Vaak wel jaquote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:59 schreef Timo20 het volgende:
Ben je gek. daar staat alleen maar van die Jeroen van de boom rotzooi in
Of over jouquote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:07 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jou dan over Viva La Vida
Moi Kevin! terug van weggeweest.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:08 schreef moveyourass-kevin het volgende:
goeienavond!
lijkt me nietquote:
Ik maar 1quote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:11 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ja, ik was er even niet. maar na vanavond ben 2 weken op vakantie...
Altijd. Leuk dat de Kevin Costners er zijnquote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:11 schreef moveyourass-kevin het volgende:
beetje blij met de playlist van vanavond?
Ah, lekker ja!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:11 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ja, ik was er even niet. maar na vanavond ben 2 weken op vakantie...
nee, ik heb gisteren ook al gezocht. Alleen stubru zendt momenteel al stukken uit.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:12 schreef Timo20 het volgende:
weet trouwens iemand of er een live stream is van Rock Werchter?
Er mist een stuk, hij springt op een gegeven moment over.quote:
Gehoord ja en typisch een gevalletje van " een beetje heel erg jammer ". Klinkt nergens naar. Vanavond trouwens ook weer de nodige remixen. Ben bijvoorbeeld wel benieuwd of de remix van Yelle gedaan door TEPR de versie is die nu vrij regelmatig in de avond is te horen.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:15 schreef borisz het volgende:
nu op tmf snap in de 2008 editie van Rhythm is a dancer
Heb het niet gecheckt.. bij welk filmpje doet ie dat?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:18 schreef Broekie het volgende:
[..]
Er mist een stuk, hij springt op een gegeven moment over.
Ga je je nou oud voelen?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:23 schreef Feivel1 het volgende:
Nou, Veenstra, gefeliciteerd, je fans zijn gemiddeld 10 jaar oud
weet ik. op de site van Rock Werchter zelf staat een knopje "live stream" maar die werkt hier nietquote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:17 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
nee, ik heb gisteren ook al gezocht. Alleen stubru zendt momenteel al stukken uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |