En dan gaat het dus om de wedstrijd. Het gevecht, zeg maar gerust TITANENSTRIJD tegen de ongelofelijke verveling. Langzaam komt dan De Poet in beeld. De Pietermannen. Ik verwacht dodelijk saaie TV, met alleen tijdens de nominaties nog enige spanning...
Over een paar weken zitten we met Bart, Willem en Ruud. Wordt pijnlijk saai, vrees ik.
quote:
op 11-10-1999 om 08:51 PM schreef beelzebub het volgende:
Mwoaah, dat wil ik nog wel zien. Ik denk dat men dan ook tactisch gaat nomineren, en als ze slim zijn de amderen niet te opzichtig te irriteren, zodat ze negatief overkomen op tv.
Zijn ze wel zo slim? Ik zie Bart dat wel doen. Willem ook wel. En Maurice die zegt eigenlijk niks in de tv uitzendingen. Denk niet dat de meeste mensen het zo met hem hebben.
Bart:
Niets zeggend, kan de week opdrachten aardig vervullen.
Ruud:
Weet bijna niet meer waar hij is en is blij met die "frisse dames" maar als die weg zijn heeft hij niets om te knuffelen.
Willem:
Controleerd, neemt steeds iets meer, wachtaf.
Karin:
Adverteerd (helaas) voelt zich gewonnen omdat zij de enige vrouw is.
Dus......
Ik heb geen flauw idee meer !
Als die vijf over zijn en ze realiseren dat er nog twee uit moeten gaan ze pas echt over het einde nadenken. Ben erg benieuwd welke spanningen dat met zich meegaat brengen. Ik hoop wel dat Voo dat niet negatief gaat beïnvloeden door al die rotgeintjes die ze tot nu toe hebben uitgehaald.
We will wait and see
quote:
op 11-10-1999 om 10:47 PM schreef amappa het volgende:
Het kan inderdaad een beetje saai gaan worden als die vijf over zijn. Maar toch ik denk dat we dan nog een hoop spektakel te zien krijgen. Wat dacht je ervan als Bart eruit gaat (dat gaat echt niet zonder slag of stoot) of Maurice (hoe reageert Karin).
Jaaa, hoe zou K reageren als haar praatmaatje eruit gaat. Tot nu toe geniet ie volgens mij een bepaalde bescherming door ma Gans=K. Die heeft het behoorlijk voor het zeggen. Willem en Ruud kijken wel twee keer uit voordat ze haar in de weg zullen zitten. Volgens mij heeft Bart daar wel meer lak aan, aan M en K.
W heeft al een beetje aangegeven dat ie niet zit te wachten op hele persoonlijke toestanden. Verbazend zijn openhartigheid over vreemdgaan, niks voor hem.
Na C en A is M de next one to go.
Ik denk ook dat M na C en A de volgende wordt, mijn stem heeft ie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |