abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin zaterdag 5 juli 2008 @ 16:21:23 #226
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_59909929
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 16:18 schreef Jerruh het volgende:

[..]

wat betreft talpa laat ik het maar even in het midden, maar wat ik wel even zo tussen neus en lippen door wil zeggen is dat dat clubje dat zich graag kastekliek noemt een zielig hoopje wanvertoning is. het als is emmers stront naar de gierput dragen en dat vervolgens een zinvolle bijdrage aan een forum maken. maar goed, in sommige gloryholes is het licht nog niet uitgevonden...
Je weet wat ze van zichzelf vinden hè? ;')
Op vrijdag 4 juli 2008 19:07 schreef postmortum het volgende:
de KLB-Kaste

Kaste 1 (Topnotch): de_boswachter, RickoKun, de_ananas, Lyzio

Kaste 2 (Geboren leiders): Reetveter, Postmortum, Herald, Glucksafer, Tuvai.net, zoalshetis

Kaste 3 (Hardwerkend volk, kans op promotie): Ezechielk, behangplakker, Repeat, koploperkopper, jordeeeh, rightturn, ikwilookwatzeggen, chiren

Kaste 4 (Net-niet-sloebers): Emimich, nattermann, leolinedance, dubidub

Kaste 5 (Sloebers): jarno, afcajos, slindenau, Agiath
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_59909935
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 16:12 schreef yvonne het volgende:

[..]

Dáár zegt ook niemand wat van, maar dat de vaste bende klakkeloos kan en mag doorbaggeren, en als er dan een klein spamaanval(letje) is moet dat binnen notime gesloten worden, zo niet, zijn de mods kut en partijdig.

Krijg ik nog een keer te horen waarom ik 8 dagen te lang gebanned ben geweest?
pi_59909941
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 14:01 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Ik zal deze reactie van jou onthouden voor als ik straks word aangesteld als mod. Jij bent de eerste die de vlijmscherpe varkensharen van mijn bezem door de bilnaad zal voelen snijden.
Laat me niet lachen..
  zaterdag 5 juli 2008 @ 16:22:38 #229
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_59909948
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 16:21 schreef yvonne het volgende:

[..]

de KLB-Kaste

Kaste 2 (Geboren leiders): Reetveter, Postmortum, Herald, Glucksafer, Tuvai.net, zoalshetis

Kaste 3 (Hardwerkend volk, kans op promotie): Ezechielk, behangplakker, Repeat, koploperkopper, jordeeeh, rightturn, ikwilookwatzeggen, chiren

.

tijd voor een gloeilamp in de bovenkamers... weten ze meteen waar ze hun cheesdippers in steken.

la vache qui ne rit plus

put
your
clothes
on!
pi_59909962
Nu komen al die zogenaamde stoere users die normaal nooit in KLB komen hier een grote bek hebben !
  Admin zaterdag 5 juli 2008 @ 16:23:51 #231
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_59909972
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 16:18 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Daar luisteren ze tenminste naar de users, in KLB totaal niet stelletje incompetente pikkewassers
Fyi, er is niemand op VBL "uitgekickt"zoals je dat wenst te noemen, de users van VBL hebben geen enkele invloed op de aanstelling van mods.

Maar please! Geef me alsjeblieft een stel namen die hier dan mod moeten worden, want ik vind het een briljant idee iemand van "jullie" als mod aan te stellen, ik voorspel nu al dat ik harder ga lachen dan toen met de modverkiezing op ONZ.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

zaterdag 5 juli 2008 @ 16:24:38 #232
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_59909982
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 16:23 schreef De_Ananas het volgende:
Nu komen al die zogenaamde stoere users die normaal nooit in KLB komen hier een grote bek hebben !
en nu komen de zogenaamd stoere pukkies zeggen dat ze nooit in KLB zijn geweest en dat ze een grote bek hebben

.

yvonne, wil jij of zal ik? .
put
your
clothes
on!
  Admin zaterdag 5 juli 2008 @ 16:24:49 #233
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_59909984
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 16:21 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Krijg ik nog een keer te horen waarom ik 8 dagen te lang gebanned ben geweest?
Ja, omdat je een waardeloze kutuser bent die geen zak toevoegd op FOK!

pi_59909997
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 16:21 schreef yvonne het volgende:

[..]

de KLB-Kaste

Ik hoor bij geen kaste. Ik ben gewoon mijn eigen groepteamcrewvereniging

En de Topnotch kaste bestaat uit baggeraars , op Ananas na.
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
  Admin zaterdag 5 juli 2008 @ 16:25:58 #235
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_59910000
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 16:24 schreef Jerruh het volgende:

[..]

en nu komen de zogenaamd stoere pukkies zeggen dat ze nooit in KLB zijn geweest en dat ze een grote bek hebben

.

yvonne, wil jij of zal ik? .
He's all yours.

zaterdag 5 juli 2008 @ 16:26:14 #236
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_59910005
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 16:24 schreef yvonne het volgende:

[..]

Tijd voor een tvp.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_59910018
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 16:23 schreef yvonne het volgende:

[..]

Maar please! Geef me alsjeblieft een stel namen die hier dan mod moeten worden, want ik vind het een briljant idee iemand van "jullie" als mod aan te stellen, ik voorspel nu al dat ik harder ga lachen dan toen met de modverkiezing op ONZ.
Als je wil lachen, doe de boswachter aanstellen.
  Admin zaterdag 5 juli 2008 @ 16:27:33 #238
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_59910023
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 16:25 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Ik hoor bij geen kaste. Ik ben gewoon mijn eigen groepteamcrewvereniging

En de Topnotch kaste bestaat uit baggeraars , op Ananas na.
Klopt, de ananas valt onder de categorie: "kutuser"

pi_59910026
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 16:24 schreef yvonne het volgende:

[..]

Zegt iemand die niet met adminrechten om kan gaan

En volgens mij bepalen de andere users wel of ik een toevoeging ben of niet en over complimenten heb ik niet te klagen
  Admin zaterdag 5 juli 2008 @ 16:28:16 #240
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_59910035
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 16:26 schreef static het volgende:

[..]

Tijd voor een tvp.
Boefje

pi_59910052
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 16:23 schreef yvonne het volgende:

[..]

Fyi, er is niemand op VBL "uitgekickt"zoals je dat wenst te noemen, de users van VBL hebben geen enkele invloed op de aanstelling van mods.

Iemand die niet 3 topics per dag opent maar die tenminste wel in KLB post en niet zoals die zogenaamde modjes altijd offline is

Als je het lief vraagt zal ik eens kijken of ik op namen kan komen
pi_59910059
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 16:27 schreef yvonne het volgende:

[..]

Klopt, de ananas valt onder de categorie: "kutuser"
In het Ajax topic is het wel een leuke user.
pi_59910074
Alle MOD'jes melden?

@ Yvonne, als alle waardeloze kutusers die niets toevoegen op Fok! moeten worden verwijderd/geband dan zul je het wel druk hebben?
  Admin zaterdag 5 juli 2008 @ 16:31:42 #244
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_59910078
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 16:27 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Zegt iemand die niet met adminrechten om kan gaan
Juist omdat ik met adminrechten om kan gaan kun jij nu nog posten.

Hij's moeilijk, ik geef het toe

zaterdag 5 juli 2008 @ 16:31:46 #245
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_59910079
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 16:25 schreef yvonne het volgende:

[..]

He's all yours.
ok, thanx .

De_ananas, zullen we het maar op een akkoordje gooien? Ik snap dat je het leuk vind om topnotch te zijn, maar als je dan echt topnotch wilt zijn en king van de KLB wilt voelen, check dan uberhaupt de geschiedenis van dit prachtige forumonderdeel. Daarin zal je ongetwijfeld lezen dat ik de zware taak had om het briljante duo qyroz en annie op te volgen als KLB-mod, wat ik met liefde deed . en ja, in die tijd had je baggeraars... ik noem een oldjeller, die ik het hele forum heb opgejaagd en die het nu toch wel een stukkie beter doet dan...ehm....topnotch. daarbij geef ik jullie...topnotch... nog een hoop eer teveel, want wat jullie produceren is niet bepaald fris te noemen. het stinkt big time als een topnotch drol. Daarbij, de_ananas, lijken jullie wel kleuters die met een drol in hun handen naar hun mama waggelen en keihard krijsen dat mama stom is omdat ze niet 5 keer per dag heeft verteld hoe je een plee moet doortrekken in plaats van vier.

dus mijn akoordje, de_ananas, is dat jij maar eventjes fijn jezelf topnotch gaat voelen en dat het liefste doet in een klein, donker plekje ergens in je huis. Leer eerst doortrekken voordat je jezelf zindelijk noemt en dan kan je het alsnog proberen hier. goed?

owja, topnotch zal niet blij zijn met jullie vergelijking want het is een platenlabel van vrienden van mij die wel wat anders produceren dan stront .
put
your
clothes
on!
  zaterdag 5 juli 2008 @ 16:33:17 #246
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_59910100
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 16:18 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

NEE

In VBL werden eerst ook 2 mods aangesteld die niks met VBL hadden, ze zijn na een mand eruit gekickt

Daar luisteren ze tenminste naar de users, in KLB totaal niet stelletje incompetente pikkewassers
Wie hebben er bij ons in de groep dan niets met KLB? wellicht Ondeugend wat minder, maar voor de rest zijn we allemaal rasechte KLB'ers.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_59910103
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 16:31 schreef Jerruh het volgende:

[..]

ok, thanx .

De_ananas, zullen we het maar op een akkoordje gooien? Ik snap dat je het leuk vind om topnotch te zijn, maar als je dan echt topnotch wilt zijn en king van de KLB wilt voelen, check dan uberhaupt de geschiedenis van dit prachtige forumonderdeel. Daarin zal je ongetwijfeld lezen dat ik de zware taak had om het briljante duo qyroz en annie op te volgen als KLB-mod, wat ik met liefde deed . en ja, in die tijd had je baggeraars... ik noem een oldjeller, die ik het hele forum heb opgejaagd en die het nu toch wel een stukkie beter doet dan...ehm....topnotch. daarbij geef ik jullie...topnotch... nog een hoop eer teveel, want wat jullie produceren is niet bepaald fris te noemen. het stinkt big time als een topnotch dril. Daarbij, de_ananas, lijken jullie wel kleuters die met een dril in hun handen naar hun mama waggelen en keihard krijsen dat mama stom is omdat ze niet 5 keer per dag heeft verteld hoe je een plee moet doortrekken in plaats van vier.

dus mijn akoordje, de_ananas, is dat jij maar eventjes fijn jezelf topnotch gaat voelen en dat het liefste doet in een klein, donker plekje ergens in je huis. Leer eerst doortrekken voordat je jezelf zindelijk noemt en dan kan je het alsnog proberen hier. goed?

owja, topnotch zal niet blij zijn met jullie vergelijking want het is een platenlabel van vrienden van mij die wel wat anders produceren dan stront .
Als je had gelezen noem ik mezelf niet topnotch dus heel je post slaat als een lul op een drumstel.
  zaterdag 5 juli 2008 @ 16:34:07 #248
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_59910109
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 16:33 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Als je had gelezen noem ik mezelf niet topnotch dus heel je post slaat als een lul op een drumstel.
Ik kan dan ook erg goed drummen.
put
your
clothes
on!
pi_59910113
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 16:33 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Wie hebben er bij ons in de groep dan niets met KLB? wellicht Ondeugend wat minder, maar voor de rest zijn we allemaal rasechte KLB'ers.
Dat de helft van de users zich afvraagt wie BoB-B is toen die aangesteld werd zegt genoeg hé.

Ondeugend had 2 KLB topics in d'r eerste 5 pagina's staan toen ze hier modje werd.

Maar kheb die al een paar maanden eerder gezegt dat het niet zou werken en dat blijkt maar weer

Verder veel plezier met users beschuldigen van klonen
  zaterdag 5 juli 2008 @ 16:36:16 #250
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_59910137
De_Ananas, rot stukje fruit
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')