Moest je nog wakker worden? Eerst delete je mijn post om daarna mijn advies te herformuleren (minus de canvasdoek-quote), en dan geef je als tip om een kistje thee te geven... Thee is toch niet typisch Hollandsch?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 08:35 schreef ondeugend het volgende:
Japanners zijn dol op alles wat uit Holland komt.
Zelfs het geijkte souveniers spul, dus erg mis kan je nooit gaan.
Maar wat dacht je van een kistje thee?
It wasn't herquote:Op vrijdag 4 juli 2008 09:15 schreef Govinda het volgende:
Moest je nog wakker worden? Eerst delete je mijn post om daarna mijn advies te herformuleren (minus de canvasdoek-quote), en dan geef je als tip om een kistje thee te geven... Thee is toch niet typisch Hollandsch?
Zeg doe even normaal... ik deed niets deleten. Heb je post helemaal niet gezien.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 09:15 schreef Govinda het volgende:
Japanners geilen op traditie, dus alles wat wij sneu en oubollig vinden, vinden zij![]()
[..]
Moest je nog wakker worden? Eerst delete je mijn post om daarna mijn advies te herformuleren (minus de canvasdoek-quote), en dan geef je als tip om een kistje thee te geven... Thee is toch niet typisch Hollandsch?
Ow, nou sorry dan. Opeens waren er 2 posts weg en stond jouwe er. En omdat jij modje bent dacht ik..quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:11 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Zeg doe even normaal... ik deed niets deleten. Heb je post helemaal niet gezien.
En nee de earl grey is niet Hollands nee.
Daar verbaas je om, ze zijn gek op picknick thee met verschillende smaken! delfts blauw is ook prima, drop idd vinden ze niet te vreten! Stroopwafels doet het ook goed!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:12 schreef k_man het volgende:
Waarom zou je voor Japanners thee mee willen nemen, als ze zelf juist van die heerlijke groene thee hebben. Om te laten proeven hoe vies de onze is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |