quote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:25 schreef DSS24 het volgende:
Oudere broers zjin meestal wat minder slim en irritanter dan de kinderen die daarna komen.
Heul niet!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:25 schreef DSS24 het volgende:
Oudere broers zjin meestal wat minder slim en irritanter dan de kinderen die daarna komen.
Pak een spiegelquote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:25 schreef nachtdier2 het volgende:
[...]
maar ondertussen weet ik niet wat een epic-fail is
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:46 schreef de_boswachter het volgende:
Ruk op je broer zijn kussen en zeg dat er een WoW Bird-Elf op zijn bed heeft gescheten !
Ruk op je broer zijn kussen en zeg dat er een WoW Bird-Elf op zijn bed heeft gescheten !
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:14 schreef nachtdier2 het volgende:
Conclusie: Zenon is een dagmens. Een even levenloos dagmens![]()
En De_Boswachter is ook al de 12 gepasseerd. Je hebt mn zegen om een kwakje ergens op een kussen te deponeren. Alleen niet in mijn huis en mijn kussen.
Hoe kun je je verheven voelen boven andere mensen als je een topic aanmaakt over een lichtknopjequote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:14 schreef nachtdier2 het volgende:
Conclusie: Zenon is een dagmens. Een even levenloos dagmens![]()
En De_Boswachter is ook al de 12 gepasseerd. Je hebt mn zegen om een kwakje ergens op een kussen te deponeren. Alleen niet in mijn huis en mijn kussen.
Je broer heeft volkomen gelijk! In de tijd dat je dit topic aan het vullen bent met je rebelse praat had je ook het licht uit kunnen doen.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:32 schreef nachtdier2 het volgende:
Ik maak een topic aan over mn broer, die denkt mij even te kunnen commanderen om het licht uit te zetten, maar het zelf verdomd als ie er zelf als eerste langsloopt. Om vervolgens mij uit te maken voor lui en zn eigen luie gedrag goed te praten met een onzinargumen t"dat ie mij dan beloont voor mn luie gedrag.'
Maar lezen is moeilijk, dus het is je vergeven
Zo is het maar net!quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:36 schreef Stommie het volgende:
als je broer net zo lui is als jij hem doet voorkomen, dan moet ie wel een FOK! account hebben....
HOAX!
nachtdier1?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:40 schreef nachtdier2 het volgende:
[..]
Zoek 'm op en je bent mijn held voor altijd!
het moet Piovan of BaajGuardian zijn, als je zoeen verneukt kutbroertje hebtquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:40 schreef nachtdier2 het volgende:
[..]
Zoek 'm op en je bent mijn held voor altijd!
Je mag verder zoeken. Beide zijn het niet.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:45 schreef Stommie het volgende:
[..]
het moet Piovan of BaajGuardian zijn, als je zoeen verneukt kutbroertje hebt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote]Op woensdag 26 november 2008 13:01 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Hier ben ik het echt volledig mee eens, TS is een weekdiertje ipb nachtdier. Echt een gebrek aan enige vorm van ruggengraat.[/quote]
Vanwaar dan die 2 achter je naam, sjappie?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:47 schreef nachtdier2 het volgende:
Excuses aan Chou. Ik noemde je sukkel, wat zou suggereren dat je een manwijf zou zijn.. Dus bij deze. Het spijt me muts, maar Nachtdier1 is een niet bestaande user op Fok!
Oh okay, nou dat verklaard wat jij hier doet.quote:
Omdat van mn eerdere account Nachtder (zonder het eentjequote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:52 schreef Chou het volgende:
[..]
Vanwaar dan die 2 achter je naam, sjappie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |