quote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:42 schreef Metalfrost het volgende:
Ik zag eerst tieten in je avatar..
Ik ga nooit uit.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:42 schreef PeZu het volgende:
in wat voor varkenskotten kom jij dat het er naar kots stinkt_!
Idd, mensen die gebeurtenissen nemen als aanleiding om te stoppen.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:45 schreef MouzurX het volgende:
Ik snap dus ook al die mensen niet die nu gaan stoppen met roken omdat ze niet meer in de kroeg mogen roken....
Je vond het toch lekker? Waarom zou je dan stoppen met roken als je 1 nacht per week het binnen in de kroeg niet meer mag doen?
ja als er buiten kots ligt zal er binnen derhalve niet zoveel liggen heh, en wat je zaterdag nacht's op straat als je niet uit gaatquote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:44 schreef McKillem het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik ga nooit uit.![]()
Maar het is een aanname die ik doe gezien ik overal plassen kots zie als ik op zaterdagnacht door de stad bagger.
Daar is een wet tegen?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja als er buiten kots ligt zal er binnen derhalve niet zoveel liggen heh, en wat je zaterdag nacht's op straat als je niet uit gaat
Ik vond het totaal niet stinken donderdagquote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:40 schreef McKillem het volgende:
Gelukkig ga ik nooit naar de kroeg.
Volgens meurt het er naar bier zweet en kots...
'Uitgaan' betekent per definitie nog steeds 'de deur uit gaan'. Je gaat dus wel degelijk uit..quote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:51 schreef McKillem het volgende:
[..]
Daar is een wet tegen?
Dat ik niet uit ga betekend niet dat ik niet eventjes ergens een eetje of een drinkje haal.
Dan gaat dus iedereen uit overal naartoe, naar werk, naar school, naar oma...quote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:53 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
'Uitgaan' betekent per definitie nog steeds 'de deur uit gaan'. Je gaat dus wel degelijk uit..
waar zeg ik dat het niet mag? ik vroeg het me gewoon serieus afquote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:51 schreef McKillem het volgende:
[..]
Daar is een wet tegen?
Dat ik niet uit ga betekend niet dat ik niet eventjes ergens een eetje of een drinkje haal.
Wat hebben gothics er mee te maken?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
waar zeg ik dat het niet mag? ik vroeg het me gewoon serieus af![]()
gothics die denken dat andere hun alles willen verbieden
zie de PI stinkerdquote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:58 schreef McKillem het volgende:
[..]
Wat hebben gothics er mee te maken?
Maargoed, je stelde je vraag nogal kruisverhoor achtig vandaag mijn krachtige antwoord.
Dat bedoel ik niet.. ze gaan stoppen omdat ze tijdens het uitgaan niet mogen roken .. oftewel ze roken dus alleen maar om tijdens het uitgaan te roken oftewel dat doen ze omdat het stoer is ?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:48 schreef McKillem het volgende:
[..]
Idd, mensen die gebeurtenissen nemen als aanleiding om te stoppen.
Kroegen waar ik geweest ben was dat niet zo, stonden maar 6 mensen buiten ofzo en binnen was het volquote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:06 schreef StarGazer het volgende:
Iedereen stond toch buiten gisteravond
Gezellig joh in de kroeg
Om de 20 minuten stroomde de halve kroeg leeg inderdaadquote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:06 schreef StarGazer het volgende:
Iedereen stond toch buiten gisteravond
Gezellig joh in de kroeg
lekker toch.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:10 schreef PallominnoX het volgende:
[..]
Om de 20 minuten stroomde de halve kroeg leeg inderdaad![]()
Maar ik rook wel (veel)zweetlucht
Ik was gister in een lokale kroeg, en deze had 'een rookruimte' door een 2e hokje open te stellen voor rokers die afgesloten kon worden met deuren. Dus kon heerlijk biertje, met peukje en muziek er bijquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |