Voor de buis zie je het beter.quote:Op maandag 27 april 2015 11:05 schreef Omdatappel het volgende:
Iemand die langs het water staat vandaag, om te kijken?
Dat is wel ideaalquote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:13 schreef Biancavia het volgende:
Binnenkort weg met C1000 en dan een Jumbo met afhaalpunt!
Ja, je moet wel parkeren, uitstappen en de boodschappen afhalen in de winkel.quote:Op maandag 27 april 2015 13:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is wel ideaal
Is het al operationeel? (Dat afhaalpunt dan)
Die bezorgservice betaal je toch dik geld voor? En ach, dat is reclame hé. Natuurlijk pretendeert Jumbo de goedkoopste te zijn maar zullen ze dat lang niet op alle vlakken zijn.quote:Op maandag 27 april 2015 13:49 schreef klipper het volgende:
[..]
Ja, je moet wel parkeren, uitstappen en de boodschappen afhalen in de winkel.
En dat terwijl je achterlangs kan rijden![]()
Blijf dus maar bij ah bezorgservice.
Overigens laatste keer dezelfde boodschappenlijst online gedaan bij ah en jumbo......
Wat blijkt ah is goedkoper.
AH heeft gewoon betere aanbiedingen.
Overigens moet je ook gewichten met elkaar vergelijken, ah kent pondspakken, jumbo 400 grams verpakkingen....
quote:Op maandag 27 april 2015 14:08 schreef Biancavia het volgende:
Nu is het nog gratis, geloof ik. Maar dat ophalen in de winkel schiet niet op, moet je toch je auto uit.
Wij gaan vanmiddag even naar de meent dus dan laat ik het weten. Heb wel gehoord dat er op de eerste zondag meer open is dan op de derde.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:14 schreef onlogisch het volgende:
Iemand enig idee of de Bart Smit morgen open is op koopzondag?
Ja, hij is openquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:14 schreef onlogisch het volgende:
Iemand enig idee of de Bart Smit morgen open is op koopzondag?
Altijd nog eeuwig zonde dat er in het centrum of zo geen treinstation isquote:Op woensdag 4 november 2015 15:40 schreef Teeno het volgende:
Station Sliedrecht Baanhoek kan er misschien wel bij in de OP, lijkt mij nu de dichtstbijzijnde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |