Ohhh, zoveel! Maar een kleine selectie:
Met stip op nummer 1! Na het bekijken van de (overigens geweldige film) Crash was ik verslaafd. Heb het nummer geloof ik een half jaar op repeat gehad op m'n mp3speler. Dit luisteren terwijl ik alleen op een rots over de Middelandse Zee heenkeek is iets wat ik nooit meer zal vergeten. Geweldig.
Natuurlijk Born Slippy. De eerste keer dat ik Trainspotting zag en McGregor op het laatst wakker wordt en z'n vrienden besteelt en dit nummer opkomt kon ik wel janken.. zo mooi vond ik het

.
Helaas geen YouTube link van.. maar het nummer 'Is that what everybody else wants?' van de soundtrack van Solaris (de nieuwe van Soderbergh ja). HEERLIJK nummer

.
Ook een heerlijk nummer, maar meer om de opzwependheid en energie die er in zit.. Als ik dit nummer hoor, word ik spontaan gelukkig.
Dit nummer heeft een grote rol gespeeld in een emotioneel zware tijd voor mij. Ook weer dagenlang op repeat gestaan. Hier werd ik alleen wel een beetje depressief van

.
Vision van Unbreakable

. Echt de opbouw van dit nummer is geniaal. Deze knalhard op in de woonkamer en m'n dag kan niet meer stuk

. Helaas hier wel in combinatie met het filmfragment.

Air

. Elk nummer is geniaal, maar helemaal bovenaan de lijst staat toch echt wel Femme d'Argent. Die intro

!
Voor het eerst mee kennis gemaakt door de Closer soundtrack.. Geweldig heerlijk briljant nummer waar ik absoluut kippevel van krijg.
En daar laat ik het bij, m'n kippevel krijgt spierpijn

.
Valt het trouwens op dat ik gek ben op soundtracks?

.