irritatie jegens mensen die ik ken die er tijd voor vrij maken.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 09:19 schreef Knekwurst het volgende:
Klacht vrij onduidelijk. Snap niet wat jou het boeit.
Oftewel, ze gaan met z'n allen kijken en hebben jou niet uitgenodigd.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 09:31 schreef hoppla het volgende:
[..]
irritatie jegens mensen die ik ken die er tijd voor vrij maken.
Alsof iedereen die ik ken de tour gaat kijkenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 09:33 schreef Scoobysnacks het volgende:
[..]
Oftewel, ze gaan met z'n allen kijken en hebben jou niet uitgenodigd.
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 09:36 schreef hoppla het volgende:
[..]
Alsof iedereen die ik ken de tour gaat kijkenIk ga zo naar klikkerdeklik in Den Bosch. Toch wel iets leuker dan de tour, niet?
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 09:19 schreef Wombcat het volgende:
Omdat het leuk is
je kunt natuurlijk dezelfde vraag stellen over voetbal, waarom gaat men voor TV zitten kijken naar 22 mannen op een veld die tegen een balletje trappen
Dan doe je net als ik, dan ga je gewoon wat boeienders doen.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 09:31 schreef hoppla het volgende:
[..]
irritatie jegens mensen die ik ken die er tijd voor vrij maken.
Nee.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 09:36 schreef hoppla het volgende:
[..]
Toch wel iets leuker dan de tour, niet?
Jezus, wat een kutfestival is dat zegquote:Op zaterdag 5 juli 2008 09:36 schreef hoppla het volgende:
[..]
Alsof iedereen die ik ken de tour gaat kijkenIk ga zo naar klikkerdeklik in Den Bosch. Toch wel iets leuker dan de tour, niet?
ja zo word kegelen nog leukquote:
Misschien moeten we samen naar snooker kijken als je dat leuk vindt.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:21 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
Ik heb dat ook nooit begrepen (ook het kijken naar andere sporten is fucking saai).
Als er nou nog goede dj's kwamen... Bleh, wat een wansmaak!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 09:36 schreef hoppla het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |