abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59919403
Beste Merovingian, je begint al met de prijs die ik in mijn hoofd heb zitten al omlaag te halen, vervolgens maak je de gene er ¤80 voor betaalt uit voor een gek, en ik lig te janken. Zoals ik al heb vermeld, ik hier niet al te veel verstand van. Ook begin je over het overclocken van een cpu en dat er dan geen garantie bij zit, ik heb je verteld dat dat niet het geval is en nog ga je er over door. Voor de rest vind ik het fijn dat ik mijn spul bij een computerboer heb gekocht, geen gedonder met het heen en weer sturen van onderdelen als deze defekt zijn, bij een goede krijg je gewoon direkt nieuw spul of tijdelijk vervangend spul mee. Betaal ik nogmaals met plezier extra voor.

Maar goed, ik vind ¤80 een mooie prijs, vind jij dat niet hoef jij niet te bieden.

Mocht je verder nog nuttige info hebben hoor ik het graag. Van iedereen trouwens.

Ik hoop dat we nu weer gewoon op een normale wijze hier verder kunnen gaan.
  zondag 6 juli 2008 @ 09:43:13 #27
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_59921230
quote:
Op zondag 6 juli 2008 01:42 schreef ferrari222 het volgende:
Beste Merovingian, je begint al met de prijs die ik in mijn hoofd heb zitten al omlaag te halen,
Je vroeg zelf naar de waarde, dan krijg je mijn mening. Die kan inderdaad anders zijn dan wat je zelf in gedachte had. Als je alleen maar wilde horen wat je zelf in gedachte had, dan had je dat ff in de OP moeten zetten. "Ik wil alleen maar horen dat ie 80 euro waard is hoor!". Dan had je dat van mij ook te horen gekregen.
quote:
vervolgens maak je de gene er ¤80 voor betaalt uit voor een gek
Waar zie jij staan dat ik die persoon voor gek uitmaak? Ik streep alleen de bedragen in zijn quote door.
quote:
en ik lig te janken.
Dat was onterecht. Ik had moeten zeggen: je luistert niet naar anderen terwijl je wel de mening vraagt van anderen. Maar ik was een beetje pissig, ik probeer je te helpen en advies te geven, en mijn mening over de waarde van je cpu, maar dat is niet wat jij in gedachte had, dus is het onzin wat ik zeg. Maar ik had niet moeten zeggen dat je lag te janken en dat je achterlijk bent. Hoogstens eigenwijs en koppig. Maargoed, mijn excuses daarvoor, was niet netjes.
quote:
Zoals ik al heb vermeld, ik hier niet al te veel verstand van.
Luister dan eens naar anderen die er wel verstand van hebben, in plaats van hun advies betweterig aan de kant te schuiven.
quote:
Ook begin je over het overclocken van een cpu en dat er dan geen garantie bij zit, ik heb je verteld dat dat niet het geval is en nog ga je er over door.
Het enige wat ik er daarna nog over zei, is dat iedereen dat wel kan zeggen, maar dat dat niet waar hoeft te zijn. Dat risico verlaagt gewoon een eventuele 2ehands prijs.
quote:
Voor de rest vind ik het fijn dat ik mijn spul bij een computerboer heb gekocht, geen gedonder met het heen en weer sturen van onderdelen als deze defekt zijn, bij een goede krijg je gewoon direkt nieuw spul of tijdelijk vervangend spul mee. Betaal ik nogmaals met plezier extra voor.
Oke.
quote:
Maar goed, ik vind ¤80 een mooie prijs, vind jij dat niet hoef jij niet te bieden.
Zal ik ook zeker niet doen
quote:
Mocht je verder nog nuttige info hebben hoor ik het graag. Van iedereen trouwens.
Op het moment even niets.
quote:
Ik hoop dat we nu weer gewoon op een normale wijze hier verder kunnen gaan.
Ik ook.

Ontopic: succes met het vinden van een koper. Ik hoop echt voor je dat je er 80 euro of meer voor kan krijgen. Echter, imho is het het niet waard. Maargoed, wat is de waarde van iets? Het is maar net wat een gek ervoor geeft. Misschien is er zelfs wel iemand die er 100 euro voor over heeft, zou mooi zijn. Maar is dat dan de waarde? Is lastig te definieren.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_59924690
Blijven inderdaad wel atlijd gekken lopen op Fok, in mijn ogen ben jij er helaas een, dit stelt me teleur, zijn er altijd wat die koste wat kost iemands topic moeten verzieken. Bedankt!!!

Mag hier een slotje op?
  zondag 6 juli 2008 @ 19:58:44 #29
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_59932112
quote:
Op zondag 6 juli 2008 14:00 schreef ferrari222 het volgende:
Blijven inderdaad wel atlijd gekken lopen op Fok, in mijn ogen ben jij er helaas een, dit stelt me teleur, zijn er altijd wat die koste wat kost iemands topic moeten verzieken. Bedankt!!!

Mag hier een slotje op?
Excuses aanbieden van mijn kant stelt je teleur? Goed advies dat ik geef verziekt je topic? Mij verwijten dat ik je achterlijk noem, wat ik terugneem, en mij vervolgens een gek noemen? Ik geef een normale reactie, hoop oprecht dat je je 80+ euro krijgt, en ik krijg dit terug als reactie? Kerel, jij hebt ze echt niet helemaal op een rijtje.

En als je een slotje wil dien je een topicreport te doen.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_59938823
Goed dan, ik bied je ook mijn excuses aan dat ik je gek noem.

Ik hoop inderdaad ook dat ik er 80+ voor krijg.

Ook bedankt nog voor je advies.
  maandag 7 juli 2008 @ 00:21:31 #31
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_59939308

Heren! Dat was even frustratie of niet .
Maagoed, open je een topic in V&A om hem te verkopen?
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')