Ja sensation is het niet meer zoals het vroeger wasquote:Op zondag 6 juli 2008 01:04 schreef Dibble het volgende:
Wat een kutmuziek trouwens, ze hadden DJ Shah moeten neerflikkeren daar, dan kwam alles van de grond en wtf zie k nou huismoeders?
quote:Op zondag 6 juli 2008 01:29 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Lijkt me nog erger dan je ouders op de Kamasutrabeurs tegenkomen
als je daar mee bezighoudt dan weet je zeker dat je geen leven hebtquote:Op zondag 6 juli 2008 01:30 schreef Mugger het volgende:
Ik vind het wel een geslaagde combinatie, Sander en Sensation. De muziek is net zo rampzalig slecht als zijn gezichtssymmetrie.
Moet jij geen verslag doen voor FOK! tv?quote:Op zondag 6 juli 2008 01:29 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Lijkt me nog erger dan je ouders op de Kamasutrabeurs tegenkomen
Jij bent net zo lelijk als Sander Lantinga?quote:Op zondag 6 juli 2008 01:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
als je daar mee bezighoudt dan weet je zeker dat je geen leven hebt
Gelukkig niet zegquote:Op zondag 6 juli 2008 01:37 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
[i]Moet jij geen verslag doen voor FOK! tv?![]()
ja doe maar net alsof je het niets snaptquote:Op zondag 6 juli 2008 01:38 schreef Mugger het volgende:
[..]
Jij bent net zo lelijk als Sander Lantinga?
wiequote:Op zondag 6 juli 2008 01:58 schreef Rush20 het volgende:
Vind t wel lekkere muziek..heb alleen chuckie niet gezien![]()
Die Kim Feenstra blijft me vermaken...ze heeft echt schijt aan alles topchickie
mja met zulke dingen houd ik me dus echt niet bezig, is ze dan tenminste wel lekker?quote:Op zondag 6 juli 2008 02:05 schreef SunChaser het volgende:
Kim, die Hollands Next Top Model stelende hoer
Ik heb het wel aanstaan, maar blijkbaar heb ik totaal niet doorgehad dat zij ook in beeld wasquote:Op zondag 6 juli 2008 02:09 schreef Rush20 het volgende:
Ja die ja![]()
Vond t wel grappig dat t ze gewoon zei dat ze een pilletje had geslikt. Ik zou toch aan mn imago denken ofzo als ik model was. Maarja haar hele reputatie is toch al naar de klote
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aantrekkelijker dan jij, Obi-Wan.quote:Op zondag 6 juli 2008 02:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
mja met zulke dingen houd ik me dus echt niet bezig, is ze dan tenminste wel lekker?
wow hee durfde ze zomaar te zeggen dat ze een pilletje had geslikt op een houseparty, wat een heldquote:Op zondag 6 juli 2008 02:09 schreef Rush20 het volgende:
Ja die ja![]()
Vond t wel grappig dat t ze gewoon zei dat ze een pilletje had geslikt. Ik zou toch aan mn imago denken ofzo als ik model was. Maarja haar hele reputatie is toch al naar de klote
Ze is volkomen neubaar bevonden door de Raad van Neukbare wijven Nederland(RNWN)quote:Op zondag 6 juli 2008 02:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
mja met zulke dingen houd ik me dus echt niet bezig, is ze dan tenminste wel lekker?
oh noes, you really got me now douchebag, natuurlijk moet die grap wel hard aankomen, ik heb er tenslotte zelf niet voor gekozen om die foto in mijn fobo te plaatsen, nee echt je raakt me echt manquote:
Komen ze dadelijk thuis met klapperkaken en mega pupillenquote:
Zie ik ze op schuimbekkend op tv los te gaanquote:Op zondag 6 juli 2008 02:15 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Komen ze dadelijk thuis met klapperkaken en mega pupillen
zomg jij zat op een zaterdagnacht thuis, terwijl zelfs je ouders nog leuke dingen doenquote:Op zondag 6 juli 2008 01:19 schreef NoelGallagher het volgende:
Sensation white is voor softies die Sensation black niet aankunnen.
M'n ouders zijn er ook![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Klopt.quote:Op zondag 6 juli 2008 11:12 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
zomg jij zat op een zaterdagnacht thuis, terwijl zelfs je ouders nog leuke dingen doen_!
Heeft meer te maken met 'uitzendrechten' dan het domweg willen maken van een slechte uitzending....quote:Op zondag 6 juli 2008 01:18 schreef SunChaser het volgende:
Op de publieken hebben ze hier altijd wel een handje van, zelfs tijdens Live Aid en dat soort wereldwijde evenmenten onderbreken ze optredens voor domme gespekjes in de studio.
DJ Shahquote:Op zondag 6 juli 2008 01:04 schreef Dibble het volgende:
Wat een kutmuziek trouwens, ze hadden DJ Shah moeten neerflikkeren daar, dan kwam alles van de grond en wtf zie k nou huismoeders?
Ga hierheen, 10x vetterquote:Op zondag 6 juli 2008 14:18 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
DJ Shah
Vond het dit jaar wel erg tof aangekleed. Vooral die projecties op die waas van water(?) waren heel erg tof gedaan. Misschien volgend jaar ook eens een bezoekje brengen, Black heb ik al een keer gehad, nu White een keer meemaken. Kunnen m'n maatjes die niet zo into dance-evenementen zijn ook een keertje mee.
Mensen die er sowieso al naar willen kijkenquote:Op zondag 6 juli 2008 14:27 schreef Zotheid het volgende:
Ow en wees blij dat ze het nog uitzenden voor paupers die er niet zelf heen konden en zielig thuis zaten.
Je kan veel zeggen maar Duncan heeft het goed voor elkaar, relaxte gast ook.quote:Op zondag 6 juli 2008 14:28 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Mensen die er sowieso al naar willen kijken
Daar draaide ook zowat Armin in z'n eentjequote:Op zondag 6 juli 2008 14:10 schreef SunChaser het volgende:
het is gewoon raar iets als Sensation, dat 1 lange trip is te onderbreken voor dom geschreeuw, bij Armin Only zag je ook 8 uur lang Armin op tv.
Waren er nog BN'ers die daar spacend op de pillen aan het rondsjouwen waren? En zo ja, wie?!quote:Op zondag 6 juli 2008 14:26 schreef Zotheid het volgende:
Bwhehehe ik heb Sander Lantinga bier verkocht. En Gigi en Bracha van Doesburgh bijvoorbeeld ook.
Verkapt ik-heb-op-Sensation-gewerkt-op-de-viparea-en-kom-dus-gratis-op-allemaal-bners-geilen-en-sensation-meemaken-sterker-nog-ik-heb-er-goed-geld-mee-verdiend-pauperts~!!!!1-post
Zo voorspelbaar en slaapverwekkend dit soort reacties.quote:Op zondag 6 juli 2008 01:19 schreef NoelGallagher het volgende:
Sensation white is voor softies die Sensation black niet aankunnen.
M'n ouders zijn er ook![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee eigenlijk niet, ze waren dan ook allemaal zo'n beetje om 2 uur naar huis toe.quote:Op zondag 6 juli 2008 16:10 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Waren er nog BN'ers die daar spacend op de pillen aan het rondsjouwen waren? En zo ja, wie?!
Volgens mij houden Bracha en Gigi ook wel van lekker spacen af en toe. Dat lijkt me een partij geil om die twee spacend tegen te komenquote:Op zondag 6 juli 2008 16:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet, ze waren dan ook allemaal zo'n beetje om 2 uur naar huis toe.
Alleen Najib Amali was in een nogal intieme houding met een of andere blonde del.
Alleen Sophie Hilbrand ging wel erg los (best geil btw.) Of ze wat van fillemon geleend heeft zou ik niet durven zeggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |