abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60011894
legale manier.

Bedrijf in panama/costa rica opzetten op iemand anders naam en een dure rekening uitschreven, die netjes betalen en 0% belasting.

Inkomsten vanuit buitenland is 0% tax.

Gozie, ik hou van costa rica LOL. Woon hier nu 3 jaar en doe alles netjes legaal. 0% belasting.
pi_60012271
Ik hoop dat de belastingdienst je vat . Alleen al omdat je zo dom bent om dit online te vragen waardoor je van tevoren al traceerbaar bent.
En van iemand die zware fraude wil plegen neem ik niet aan dat zijn vrouw dat geld niet "verdient". Voorzover we weten kun je wel een bierkratbewonende buikkrabber zijn die het door zijn vrouw bij elkaar gewerkte kapitaaltje probeert te stelen nadat ie betrapt is met de schoonmaakster ofzo.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_60012286
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 07:32 schreef hansm het volgende:
legale manier.

Bedrijf in panama/costa rica opzetten op iemand anders naam en een dure rekening uitschreven, die netjes betalen en 0% belasting.
En hoe krijg je het geld van het bedrijf van de andere persoon weer naar jezelf?
quote:
Inkomsten vanuit buitenland is 0% tax.
Dat geldt in Nederland zeker niet zomaar, en al helemaal niet als er in het bronland geen belasting wordt ingehouden.
quote:
Gozie, ik hou van costa rica LOL. Woon hier nu 3 jaar en doe alles netjes legaal. 0% belasting.
Als je daar zit zal het misschien nog wel goed gaan, als TS in Nederland wil blijven gaat deze vlieger niet op.

Wil iedereen nou ophouden met al die borrelpraat-constructies? Als het toch zó makkelijk zou zijn...

dan zou ik geen werk hebben
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')