Nou, zo ziet het er ook uit als ze 's ochtends wakker worden. Ex schoonzus deed dat ook altijd. Dan schreeuwde ik elke morgen dat haar wenkbrauwen weg waren en dat we moesten gaan zoeken. Vond ze niet zo leuk.quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:43 schreef Amokzaaier het volgende:
ik ben ook zo iemand tegengekomen, pauper extreme. Ik dacht dat ze kanker had.
Erg sneu voor de mensen die daadwerkelijk kanker hebben en vervolgens aangezien worden voor extreme paupers.quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:47 schreef noekje het volgende:
[..]
Nou, zo ziet het er ook uit als ze 's ochtends wakker worden. Ex schoonzus deed dat ook altijd. Dan schreeuwde ik elke morgen dat haar wenkbrauwen weg waren en dat we moesten gaan zoeken. Vond ze niet zo leuk.![]()
Het enge is ook, je ziet waar de wenkbrauwen horen te zitten en ze tekenen er met gemak een cm boven. Het waarom ontgaat me volledig.
quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:51 schreef Niconigger het volgende:
Er zijn er zelfs die hun wenkbrauwen weghalen en ze dan laten tatoeëren
Geëpileerde en getekende wenkbrauwen kunnen wel mooi zijn, maar dit is gewoon dragqueen gehalte.quote:
Als het er zo uitziet is het niet mooi, bij niemand nietquote:Op donderdag 3 juli 2008 20:55 schreef RainbowRoadkill het volgende:
[..]
Geëpileerde en getekende wenkbrauwen kunnen wel mooi zijn
Leukste is nog natuurlijk dat die ''wenkbrauwen'' veelste groot zijn. Vergelijk maar eens met Dewi hierboven...quote:
Echt, hoe kom je erbij om zo je wenkbrauwen te tekenen. Ik snap het niet. Het moet je toch op de een of andere manier wel opvallen dat je eruit ziet als een evil cartoonversie van jezelf?quote:
Nou dewi is nu weer mooi naturelquote:Op donderdag 3 juli 2008 20:55 schreef RainbowRoadkill het volgende:
[..]
Geëpileerde en getekende wenkbrauwen kunnen wel mooi zijn, maar dit is gewoon dragqueen gehalte.
Vieze cybergoth
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |