abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218472
Daar gaat ie weer

Een redelijke uitzending met nogal wat actie en goede gesprekken. Willem lijkt nu toch zijn ware aard een beetje te laten zien of vergis ik me?

Ik moet zeggen Ponchahontas heeft een goede stem maar ondanks dat moet ze er morgen gewoon uit , het is niet anders, en 14 dagen later onze balk Anouk. Ze hebben allerbeide helaas niets te bieden, dat geven ze zelf ook aan.

Over 14 dagen hebben we dan het vijftal weer en dan wordt het denk ik spannend, ik ben benieuwd.
------------------
Het ware te wensen, dat alle mensen met al hun gebreken, zichzelf eens bekeken. Dan zouden ze het wel laten, om over anderen te praten......

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 10 November 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_218473
De tekst van de BB-site er maar even bijgepakt:Vreemdgaan besproken
09/11/1999 21:10

Het gesprek onder het avondeten gaat over vreemdgaan. Willem: “Als je verder wilt gaan met de relatie die je hebt, is vreemdgaan niet goed te keuren. Je moet van tevoren bepraten wat er schort aan de relatie voordat je actie onderneemt.” Ruud: “Als je met tien kerels in de kroeg staat en er komt een stel lekkere wijven langs, dan kan je er vanuit gaan dat negen van die kerels met een vrouw meegaat”, zegt Ruud. Willem: “Toch blijf ik erbij dat het niet is goed te praten. Als je aan een relatie begint moet je er ook voor staan. “Ik geloof er niet in dat een man gemaakt is om monogaam te zijn”, zegt Ruud. Karin: “Trouw beloven en trouw blijven zijn twee verschillende dingen.” Ruud valt haar in de rede. ”Als je van je vrouw houdt en je gaat met haar naar bed, dan komt er echte liefde bij kijken en dan is de seks ook erg fijn. Als je vreemd gaat dan is dat geil gedrag. Je wilt gewoon lekker klaarkomen en verder niets.” Anouk wordt kwaad. “Ik ben het hier helemaal niet mee eens.” Ruud: ”Maar jij bent ook nog maar een jong poppetje.” Cyrille: “Hoe zou jij het vinden als de rollen waren omgedraaid.” Ruud: “Mijn vrouw is ook van vlees en bloed. Als ik zes maanden in Australië zou zitten, dan kan ik het mij goed voorstellen dat ze het doet. Het kan gebeuren.” Cyrille: ”Ik heb liever dat de man tegen mij zegt: Het is afgelopen als je vreemdgaat. Maar als hij tegen mij zegt dat ik het zelf moet weten, dan ga ik er ook voor.”

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_218474
Zou dit nou als een openlijke boetedoening van Willem zijn bedoeld?

Tessa als je dit leest: gun die man nog een kans! (hij weet nog niets van al die aanzoekjes, en hij geeft ook aan er geen behoefte aan te hebben)

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_218475
Hunter dat vraag ik me dus ook af, het valt me steeds meer op dat Willem zijn eigen ikje nu pas laat zien en persoonlijk ben ik er niet zo van gecharmeerd, de tijd zal het leren , in ieder geval waren ze nog jong zei Willem en dan zeg je niet alles. ehm
pi_218476
Ja deze aflevering was wel o.k. Het valt me trouwens op dat zodra ze er muziek achter zetten, (bijv. op het einde toen Bart aan het oefenen was in de tuin) het veel spannender wordt. Cyrille was weer erg goed bij stem en ik hoop dan ook dat ze nog 2 weken kan blijven. Anouk was weer te irritant, maar dat zal haar kinderlijkheid wel zijn (ze vind 30 tenslotte oud?!).
Greetz Tina

pi_218477
mee eens hoor anouk hoort daar echt niet ik hoop zo dat ze er uit gaat
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
pi_218478
quote:
op 11-10-1999 om 07:41 PM schreef tina het volgende: Het valt me trouwens op dat zodra ze er muziek achter zetten,
(bijv. op het einde toen Bart aan het oefenen was in de tuin) het veel spannender wordt.

Tina wel eens een griezelfilm gezien zonder geluid? Niets aan

pi_218479
Ik hoop dus echt dat de Fok-pool klopt, want vanavond was weer eens te zien dat die Cyril alleen in het huis zit zodat ze aandacht krijgt.
Met dat gedoe met dat stokje begon ze te dansen, toen keek er niemand meer en HUP, direct kapte ze.
Voor de topic over de publiciteitsgeilheid van Cyril ga naar :
http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum21/HTML/002109.html

En ik hoop dat ik er volgend jaar zelf in kom; dan zal ik eens met de realiteit komen en niet met die slappe verhalen.
Kijk daarvoor op:
http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum21/HTML/002114.html

Kasta spoke ! UGH!

I was an atheist until I realized I was God
pi_218480
Leuk he dat standaard huilebekkie wat je krijgt als je wat post... Past wel een beetje bij de huidige staat van het BB project. Om te janken. Er moet snel weer wat gebeuren.

Uitzending van vandaag was wel OK. Niet meer dan dat.

Hunter: Lees je ook SFX ? (fotootje SMG (yum!))

woensdag 10 november 1999 @ 19:47:00 #10
1488 Windows2000
Net als BB, alleen voor de $$
pi_218481
Inderdaad, Cyrille mag nog wel effe blijven.
Anouk donderdag eruit. Moet wel toegeven, dat ze het zonder dat gejank beter doet.

Leuk was de opmerking van Ruud, dat die circus-act kinderspel was. Dus A. moest het ook kunnen

Ook viel mij op dat er zomaar niemand door Voo negatief in beeld werd gebracht. Eindelijk een nieuwe eind-redactie ???

PdL als Ruud: 'Ik stop m'n handen in mijn zakken,
en kijk hoe het leven voorbij gaat.
'
pi_218482
quote:
op 11-10-1999 om 07:46 PM schreef kastanova het volgende:
Met dat gedoe met dat stokje begon ze te dansen, toen keek er niemand meer en HUP, direct kapte ze.

Erg he Kastanova, ik kan me er ook aan ergeren en daarom morgen weg dat die Cirieledinges, ze is al beroemd zoals ze zelf zegt dus wat wil ze nog meer, ooooh bah je had haar vanmorgen moeten zien toen ze zich opmaakte...AAAAAAAAAAAAH en maar kijken in de camera of ze haar wel zagen...sorry ik moet daar echt even van

pi_218483
Cyrille moet er gewoon uit, en niet alleen volgens mij maar ook volgens VOO. Het valt namelijk erg op dat de uitzending bijna niets van cyrille laat zien, terwijl anouk bijna constant in beeld is.. C krijgt geen aandacht, mensen krijgen geen binding met haar en stemmen haar vervolgens weg. VOO stuurt.. heel erg..
-------------------------
beter met je hoofd in de wolken,
dan met de kop in het zand.. :)
pi_218484
Ik vond eigenlijk Anouk vandaag best wel mee te vallen, zoals zo fel overkwam in de discussie , als ze deze kant van haar vaker laat zien mag ze van mij blijven en het was ook wel grappig om te zien hoe Karin reageerde toen Anouk dat zo fel zei. Je kon duidelijk zien dat Karin het mee eens was . En toch blijf ik een hekel aan Cyrille hebben ze komt zo gemaakt over . Nee die mag er wat mij betreft uit
We are the weirdo's mr - The Craft
pi_218485
Hè he, eindelijk was deze aflevering weer wat levendiger in vergelijking met de afgelopen dagen, het werd weer eens tijd.
Even had ik het idee dat de Teletubbies aanstonden toen Cyrill (Hhhhh, oh...oh, waaaaaaaaah, hiiiiii, et cetera) op die bal stond te rollen en toen Anoukie (Ooooooooooh, aaaaaah) het bordje goed liet draaien op het stokje, maar nee gelukkig het was Big Brother.
Verder raadt ik Anouk aan om niet al te vaak te gaan zingen zolang ze nog in het huis zit. Het is wel minder erg dan Mona, maar dit kon ook niet helemaal door de beugel.
Van Anoukie heb ik het idee dat ze wel aardig met Ruud kan opschieten, althans VOO laat vaak beelden zien dat ze gezellig bij elkaar zitten, knuffelen en dergelijke. En natuurlijk niet te vergeten, de massages van Ome Ruudje natuurlijk. Jaaah, dat vond Ruudje wel leuk volgens mij.
Bartje doet overigens weer goed zijn best om een plekje te veroveren in het circus van Bassie & Adriaan. Gegarandeerd, die jongen wordt echt een groot succes daar, we zullen nog veel horen van m. Of zal hij de tweede David Copperfield worden met zijn lieftallige assistente Saboemsie?

Groetjes

------------------
ruby

[Dit bericht is gewijzigd door ruby (Datum 10 November 1999).]

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_218486
quote:
op 11-10-1999 om 10:25 AM schreef sombie (waar anders dan in VvP) het volgende:
Ik kreeg ook al sterk de indruk dat het Anouk allemaal erg tegenviel in het BB-huis. Ik denk dat een van de redenen daarvoor is dat zij nu 24 uur per dag geconfronteerd wordt met bepaalde aspecten van zichzelf waar ze niet zo dol op is en dan met name haar (ik noem het maar) sociale onhandigheid.
[....]
Zo zei ze in het gesprek na het eten over Willems scheiding, toen Willem zei dat hij echt geen oproep voor een relatie wilde plaatsen: "Willem gaat wel gewoon naar de hoeren." Ik hoorde aan haar dat ze het als grapje bedoeld maar het was zo misplaatst en de geschokte reactie van de groep was merkbaar. Ook zij merkt dat natuurlijk op en dat maakt haar onzeker en versterkt tegelijkertijd haar neiging om dit soort opmerkingen (vanuit haar onzekerheid)te plaatsen. Ook haar onvermogen om 'naar behoren' in een groep te functioneren ervaart zij waarschijnlijk als een 'failure' waardoor haar wens om te vertrekken weer groter wordt.

Dat was inderdaad een verkeerde opmerking op een verkeerd moment. Ze bedoelde het natuurlijk als een geintje, zoals ze ze ook op haar leerlingendispuutje maakt, maar het viel geheel verkeerd bij de anderen.

Bedoelde ze dat misschien, toen ze later opmerkte dat er normaal altijd om haar grapjes wordt gelachen, maar in het huis niet?

[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 11 November 1999).]

pi_218487
quote:
op 11-10-1999 om 07:53 PM schreef derkie het volgende:
Cyrille moet er gewoon uit, en niet alleen volgens mij maar ook volgens VOO. Het valt namelijk erg op dat de uitzending bijna niets van cyrille laat zien, terwijl anouk bijna constant in beeld is.. C krijgt geen aandacht, mensen krijgen geen binding met haar en stemmen haar vervolgens weg. VOO stuurt.. heel erg..

Nog geen uurtje geleden heb ik hetzelfde gezegd. Volgens mij wil de redactie dat Anouk blijft. Cyrille wordt negatief neergezet, als een hysterische tante die alleen haar eigen cd zit te promoten. zal Endemol wel blij mee zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door pebbles (Datum 10 November 1999).]

leeg zijn diegenen die vol zijn van zichzelf

woensdag 10 november 1999 @ 21:20:00 #17
1696 mimi
Miem voor intimie
pi_218488
Hunter,

Anouk bedoelde het grapje dat ze al vier jaar geen sex gehad heeft, vinden haar vrindinnetjes allemaal grappig allen in BB kreeg ze hiermee niet de lachers op haar hand maar wel een ruud opmerking(weet niet precies wat )

pi_218489
quote:
op 11-10-1999 om 09:13 PM schreef pebbles het volgende:

Volgens mij wil de redactie dat Anouk blijft. Cyrille wordt negatief neergezet, als een hysterische tante die alleen haar eigen cd zit te promoten. zal Endemol wel blij mee zijn.

Is op zich (ook) waar, maar vind je niet dat ook Anouk tamelijk negatief gepositioneerd wordt door het uitzenden van al die bijna hysterische huil- en zeurbuien? Ik krijg zo langzamerhand een beetje jeuk van dat voortdurende defaitistische gemekker van haar.

Ik vind eigenlijk dat de beide dames niet of nauwelijks positief in beeld komen; het lijkt erop dat ze enkel zijn ingezet om 2x2 weken te overbruggen; bijna niemand twijfelt eraan dat de groep van 5 over enkele weken weer 'entre nous' zal zijn in Huize Wild Vleesch.

Enne: welkom, Pebbles!

Achter iedere grote broer staat een zusje.

pi_218490
quote:
op 11-10-1999 om 09:25 PM schreef Loekie het volgende:
Is op zich (ook) waar, maar vind je niet dat ook Anouk tamelijk negatief gepositioneerd wordt door het uitzenden van al die bijna hysterische huil- en zeurbuien? Ik krijg zo langzamerhand een beetje jeuk van dat voortdurende defaitistische gemekker van haar.

hallo Loekie,
Anouk mekkert heel schattig, vind ik.Een paar dagen terug keek ze heel zielig naar haar blaren op de dikke duim en ze zei; "laat de dokter maar morgen komen, want vandaag is het zondag ..." Waar vind je nog zulke mensen? Van mij mag ze blijven. Cyriel had gelijk de hele EHBO-afdeling gemobiliseerd.

leeg zijn diegenen die vol zijn van zichzelf

pi_218491
quote:
op 11-10-1999 om 09:37 PM schreef pebbles het volgende:
Anouk mekkert heel schattig, vind ik.Een paar dagen terug keek ze heel zielig naar haar blaren op de dikke duim en ze zei; "laat de dokter maar morgen komen, want vandaag is het zondag ..." Waar vind je nog zulke mensen? Van mij mag ze blijven.

Ik vind dat je de bescheidenheid van Anouk (want ik geef toe: dat was ze in deze situatie inderdaad) niet meteen hoeft door te trekken naar "schattig mekkeren". Maar ach, waaraan de één (ikke!) zich groen&geel ergert, daarvan raakt een ander (Pebbles) weer vertederd. Ik snap dat heus wel en ben blij dat smaken verschillen.

Neemt niet weg dat beide meiskes niet bepaald allercharmantst door V. in beeld worden gebracht. En ze krijgen opvallend veel zendtijd, heb Maurice en Bart bijvoorbeeld nauwelijks gehoord de laatste dagen.

quote:

Cyriel had gelijk de hele EHBO-afdeling gemobiliseerd.

... én Dr. Oetker, voorál Dr. Oetker want het brood kan véél lekkerder daar!

Achter iedere grote broer staat een zusje.

woensdag 10 november 1999 @ 22:07:00 #21
439 Inimini
Smile, your on candid camera
pi_218492
quote:
op 11-10-1999 om 09:57 PM schreef Loekie het volgende:
[QUOTE]op 11-10-1999 om 09:37 PM schreef pebbles het volgende:
, vAnouk mekkert heel schattigind ik. En ze krijgen opvallend veel zendtijd, heb Maurice en Bart bijvoorbeeld nauwelijks gehoord de laatste dagen.

[QUOTE]
Cyriel had gelijk de hele EHBO-afdeling gemobiliseerd.

... én Dr. Oetker, voorál Dr. Oetker want het brood kan véél lekkerder daar!

Niemand heeft op dit moment nog echt veel te melden in het huis.
Toch denk ik dat Anouk nog even moet blijven.
Willen heeft zijn verloren dochter gevonden en Ruud heeft weer nieuw vlees om te kneden.
Dat VooDoo gebeuren van C......dat is nix...alleen maar concurentie !

[/quote]

Is het al tijd voor aktie ?

woensdag 10 november 1999 @ 22:31:00 #22
1256 Floyd
Tsja.... wat zal ik zeggen
pi_218493
Ruud: "Als je met tien kerels in de kroeg staat en er komt een stel lekkere wijven langs, dan kan je er vanuit gaan dat negen van die kerels met een vrouw meegaat"
"Ik geloof er niet in dat een man gemaakt is om monogaam te zijn" zegt Ruud.

Tsja..... wat zal ik hierop zeggen?
Zou het niet beter zijn morgen Ruud uit het BB huis te zetten met z'n domme praat i.p.v Anouk? Oke oke, ik geef toe dat die ook weinig zinnigs te melden heeft, maar aan die Ruud erger ik me sinds het begin al groen en geel met z'n achterlijk gedrag en uitspraken.

Take the power to control your own life, no one else can do it for you!
  donderdag 11 november 1999 @ 00:41:00 #23
128 smallsister
Kleine Grote Broer
pi_218494
quote:
op 11-10-1999 om 10:31 PM schreef Floyd het volgende:
Ruud: "Als je met tien kerels in de kroeg staat en er komt een stel lekkere wijven langs, dan kan je er vanuit gaan dat negen van die kerels met een vrouw meegaat"
"Ik geloof er niet in dat een man gemaakt is om monogaam te zijn" zegt Ruud.

aan die Ruud erger ik me sinds het begin al groen en geel met z'n achterlijk gedrag en uitspraken.

Ruud zegt wat HEEL mannelijk Nederland denkt en ja hoor: weer niet OK.....

het valt me op dat niemand weet wat ie wil: lekker wijf maar mag niet huilen. Lachu kerel, maar moet 'gevoelig' zijn...Kom op nou!

pi_218495
quote:
op 11-10-1999 om 09:20 PM schreef mimi het volgende:
Hunter,

Anouk bedoelde het grapje dat ze al vier jaar geen sex gehad heeft, vinden haar vrindinnetjes allemaal grappig allen in BB kreeg ze hiermee niet de lachers op haar hand maar wel een ruud opmerking(weet niet precies wat )

Ik denk dat ze ook haar andere grappig bedoelde opmerkingen waar niet om werd gelachen, bedoelde. Blijkbaar heerst in deze groep een heel andere cultuur dan in 'haar' groep. Het is dan ook niet zo verwonderlijk dat ze al heimwee heeft. Denk nog maar eens aan Tara; ook zij voelde zich niet thuis in de groep want haar 'humor werd niet begrepen'.

P.S. Hunter, hoe doe je dat toch, een post uit een andere topic quoten?

P.P.S. Smallsister, ook al denkt HEEL mannelijk Nederland er zo over, dan hoef je dat toch nog niet leuk te vinden? Enne... bij mij zit een heel klein stukje (nou ja, zo klein is hij eigenlijk niet) naast me op de bank BB te kijken dat die uitspraken van Ruud ook lichtelijk belachelijk vindt.

[Dit bericht is gewijzigd door sombie (Datum 11 November 1999).]

donderdag 11 november 1999 @ 10:21:00 #25
1544 Tonto
King of the Piel
pi_218496
quote:
op 11-10-1999 om 09:57 PM schreef Loekie het volgende:

Neemt niet weg dat beide meiskes niet bepaald allercharmantst door V. in beeld worden gebracht. En ze krijgen opvallend veel zendtijd, heb Maurice en Bart bijvoorbeeld nauwelijks gehoord de laatste dagen.

Ooit Maurice wel gehoord dan ?!?!?

De balleuh... en houw ze wèrrem

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')