Auwquote:
Ik vind stemmen uitermate interessantquote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:47 schreef Stereotomy het volgende:
Da's mijn telefoonstem.![]()
en soms ook echte stem![]()
[gluipmodus]quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:26 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik vind stemmen uitermate interessant
[gluipmodus]quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[gluipmodus]
Zo, Hob, wat vind je ervan?![]()
[/gluipmodus]
Wie is nu wie aan het betasten?quote:
In een Deens pretpark is gisteravond een ongeluk met een achtbaan gebeurd. Het voorste deel van een achtbaantreintje ontspoorde en stortte naar beneden. De vier inzittenden, twee mannen en twee vrouwen van 22 tot 24 jaar oud, raakten gewond en zijn naar een ziekenhuis afgevoerd. Over de ernst van de verwondingen heerst nog wat onduidelijkheid, maar volgens een woordvoerder van het park gaat het om lichte verwondingen.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:32 schreef Stereotomy het volgende:
Nynke is 24/7 geil, vertel eens iets nieuws.![]()
Geweldig om die zin standaard te gebruiken.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:39 schreef Pandorah het volgende:
En sterkte voor degenen die het nodig hebben
Je zou die standaardzin wel direct aan de betreffende persoon kunnen richten, dat maakt het wat minder gedistantieerd ....quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:45 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Om nou direct RIP voor de nabestaanden te posten is ook weer zo cru, Steer.
De ophaalmannen ... mazzelaarsquote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:54 schreef Stereotomy het volgende:
Werd net opgebeld door Moblo op Nynke's telefoon en heb DarkElf met een Cosmo gesproken, schijnt dat de mannen net gearriveerd zijn. 3.3333 vrouw per man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |