idd, kortom klacht van niksquote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:28 schreef Metalfrost het volgende:
Koud weer > zwembad > water > koud water > stijve tepels
erheen man.
Ik ga erheen maar dan blijf ik wel aan de tap staan en met een mooiboy face ga ik die meiden checkenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:28 schreef Metalfrost het volgende:
Koud weer > zwembad > water > koud water > stijve tepels
erheen man.
Het water is rond de vier graden? Het ligt nu nog in vaten in de vriezer?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:31 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Hallo buiten is het dan rond de 15 en het water is dan rond de 4 graden.
Ik vind het wel een mooi aanzicht maar het is dan wel een beetje koudquote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:32 schreef Vincenski het volgende:
Whehe TS durft niet te zwemmen omdat hij een boner krijgt bij het eerste beste aanzicht van een vrouwelijk stuk huid!
lee hotti alertquote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:30 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ik ga erheen maar dan blijf ik wel aan de tap staan en met een mooiboy face ga ik die meiden checken
En de hele avond cola drinken, want aan alcohol deed TS niet meer!..quote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:30 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ik ga erheen maar dan blijf ik wel aan de tap staan en met een mooiboy face ga ik die meiden checken
Nee, oké ik zei het net verkeerd. Het water voelt aan als 4 graden celcius.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:32 schreef Nobu het volgende:
[..]
Het water is rond de vier graden? Het ligt nu nog in vaten in de vriezer?
Ik ben al weer begonnenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:34 schreef Tism het volgende:
[..]
En de hele avond cola drinken, want aan alcohol deed TS niet meer!..
Heul niet, het water voelt juist warmer aan als de buitenlucht koud is.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:34 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Nee, oké ik zei het net verkeerd. Het water voelt aan als 4 graden celcius.
Ik kon de smaak van bier niet weerstaan. En nu heb ik geen motivatie meer om te stoppen. Maar verder ontopic. Ik laat mij wel in het water gooien.quote:
16 en 17 als ik het goed herinner. Het is in Neelquote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:37 schreef Tism het volgende:
Hoe oud zijn die chicks en waar is 't, misschien kom ik ook wel even langs??!..
Ah! Laat dan maar, zijn me iets te jong!..quote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:37 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
16 en 17 als ik het goed herinner. Het is in Neel
Nee maar de regen voelt dan koud aan. Omdat de regen hoog uit de lucht valtquote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:38 schreef popolon het volgende:
Als TS gaat zwemmen is 'ie zeker bang dat 'ie nat wordt van de regen.
TS: Geboortedatum 16-06-1992quote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:37 schreef Tism het volgende:
Hoe oud zijn die chicks en waar is 't, misschien kom ik ook wel even langs??!..
Ik neem al een fles vodka mee. Moet ik nu ook breezers meenemen?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:40 schreef RobertVH het volgende:
[..]
TS: Geboortedatum 16-06-1992
Dus 15/16 jarige chicks... neem je breezers maar mee
Gewoon je hoofd onder water houdenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:40 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Nee maar de regen voelt dan koud aan. Omdat de regen hoog uit de lucht valt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |