Oke, Test,
want to, want to, Check, check, check, 1, 2, one, two....
Oke, here we go...
Bier ijs ijs, baby!! Bier ijs ijs, baby!! All right stop collaborate and listen...Ging ik vanmiddag na 't werk nog even boodschappen doen bij de AH XL, moest wat te eten en nog bier halen voor vanavond want dat was op!
Had ik een mooi pakketje halve liters Grolsch gehaald,
Dacht ik, ik ga nog even langs mijn ouders, altijd gezellig,
Kom ik daar, is er niemand thuis, dus ging ik maar even Fok! checken, hoor ik ineens, TUUT TUUT!!
Staat mijn pa ineens voor de deur, met z'n bestelautotje, was ie naar de Aldi geweest!!
Kom ik buiten om even plaats te maken op de oprit, zodat hij z' n bestelbusje netjes kan parkeren, zegt ie, kom es ik heb wat voor je!!
Dus ik loop naar 'em toe, heeft ie 2 traitjes halve liter Schulten Brau voor me gekocht, da's nog een kadootje voor mijn verjaardag, zegt ie,
quote:
![]()
Om ze naar binnen te dragen heb ik ze maar even in een zak gestopt, want die traitjes van de Aldi zijn niet te tillen, joh!!
Maar goed, na een tijdje bij mijn ouders te hebben gezeten, en nadat me een inzinking overkomt, besloot ik maar eens iets actiefs te gaan doen en naar huis te gaan,
en van dat auto rijden, en van al dat bier naar binnen slepen krijg je een behoorlijke dorst.
Zin in een biertje dus....maar alles was lauw, niet lekker,
quote:
Vanaf hier begint eigenlijk pas mijn klacht, en de rede tot 't maken van deze topic..
Natuurlijk ging mijn voorkeur uit naar een premium pilsner en legde ik even 2 blikken Grolsch in 't vriesvak, dan worden ze sneller koud.
Nadat ik dat gedaan had, ging ik weer even Fok! checken, toen kwam mijn inzinking weer terug,
ook mede door gebrek aan nieuwe en goede kwaliteits topics in voornamelijk KLB, en ging ik lekker even op bed liggen, en viel ik dus in slaap!!
Toen ik wakker werd, had ik een nog grotere behoefte in een biertje, dus herinnerde ik me de 2 halve liters die ik 2 uur eerder 't vriesvak had gelegd..
Haal ik ze eruit, en wat denk je!? Juist,
Bierijs!!!..
![]()
Maak ik zo'n blikje open, kruipt en spuit de helft over mijn bureau, en de andere helft wilde 't blikje nog niet eens vrijwillig danwel onder licht dwang verlaten!!!..

..
Toen dacht ik hier ga ik een kwaliteits topic over maken, met muziek, foto's en een goed onderbouwd verhaal!!
Nu zit ik hier, met mijn biertje, en na al dit getiep is mijn biertje inmiddel weer lauw!..
Klacht(en):*Eerst lauw bier, dan bierijs, en na al dit getiep, weer lauw bier..

ie flexibele traitjes van de Aldi zijn niet te tillen, joh!!..
*Ik was vergeten 't bier optijd uit 't vriesvak te halen..
*Gebrek aan nieuwe, goede kwaliteits topics in voornamelijk KLB..
*Als ik had geweten wat mijn pa voor mijn in petto had, had ik geen bier gehaald..
*Ik heb nog niet gegeten..
Geen klacht(en):*Ik heb een lieve pa..
*En ik heb genoeg bier voor de komende week!..
quote:
Let op:Dit is geen poging tot humor, en om geen merkimago te promoten, heb ik getracht zo min als mogelijk de consumenten overhalen tot het kopen van één bepaald product, of de naamsbekendheid van één merk te promoten,
'Geniet, maar drink met mate'
De meeste volwassenen hoeven zich geen zorgen te maken over hun drinkgedrag. Alcohol en een gezonde levensstijl gaan goed samen als je met mate drinkt. Het is belangrijk om op je gezondheid te letten.
Jongeren onder de 16 jaar die alcohol bezitten op de openbare weg kunnen bestraft worden.
De wettige leeftijd van 't gebruiken en aanschaffen van alcohol is in Nederland, 16 jaar voor zwak-alcoholhoudende drank en 18 jaar voor sterke drank.
De accijns op bier gaat per 1 januari 2009 met 2,3 cent per pijpje omhoog.
http://www.minvws.nl/dossiers/alcohol/
![]()
Verkeersdeelname onder invloed van alcohol veroorzaakt alleen al in Nederland per jaar ongeveer 3000 ernstig gewonden en ruim 350 doden.
Wereldwijd vinden jaarlijks naar schatting honderdduizenden ongelukken plaats waarbij alcohol in het spel is.
Het alcoholmisbruik in het verkeer wordt door de overheid bestreden door het straffen van verkeersdeelnemers met teveel alcohol in hun bloed en het voeren van voorlichtingscampagnes.
Met name wanneer men een motorvoertuig bestuurt is alcoholgebruik uiterst riskant, met een motorvoertuig kan immers veel meer schade worden veroorzaakt dan bijvoorbeeld met skeelers..