quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:14 schreef Wazigheid het volgende:
[ afbeelding ]
rubber + chocola.
Weet je zeker dat het handschoenen zijn?
Bedankt daarvoorquote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:26 schreef morgane het volgende:
Haha omgben overigens al een jaar of 4 vakkenvuller en ík vind het leuk, so what's the deal? Wees blij dat er nog vakkenvullers zijn.
Je vindt het leuk om vakken te vullen? Wow...quote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:26 schreef morgane het volgende:
Haha omgben overigens al een jaar of 4 vakkenvuller en ík vind het leuk, so what's the deal? Wees blij dat er nog vakkenvullers zijn.
Ben je autist ofzo?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:54 schreef morgane het volgende:
Nouja, het contact met klanten enzo heen hoe de winkel eruit ziet als alles af is. Niet het daadwerkelijke doosjes uitpakken en in het vak zetten
quote:
Daar gebruiken ze Polen voorquote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:04 schreef Oldbie het volgende:
Ik heb een teringhekel aan vakkenvullers.
Lopen altijd maar in de weg met hun zooi en zetten die karren altijd precies waar ik mijn zooi vandaan wil halen.
PLEUR OP!!! WERK SNACHTS!!!!!
En hoe weet jij dan waar je de paneermeel kan vindenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:21 schreef Dementor het volgende:
Vakkenvullers horen alleen snachts als de winkel dicht is te verschijnen en voor het opkomen van de zon weer te verdwijnen.
Dat lijkt me de beste oplossing voor iedereen.
Een touchscreen in ieder pad met alle relevante info.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 11:22 schreef Placenta het volgende:
[..]
En hoe weet jij dan waar je de paneermeel kan vinden![]()
Wat nou als het smoordruk is?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 11:26 schreef Dementor het volgende:
[..]
Een touchscreen in ieder pad met alle relevante info.
Alle vakkenvullers lopen wel in de weg.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 11:54 schreef morgane het volgende:
Niet alle vakkenvullers lopen in de weg.
Als er 's nachts gevuld moet worden, moet de vulling ook 's nachts geleverd worden (= een hoop herrie met niet-stille vrachtwagens).
Kleine schattige 14-jarige vakkenvulmeisjes moeten midden in de nacht alleen naar huis fietsen.
Vakkenvullers hebben geen tijd meer om te slapen.
Je moet een mes ook in het vak leggen bij het vullen. Niet in je rug stekenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 12:17 schreef morgane het volgende:![]()
Fietst ook zo lekker met een mes in je rug.
Klant: Ey, moet je die sloeber daar zienquote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:54 schreef morgane het volgende:
Nouja, het contact met klanten enzo heen hoe de winkel eruit ziet als alles af is. Niet het daadwerkelijke doosjes uitpakken en in het vak zetten
mag ik jou vakje es vullen, doe wel een chocolade-handschoen aanquote:Op zondag 6 juli 2008 00:08 schreef morgane het volgende:
check anders ff mn fotoboek ofzo...ik ben dan wel geen topmodel maar vast ook geen sloeber![]()
Nu weet ik trouwens nog steeds niet hoe het kan dat die dingen naar chocola ruiken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |