Mn broer denkt geloof ik dat alles om hem draait hier.
We hebben de hele nacht door achter de pc gezeten. Ik in de woonkamer, hij in het kamertje aan de woonkamer zelf.
Afijn, het wordt licht en meneer zegt dus dat ik de lamp wel uit kan doen omdat het licht genoeg is, waarop ik zeg, doe het zelf maar. Ik heb nu geen zin om op te staan speciaal daarvoor. Enfin, een half uur later staat de verlichting nog steeds aan en hij moet naar de wc.
Dan zou je denken, als ie toch langs de schakelaar komt, kan ie die gelijk uitdoen, juist omdat ie zit te zeiken dat ie wel uitkan. Maar nee, dat doet ie dus niet en als ik m daarop iets later aanspreek geeft ie het argument dat:
1- Ikke dus lui ben (wat klopt, maar niet om die reden)
2- hij die luiheid niet gaat belonen door het lichtknopje uit gaat zetten.
TSSS, das toch zielig? Alsof ik omdat hij vind dat ik het licht uit kan zetten, dat licht per direct uit moet gaan zetten. Zo'n kleine moeite is het toch niet om als je er toch langs loopt, even het knopje indrukt?
KLACHT: Mn broer is een egoistische teringhond die zelf lui is en denk dat alles om hem draait
[quote]
Op woensdag 26 november 2008 13:01 schreef HenkieVdV het volgende:[..]
Hier ben ik het echt volledig mee eens, TS is een weekdiertje ipb nachtdier. Echt een gebrek aan enige vorm van ruggengraat.[/quote]