Wat is iedereen toch hatend vandaagquote:Op donderdag 3 juli 2008 20:29 schreef Pauze het volgende:
25-06-2008 heb daar een telfoon besteld.Dit zou 26-06 bezorgd worden.
Vrijdag 27-06 heb ik gebeld,toen zijden ze dat het maandag bezorgd zou worden.
Toen heb ik het adres van me werk gegeven.
Weer niks gezien of ontvangen![]()
01-07 heb ik weer gebeld,zou de dag erna hier moeten zijn.
Tot op de dag van vandaag geen antwoord op mail enzzz...
24 uurs comfort levering me reet![]()
![]()
![]()
Wat een graf zaak zeg .![]()
Typhone en al z`n medewerkers kunnen van mij aan het gas.
Je wat??quote:
Een nokia backorderquote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:19 schreef leolinedance het volgende:
Wat voor telefoon heb je gekocht?
Meneer woont in Oman waar vast alles beter isquote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:23 schreef wikwakka2 het volgende:
Volgens mij hebben veel Nederlandse webshops moeite met 24 uurs levering alhoewel ik niet begrijp waarom.
Conclusie: de meeste Nederlandse webshops zuigen.
Oman heeft geen webshopsquote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:34 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Meneer woont in Oman waar vast alles beter is
Daar worden ze bang vanquote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:43 schreef Pauze het volgende:
Ze sturen nu GVD ook nog dat ik het ontvangen heb.
Wat een klapmongoolen!!!!!!!!!
Op 26-06-2008 hebben wij u uw nieuwe Nokia N81 Blue geleverd. Wij willen u nogmaals hartelijk bedanken voor uw bestelling. Wij hopen ook dat u het bestelproces als prettig heeft ervaren en u tevreden bent over uw nieuwe Nokia N81 Blue. Zoals u op onze website heeft kunnen zien kunnen bezoekers een review over hun toestel schrijven en achterlaten op onze website. Wij zouden het zeer op prijs stellen als u uw ervaringen met de Nokia N81 Blue zou willen delen met de overige bezoekers van onze site. Op deze manier kunnen wij onze bezoekers nog beter informeren bij de aankoop van een nieuwe GSM. U kunt uw review schrijven door te klikken op de onderstaande link. U komt dan terecht op onze website waar u onderaan de reviews van anderen kunt bekijken en uw eigen review kunt toevoegen.
Als ik die telefoon zelf moet halen,rijd ik denk ik de gevel eruit.
Wat een KUT tent zeg Gadverdamme![]()
sjongejonge zegquote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:43 schreef Pauze het volgende:
Ze sturen nu GVD ook nog dat ik het ontvangen heb.
Wat een klapmongoolen!!!!!!!!!
Op 26-06-2008 hebben wij u uw nieuwe Nokia N81 Blue geleverd. Wij willen u nogmaals hartelijk bedanken voor uw bestelling. Wij hopen ook dat u het bestelproces als prettig heeft ervaren en u tevreden bent over uw nieuwe Nokia N81 Blue. Zoals u op onze website heeft kunnen zien kunnen bezoekers een review over hun toestel schrijven en achterlaten op onze website. Wij zouden het zeer op prijs stellen als u uw ervaringen met de Nokia N81 Blue zou willen delen met de overige bezoekers van onze site. Op deze manier kunnen wij onze bezoekers nog beter informeren bij de aankoop van een nieuwe GSM. U kunt uw review schrijven door te klikken op de onderstaande link. U komt dan terecht op onze website waar u onderaan de reviews van anderen kunt bekijken en uw eigen review kunt toevoegen.
Als ik die telefoon zelf moet halen,rijd ik denk ik de gevel eruit.
Wat een KUT tent zeg Gadverdamme![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |