quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:06 schreef elfzesendertig het volgende:
Ik post een paar keer dit plaatje:
[ afbeelding ]
Simpel ingestelde FOK!ers flippen hem helemaal!"Wtf heb jij nu weer voor gay ass seal?" "Wat ben jij een irritant mannetje, kostbare postruimte verspillen met je extra signature" "Maar waarom heb je nou zo'n seal dan?" "3 cm * 2.265 posts = te veel verspilde ruimte voor zoeen kutkloon." "2265 * 3 = 6795cm. is bijna 68 meter aan kostbare scrolltijd" "sale of approval " "Kun je me die faalhumor van je even uitleggen, elfzesendertig?" "Wat ben jij een kutuser zeg met je "seal of approval" " x3 "Hij was sowieso toffer dan 1136 met z'n kanker seal." "trieste mongooltje met je flikker seal" "Je bent kansloos met dat ding en dat is je inmiddels duidelijk gemaakt. Sodemieter nou maar op."
Dus ik zeg: nooit zo kansloos als de mensen die spontaan de dubbele klapkanker krijgen als ze dat plaatje zien
En gelijk had ik![]()
Ik heb gewoon genoeg materiaal verzameld om een topic te openen en om wat nieuws in mijn fobo te zettenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:10 schreef reetveter het volgende:
Hij vergat zijn eigen seal in ze OP
Bij mij was hij wel normaalquote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:09 schreef deepart het volgende:
[..]Beetje gay hoe sommige reageren ja
Ik vroeg me af hoe je dat plaatje half door je sig heen kreeg? Of is mijn browser gewoon fucked?
ha......haquote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:11 schreef ikJur het volgende:
welk plaatje, oja zit in me adblock roflmao
Je moet gewoon accepteren dat het niet leuk is, ondanks dat je het zelf wel zo leuk vindtquote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:06 schreef elfzesendertig het volgende:
Ik post een paar keer dit plaatje:
[ afbeelding ]
Simpel ingestelde FOK!ers flippen hem helemaal!"Wtf heb jij nu weer voor gay ass seal?" "Wat ben jij een irritant mannetje, kostbare postruimte verspillen met je extra signature" "Maar waarom heb je nou zo'n seal dan?" "3 cm * 2.265 posts = te veel verspilde ruimte voor zoeen kutkloon." "2265 * 3 = 6795cm. is bijna 68 meter aan kostbare scrolltijd" "sale of approval " "Kun je me die faalhumor van je even uitleggen, elfzesendertig?" "Wat ben jij een kutuser zeg met je "seal of approval" " x3 "Hij was sowieso toffer dan 1136 met z'n kanker seal." "trieste mongooltje met je flikker seal" "Je bent kansloos met dat ding en dat is je inmiddels duidelijk gemaakt. Sodemieter nou maar op."
Dus ik zeg: nooit zo kansloos als de mensen die spontaan de dubbele klapkanker krijgen als ze dat plaatje zien
En gelijk had ik![]()
Ik heb me anders vermaakt met de reactiesquote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:13 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Je moet gewoon accepteren dat het niet leuk is, ondanks dat je het zelf wel zo leuk vindt![]()
Oftewel:
TS kan er niet mee omgaan!
OP quoten... +10quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:13 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Je moet gewoon accepteren dat het niet leuk is, ondanks dat je het zelf wel zo leuk vindt![]()
Oftewel:
TS kan er niet mee omgaan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Passie voor kadavers, en hun anus in 't bijzonder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |