abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 november 1999 @ 17:02:00 #1
1360 Lady Mara
home is .......
pi_218426

Toen God zijn hel en verdoemenis had uitgesproken over Karin en tegen de benen van Bart had gezeken kwam hij van zijn kruis af om vervolgens met een CNN crew de BB compound te betreden en als Larry King zelf een paar intelligente vragen te stellen aan.............., God dacht na en vroeg aan zijn hoog blonde secretaresse " kan ik hier wel intelligente vragen stellen?" de hoog blonde keek hem medelevend aan , hij wordt oud dacht ze, en antwoorde met een stralende glimlach: Ik ben misschien dom maar de lieden die zich hier bevinden zijn nog een paar graden dommer dan Pim Fortuin, en die is nogwel intellectueel van beroep.
God dacht na en met zijn vuist naar de hemel riep hij: De muur viel om, de bom viel (twee keer), regeringen vallen, vliegtuigen als rotte peren uit de lucht, de appel niet ver van de boom ofzo, in Korea en andere exotische plaatsen vallen complete flatgebouwen spontaan om. Waarom dondert dit zo onwaarschijnlijk domme bolwerk niet in elkaar.!!!!
Nanoek don't eat the yellow snow that's where the husky's go. Hij sprak het uit als een vloek maar het was een wijze raad voor de nog zo maagdelijke blonde studente die nu belaagd, ook stiekem, door een paar geile oudere mannen. Net als God zelf.
Niemand om een goed gesprek mee te hebben, niemand om live af te zeiken, niemand om een intellectueel lulverhaal mee te houden. Zelfs niet die rap van pen of toetsenboardende Nico, zelf die laat zich niet overhalen om live te gaan.
God ging naar een van zijn vele riante optrekjes maakte wat omzet en was weer wat rijker dan die windows jongen uit Seatle. De blonde medewerkster, net terug van een opfris beurt, deelde hem mede dat na uitgebreid onderzoek er geen stervelingen met een iq hoger dan 70 bereid waren om er ook maar over na te denken om zich live uit te laten over de lieden in het BB huis of , erger nog, het programma zelf.
God vroeg de blonde: zijn in deze Romeinse cijfers ook de mensen opgenomen die zich manifesteren op het duivelse internet, chatgroepen forums enzo? De blonde schrok, die ouwe was wel op de hoogte, maar herstelde zich snel ,net geleerd op cursus, nee Heer de Internetters worden bij dit soort onderzoeken altijd gemeden.
Die zijn zo slim.
God kreunde: Nanoukie no no don't eat. please don't eat the yellow snow.

Lady Mara

home is where......
pi_218427
Leuk stukkie maar volgens mij deugt je Zappa citaat niet helemaal:

The yellow snow bevond zich waar de huskies al net geweest waren en niet andersom.

Maar ik zal Vanavond Vol 6. nog eens afdraaien. Ik dacht het was:

"Wach out where the huskies go don't you eat that yellow snow"

woensdag 10 november 1999 @ 18:49:00 #3
1360 Lady Mara
home is .......
pi_218428
The best Band.........
de BB??????????????
Bobby Brown?????????
And his name was..........
Take care

Lady Mara

home is where......
pi_218429
quote:
op 11-10-1999 om 06:03 PM schreef Bobby Brown het volgende:
Leuk stukkie maar volgens mij deugt je Zappa citaat niet helemaal:

The yellow snow bevond zich waar de huskies al net geweest waren en niet andersom.

Maar ik zal Vanavond Vol 6. nog eens afdraaien. Ik dacht het was:

"Wach out where the huskies go don't you eat that yellow snow"

Op alle fronten met je eens.

(Goh, dacht ik in mijn leven toch alles al eens te hebben meegemaakt, en dan kom je op een jongerensite opeens een Zappa discussie tegen! Weer een reden om dit forum te blijven bezoeken.)

I'm the Indian of the group!

pi_218430
Ja Max "Indian of the group", zo zieje maar weer waar BB allemaal toe leid.
Ook nu nog is hij een bron van inspiratie.
En waarom zou Zappa niet op een "jongerensite", (bestaat dat wel) niet gequote kunnen worden.
Hoe zou de oude Meester dit BB gedoe bekeken hebben?
Het is zo absurd dat het bijna in de lijn van Zappa past.
Take Care
en zoals Zappa al reeds lang geleden zei: "Who give's a Fuck"

Lady Mara

home is where......
pi_218431
quote:
op 11-11-1999 om 10:31 AM schreef Lady Mara (onder andere) het volgende:

En waarom zou Zappa niet op een "jongerensite", (bestaat dat wel) niet gequote kunnen worden.
Hoe zou de oude Meester dit BB gedoe bekeken hebben?

Lady Mara

Misschien als "Playground Psychotics" of "Freak Out!"?
(En ware hij aandeelhouder van HMG geweest ongetwijfeld met in zijn achterhoofd: "We're only in it for the money"

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')