quote:
Op donderdag 10 juli 2008 10:02 schreef VampiricDemon het volgende:[..]
Om even advocaat van de duivel te spelen: daar ben ik het dus niet mee eens.
En wel hierom:
Bij gelijke biedingen mag de eigenaar c.q. verkoper beslissen aan wie de spullen verkocht worden. Een bod van bijv. ¤50,- incl. staat gelijk aan een bod van ¤50,- waar de koper het product komt afhalen. De eigenaar c.q. verkoper bepaalt in dit voorbeeld dus zijn/haar voorkeur aan de hand van de andere factoren. Dit gaat ook op voor eventuele verkoop aan een bieder die niet het hoogste bod gedaan heeft. Ook als meerdere potentiële kopers een identiek bod uitbrengen is het aan de eigenaar c.q. verkoper om te beslissen hoe dat afgehandeld wordt. Als de persoon met het eerste bod te lang op zich laat wachten met de bevestiging dan een ander is dat jammer maar helaas voor hem of haar. De termijn in deze is ook aan de verkoper om te bepalen. Dat de gestelde termijn wellicht te kort is in de ogen van de andere mededingers is niet relevant. Dat het doorgaans als goede service wordt beschouwd door mensen dat men het product even vasthoud totdat de eerste persoon minimaal wederom gereageerd heeft betekent niet dat dat moet. Service is optioneel. Wel zo netjes als je het doet maar geen vereiste.
Dat zijn ook geen gelijke boden

inclusief versturen of afhalen vind ik verschillende biedingen
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!