dat het om een drenkeling ging.
Ik ben om een uur of 3 gaan slapen en toen waren ze nog bezig, iemand enig idee wat er gebeurd is en of ze iemand hebben gevonden?
edit: brandweeroefening.quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:21 schreef Blue-eyes het volgende:
Wat brengt je zomaar weer even in dit mooie dorp?quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:49 schreef onlogisch het volgende:
Zomaar ben ik weer even Papendrechter voor 2 jaar
quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:44 schreef Irrem het volgende:
[..]
Wat brengt je zomaar weer even in dit mooie dorp?
Elke dag??quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:34 schreef amenth het volgende:
Papendrecht!! 3353 hang elke dag voor de AH bij de trekpleister, zoek me maar eens op altijd gezellig daar.
Daar ga je echt vrijwillig wonen?quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mijn nieuwe huis in Sliedrecht wordt de komende 2 jaar gebouwd
Hangjeugdquote:Op woensdag 24 februari 2010 13:34 schreef amenth het volgende:
Papendrecht!! 3353 hang elke dag voor de AH bij de trekpleister, zoek me maar eens op altijd gezellig daar.
Jaaaa, ik heb het gehoord! Ik hoorde dat de Action best een leuke winkel isquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:22 schreef Blue-eyes het volgende:
Op de Meent komt een Action, Bristol en Vögele
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |