Ben je incontinent ?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 02:58 schreef APK het volgende:
Oh, n.a.v. de TT dacht ik dat het van jouw werkgever moest.
Jammer dat je niet ergens werkt waar het verplicht is, zou weer een paar minuten bandbreedte op fok per gesprek schelen.
Heb je die van static geleerd ofzo?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 03:07 schreef tong80 het volgende:
Ben je incontinent ?
Je zeikt zoveel de laatste tijd.
Ik vind 98 % van jouw posts bagger. Ze voegen nooit iets toe.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 03:15 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je die van static geleerd ofzo?
Man, 97% van jouw posts vind ik schijt, 2% aanvaardbaar en 1% goed.
Dat maakt jou -voor mij- 97% vervelend en aangezien jij in veel topics reageert die ik graag meelees kom ik jou helaas te vaak tegen.
Een ander topic of internet pagina is maar een muisklik weg hoor. Of is die stuk?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 03:15 schreef APK het volgende:
[..]
Dat maakt jou -voor mij- 97% vervelend en aangezien jij in veel topics reageert die ik graag meelees kom ik jou helaas te vaak tegen.
grapjasquote:Op vrijdag 4 juli 2008 03:15 schreef APK het volgende:
[..]
Stoer!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 03:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik bel nooit in een telefooncel en heb dat nog nooit gedaan.
Verkapt ik-kom-nooit-buiten-omdat-ik-een-autist-ben-post.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 03:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik bel nooit in een telefooncel en heb dat nog nooit gedaan.
Dus je bent een autist als je niet in telefooncellen beltquote:Op vrijdag 4 juli 2008 05:58 schreef DaFan het volgende:
[..]
Verkapt ik-kom-nooit-buiten-omdat-ik-een-autist-ben-post.
Dan ben ik ook een autistquote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dus je bent een autist als je niet in telefooncellen belt![]()
Interessante conlusie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |