May the force be with you......
Die weekopdrachten slaan inderdaad nergens op. EIgenlijk zou Voo de kijkens moeten laten kiezen, hebben ze meteen weer een nieuwe inkomstenbron.
------------------
PdL als Ruud: 'Ik stop m'n handen in mijn zakken,
en kijk hoe het leven voorbij gaat.'
[Dit bericht is gewijzigd door Windows2000 (Datum 10 November 1999).]
Ben het met je eens dat de weekopdrachten buitengewoon saai en ongeinspireerd zijn ( denk aan het borduren) maar in hemelsnaam geen toneelstukje aub
Ps Danny? ik weet wel een leuk toneelstukje wat wij in elkaar kunnen draaien
quote:
op 11-10-1999 om 09:47 PM schreef Bep het volgende:
ik?
Ja, dit is een raektie op jouw bericht. Ik heb net het quoten ontdekt
enne zie mijn ps... I rest my case sorry i'm in love
quote:
op 11-10-1999 om 09:39 PM schreef Bep het volgende:
Ps Danny? ik weet wel een leuk toneelstukje wat wij in elkaar kunnen draaien
Ik kan ook wel een en ander bedenken denk ik *bloos*
Maar doe 's een paar suggesties.. Je foto was
Nog ff over de weekopdracht. Waar haalt VOO het idee vandaan dat we een circus willen zien ? Als we naar het circus willen, bij het station Almere buiten staat (stond?) circus Renz.
Lijkt me interessanter (niet veel overigens) dan Bart op een monocycle.
quote:
op 11-10-1999 om 09:54 PM schreef Danny het volgende:
Ik kan ook wel een en ander bedenken denk ik *bloos*
*grin*
Zo'n toneelstukje zal zeker veel kijkcijfer trekken....alleen zal Veronica wel een belangrijke doelgroep missen. Je zou dan een soort Late Night BB krijgen. Eigenlijk zou je verschillende views op BB moeten hebben voor verschillende doelgroepen.
Psychologen BB -> om 23.00 met diepte interviews
Adult BB-> om 24.00 met zeer uitgebreide 'diepte'interviews.
BB Kids -> Waarbij op een simpele manier wordt uitgelegd waarom grote mensen zo raar doen
5uur BB -> gefocussed op gezelligheid
groet..
[Dit bericht is gewijzigd door Luke the Duke (Datum 10 November 1999).]
Jerry middle-finger was wel weer iets grappiger.
Misschien dat dat Cyrille een leuke vuurspuw-act kan opvoeren met Anouk in de hoofdrol. Kan leuk worden. Of moet ik zeggen: Om te brullen
quote:
op 11-10-1999 om 10:07 PM schreef Windows2000 het volgende:
Die crimi die ze een tijdje geleden opvoerden, leek anders nergens op. Misschien een leuk item voor het programma 'ongeschik voor uitzending' of zoiets.Jerry middle-finger was wel weer iets grappiger.
Misschien dat dat Cyrille een leuke vuurspuw-act kan opvoeren met Anouk in de hoofdrol. Kan leuk worden. Of moet ik zeggen: Om te brullen
Als de bewoners iets opvoeren laat VOO alleen een compilatie zien met muziek. Ik denk dat ze teveel improviseren en zich niet afvragen of het dan ook leuk is. Waarschijnlijk was het zo dramatisch de VOO er niets mee kon.
quote:
op 11-10-1999 om 10:03 PM schreef Luke the Duke het volgende:
Eigenlijk zou je verschillende views op BB moeten hebben voor verschillende doelgroepen.Psychologen BB -> om 23.00 met diepte interviews
Adult BB-> om 24.00 met zeer uitgebreide 'diepte'interviews.
BB Kids -> Waarbij op een simpele manier wordt uitgelegd waarom grote mensen zo raar doen
5uur BB -> gefocussed op gezelligheidgroet..
Laten we er gelijk een BB-channel van maken: 24 uur in de lucht.
10.30 u koffietijd BB (speciaal voor tijdens het strijken). Presentatie: Martin en Maurice
17.30 u BB-magazine over mode (presentatie
Sabine) en uitgaan (presentatie Tara)
18.00 u koken met Beperkt Budget. presentatie Willem Braakmiddel
18.45 u telebeetjes voor de kleintjes (presentatie Anouk en BiBi)
19.00 u jeugdserie B & B (tune: B en B, Beheeheeheehee op de tonen van Q en Q). Bart en Bianca beleven elke week weer een nieuw avontuur.
20.00 u TMF-BB met VJ Cyrille
21.00 u Hart van BB, branden en ongelukken in de omgeving van het BB-huis (presentatie Mona)
22.00 u BB-sport (presentatie Ruud)
23.00 u Eerste hulp bij BB. Het voorkomen en behandelen van ongelukken rond het huis (presentatie Karin)
24.00 u Dagsluiting en Nachtgedachten (wisselende diensten door Ruud en Bianca)
Conspiratie-theorieën
Als het eten op is, ontstaat aan tafel een gesprek over de weekopdracht. De bewoners geloven er niet meer in. Karin: “Toch houden wij de kosten van het programma wel laag, want we hebben de weekopdracht alweer niet gehaald. Bart heeft er ook zo zijn gedachten over. “Je zou denken dat Veronica nog winst gaat maken.” Willem: “Dan hoor je ineens dat het programma al vier weken niet meer draait en dat zij ons maar in de waan laten.” Karin kijkt naar Cyrille en Anouk. “Dan hebben ze toch nog twee gekken gevonden”, zegt op een grappige toon. De anderen moeten lachen. Anouk: “Ja, maar wij zitten hier voor de weekvergoeding van fl.500,-.“ Willem springt hier op in. “ Nou dan hebben jullie wel pech, wij krijgen fl.1000,-.”
quote:
op 11-11-1999 om 02:30 AM schreef Hunter het volgende:
Laten we er gelijk een BB-channel van maken: 24 uur in de lucht.10.30 u koffietijd BB (.......Nachtgedachten (wisselende diensten door Ruud en Bianca)
LOL
erg goed
Kijk, dit vind ik nou grappig.
Verklaart meteen de reden waarom Anouk hier zit: ze ziet het als een lollig bijbaantje. 2000 pieken per maand inclusief kost en inwoning. Dat is zo gek nog niet.
O, ik zie nu dat dit topic over de weekopdracht gaat....
[Dit bericht is gewijzigd door Twinny Sister (Datum 11 November 1999).]
quote:
op 11-11-1999 om 02:30 AM schreef Hunter het volgende:
20.00 u TMF-BB met VJ Cyrille
Shit, moet ik weer GTST missen.
Regel wel even dan dat het via 4 streams tegelijk te volgen is.... ;-)
quote:
op 11-11-1999 om 01:01 PM schreef DIGGER het volgende:
Danny, voor die weekopdracht voor jou en Bep, Bel de heer M. buch, tevens werkzaam bij VOO, die zal dan vast wel een leuke passende weekopdracht/toneelstukje voor jullie verzinnen...Regel wel even dan dat het via 4 streams tegelijk te volgen is.... ;-)
Kun je dan wel zorgen het een goed gecast toneelstukje is. Wellicht kan Moeder Anne nog meer studentes zoeken.
Luke
quote:
op 11-12-1999 om 02:27 AM schreef HiZ het volgende:
.......Voor het eerst was 'mr WEGAANERVOOR' stil, om zich vervolgens 2 dagen mokkend op de bank te gaan liggen. Een gouden greep. Ik zou willen voorstellen om het m.i. wat lullige idee van weer een toneelstukje uit te breiden met de opdracht aan iedere bewoner om ook nog z'n eigen kostuum te naaien.
Goed idee.....We gaan ervoor....moeten ze ook nog hun eigen wol spinnen en katoen verbouwen....LOL
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |