het gaat om afweer, of wilde je soms zeggen dat je het wel lekker vindt om je weekend in te gaan met fluitgepruts en gemekker keihard je woonkamer in?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:07 schreef Knekwurst het volgende:
TS heeft een slechte muzieksmaak.
komt er helaas niet zoveel geluid uit, wellicht even met m'n auto erheen rijden, kofferbak open doen en die 2x 450W 4-weg huiskamerspeakers de andere kant op draaien?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:10 schreef elfzesendertig het volgende:
Ga ernaast staan met je stereo installatie. Dat zal ze leren!
Ik denk inderdaad dat hij per ongeluk een typo heeft gemaakt en stiekem gewoon in Rotterdam woont.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:10 schreef Snad het volgende:
TS, weet je zeker dat je niet in Rotterdam woont? Daar bidden ze tegenwoordig ook buiten...
Hardcorequote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:11 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
komt er helaas niet zoveel geluid uit, wellicht even met m'n auto erheen rijden, kofferbak open doen en die 2x 450W 4-weg huiskamerspeakers de andere kant op draaien?
blijft nog wel steeds de vraag welke muziek de gemiddelde moslim / arabier het snelst doet verdwijnen
ik weet het zeker... net zo zeker als dat ik weet dat dit plein zelfs twee gristelijke kerken heeft en dus wel de laatste plek zou moeten zijn waar een arabische coupe zou moeten worden gepland.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:10 schreef Snad het volgende:
TS, weet je zeker dat je niet in Rotterdam woont? Daar bidden ze tegenwoordig ook buiten...
happy hardcore?quote:
"Spider Pig, Spider Pig, does whatever a Spider Pig does."quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:11 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
blijft nog wel steeds de vraag welke muziek de gemiddelde moslim / arabier het snelst doet verdwijnen
het is of een riant appartement en altijd parkeerplek in een pauperbuurt (in dit geval zuilen), of een 2 kamerflatje elders in een buurt in utrecht waar het bijna net zo zuigt qua buurt met veel andere ongemakken; makkelijke keuzequote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:13 schreef Agiath het volgende:
TS woont in een pauperbuurt.
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:15 schreef Metalfrost het volgende:
'Wanna Fuck a Dog in the Ass' van Blink 182
Iemand die Rammstein luistert heeft GEEN slechte muzieksmaak!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:07 schreef Knekwurst het volgende:
TS heeft een slechte muzieksmaak.
Gewoon doen man, zal die lamballen leren.. beetje je buurt verkloten met die ganse rotmongolische teringzooiquote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:16 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
ergens nog wel outhere brothers - fuck you in the ass liggen
en sowieso nog dat nummer met tekst 'als je nu niet springt... als je nu niet springt dan ben je een homofiel'
idd!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:17 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Iemand die Rammstein luistert heeft GEEN slechte muzieksmaak!![]()
![]()
![]()
Sepultura & Luciano Pavarotti - Roots bloody rootsquote:Suggestie: Sepultura?
ik doe het op dit moment; als ik nog die 100mbps verbinding had zou ik het zelfs kunnen streamen inclusief videofeed.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:18 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Gewoon doen man, zal die lamballen leren.. beetje je buurt verkloten met die ganse rotmongolische teringzooi
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |