quote:Het smurfenlied
Op donderdag 14 maart 2002 14:02 schreef trance40 het volgende:
Ik zoek lekkere stevige beetje snelle techno nummers
Wie weet er een paarPost maar raak.
Die Eigene Achse van Heiko Laux of Johannes Heil.
Zet 'em maar es flink hard!!!
zoekse... zet er nog meer bij als ik tijd heb
Kijk dat zijn nummers waar ik wat aan heb net zo soft gewoon lekker beetje tempo, goeie bass en niet zo super eentonig
Blijf posten dan ken ik weer een zootje downlo.. eh sorry kopen
heb net Dj Isaac - On the edge binnen...
ik weet het, het is al een ouwe'tje, en ik heb eik ook geen flauw idee of het wel techno is (eerder hardtrance-achtig)..
Oh, well.. download gewoon
Laat maar zitten:)
Wie is hier trouwens bekend met Schranz??!?!? Vette muziek
Pacou - Robot M (soort Downwards style met 303 erdoorheen )
DJ Shufflemaster - Tokyo rose (=een of andere Japanner, zoals bekend zijn dat toch soort rare mensen, deze harde tool techno plaat heeft iets van een donkere sfeer)
Temponauta - Mida (Op het Consumer Recreation label, dus recht toe recht aan gebeuk in Umek stijl )
Heeft iemand al ergens de nieuwe Surgeon gezien "Screw the roses" Moet volgens www.groove.de weer een topper zijn.
Ben Sims - Manipulated (Adam Beyer Remix)
Dave Clarke - Before I was interrupted
Umek - Gaetex
Da Goose - Deretlif (check die bassdrum)
Side FX - Feel the bass
DJ Misjah - Mankind
Misjah & DJ Tim - Access (Thomas schumacher remix)
Chris Liebing - CLR 01 (Gaetano Parisio Rmx)
Mark Norman - Overkill
quote:dat nummer is hardstyle is idd een vet nummer maar een beetje oud
Op donderdag 14 maart 2002 22:16 schreef blup het volgende:
Megamind - storm und drag [pleasure mix]
Kippenvel liedje erg vet..
en je moet midfield general - coatnoise (dave clarke remix) es checken.. iets of wat soft maar wel lekkaahhh
enneh het origineel van point blank van Gaiden (is overigens Steve Stoll, die over het algemeen ook niet de zachtzinnigste nummers produceert) is nog ff een stukje harder dan die Speedy J remix
quote:Wat doet Damon Wild eigenlijk de laatste tijd
Op vrijdag 15 maart 2002 18:35 schreef Ener-G het volgende:
de 'stigmata' serie 12" van Chris Liebing, die is wel vrij stevigenneh het origineel van point blank van Gaiden (is overigens Steve Stoll, die over het algemeen ook niet de zachtzinnigste nummers produceert) is nog ff een stukje harder dan die Speedy J remix
Een oudje van hem => Damon Wild - Rotary is erg goed vooral de Regis remix is zwaar techno beuken .
quote:Die is vet (het origineel dan, ik ken deze remix niet). Acid roeleert!
Op vrijdag 15 maart 2002 10:54 schreef DarkHelmet het volgende:Misjah & DJ Tim - Access (Thomas schumacher remix)
quote:hm geenidee, idd lang niets meer van gehoord... zit ie niet onder een andere naam ergens in een project verstopt? ik heb hem geloof ik wel ergens op een line-up gezien afgelopen tijd
Op zaterdag 16 maart 2002 10:52 schreef Circuitbreaker het volgende:[..]
Wat doet Damon Wild eigenlijk de laatste tijd
Is ook een NY Tool techno figuur net zoals Steve Stoll, maar niks van gehoord de laatste tijd.
Een oudje van hem => Damon Wild - Rotary is erg goed vooral de Regis remix is zwaar techno beuken
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |