Ik loop stage bij een internationaal bedrijf waar onder andere ook een nederlandse helpdesk is gevestigd. Als er problemen zijn met de computers moet ik die oplossen dus daarvoor moet ik dan soms op de helpdesk zitten.
Nu zit daar een wijf waarvan ik denk dat zij niet geschikt is voor dat werk, vanwege de volgende dingen die zich hebben voorgedaan in de korte tijd dat zij daar werkt:
-Een paar collega`s van haar zaten te bellen met klanten waarop zij keihard naar een andere collega schreeuwde "he strontvllieg, ga je mee lunchen?!".
-Ze beledigd collega`s, wat je in de bovenstaande situatie al kunt zien.
-Ze verliest haar geduld met sommige klanten wat duidelijk te horen is, omdat ze 10 keer zo hard praat als haar collega`s en op een heel onvriendelijke toon. Op een helpdesk geldt er juist een regel dat je altijd vriendelijk moet blijven tegen klanten.
-Gisteren was ze een halfuur te laat. Ze vertelde dat de metro vertraging had, daarna op het station moest wachten op de trein die ook vertraging had, vervolgens viel er nog een bus uit die onderweg ook nog eens pech kreeg. Ik zou zeggen, hou het wel geloofwaardig als je een smoes bedenkt.
-Ze heeft geen manieren geleerd. Tijdens een belangrijk gesprek tussen de baas en een collega van mij, kwam zij er gewoon keihard doorheen schreeuwen om te vertellen dat ze een probleem had.
Klacht: niet geschikt wijf op de helpdesk die nog niet ontslagen is.
Tok.