Dan moeten de eigenaren ermee naar de garage of ze moeten de wegenwacht bellen.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:33 schreef Faithy het volgende:
Disclaimer:er zijn altijd uitzonderingen die de regel bevestigen er zijn ook auto's/motoren/scootmobielen die het niet doen fietsers
Waarom je dat aanneemt is me dan weer een groot raadsel.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:04 schreef -marz- het volgende:
Met fietsers bedoel je motorrijders neem ik aan?
dat zijn fietsers die dood willenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:33 schreef Faithy het volgende:
Klacht: fietsers![]()
voorbeeld 1:
moeder leert d'r kutkoter fietsen naar school.
moeder geeft het goede voorbeeld:
als je je hand uitsteekt, MAG je gewoon naar links, ook als daar een auto rijdt... Wat nou kijken, hand uitsteken is een bevel voor elk ander soort verkeer dat ze jou voor moeten laten gaan. Straal zelfvertrouwen uit mijn kind!!!
voorbeeld 2:
hand NIET uitsteken, op kruispunten, rotondes, nérgens!
voorbeeld 3:
geen verlichting, en dan schelden dat je ze bijna aanrijdt op een bomenrijk weggetje.
Zwarte kleren, zwarte fiets, geen verlichting, ze verdienen het!!!
geef die lui een verplicht fietsrijbewijs of rijd ze aan, gaarne
zo!
Disclaimer:er zijn altijd uitzonderingen die de regel bevestigen er zijn ook auto's/motoren/scootmobielen die het niet doen fietsers
ga jij lekker even terug naar LIF ofzoquote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:04 schreef -marz- het volgende:
Met fietsers bedoel je motorrijders neem ik aan? Ook echt een ontzettende hekel aan idd, motorrijbewijs krijg je bij een pakje boter volgens mij
mij ook:quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:06 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Waarom je dat aanneemt is me dan weer een groot raadsel.
Ja geen idee, ik verwar ze altijd met elkaar als ik ze in de berm zie liggen dus noem ze gewoon allemaal 'fiets'.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:06 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Waarom je dat aanneemt is me dan weer een groot raadsel.
Dat doe ik ook nooit, je ziet vanzelf waar ik naartoe ga.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:33 schreef Faithy het volgende:
voorbeeld 2:
hand NIET uitsteken, op kruispunten, rotondes, nérgens!
Als je nachtblind bent moet je 's nachts niet gaan autorijden.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:33 schreef Faithy het volgende:
voorbeeld 3:
geen verlichting, en dan schelden dat je ze bijna aanrijdt op een bomenrijk weggetje.
Zwarte kleren, zwarte fiets, geen verlichting, ze verdienen het!!!
ah, dus jou heb ik de volgende keer onder mn wielen liggenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:15 schreef 700MB het volgende:
[..]
Dat doe ik ook nooit, je ziet vanzelf waar ik naartoe ga.
[..]
Als je nachtblind bent moet je 's nachts niet gaan autorijden.
Als je iemand die door rood loopt/rijdt aanrijdt is dat inderdaad jouw schuld. Je moet kunnen reageren op onverwachte situaties. Niet alleen maar op de automatische piloot rijden.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:16 schreef Faithy het volgende:
is het altijd jouw schuld, net als het aanrijden van zo'n bij-rood-licht-oversteek-mongool
dus jij vindt dat het jouw schuld is als jij braaf met 50 door de stad rijdt met je autootje, en er op een meter voor je een fietser besluit zich voor je te werpen op het moment dat hij zijn hand uit steekt... de remweg is iets langer dan 1 meter namelijk, en uitwijken kan dan ook niet meerquote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:20 schreef 700MB het volgende:
[..]
Als je iemand die door rood loopt/rijdt aanrijdt is dat inderdaad jouw schuld. Je moet kunnen reageren op onverwachte situaties. Niet alleen maar op de automatische piloot rijden.
Steken ze nu ineens hun hand wel uit? Goh.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:23 schreef Faithy het volgende:
dus jij vindt dat het jouw schuld is als jij braaf met 50 door de stad rijdt met je autootje, en er op een meter voor je een fietser besluit zich voor je te werpen op het moment dat hij zijn hand uit steekt... de remweg is iets langer dan 1 meter namelijk, en uitwijken kan dan ook niet meer![]()
zie voorbeeld 1, lezen.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:26 schreef 700MB het volgende:
[..]
Steken ze nu ineens hun hand wel uit? Goh.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |