Maar ook niet te weinig....quote:
quote:
whehehehehe, die was nog slechter dan die van mijquote:Op donderdag 3 juli 2008 19:35 schreef DaMart het volgende:
Indah, het is je gelukt... je krijgt er een huisdier bij!
Dat lukt me niet hoorquote:Op donderdag 3 juli 2008 19:21 schreef Pheno het volgende:
Nee, maar 1~2x in de week vind ik genoeg.
Eerste klus is zeer zwaar, kopieer actie met dependencies naar ongeveer 25 tabellen.quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:45 schreef Pheno het volgende:
Ik ken het gevoel. Echt.
Van lang geleden zeker, voor je besloot dat je dat gevoel nooit meer wilde hebben.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:48 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Van lang geleden zeker, voor je besloot dat je dat gevoel nooit meer wilde hebben.
Goede instelling jaquote:Op donderdag 3 juli 2008 19:51 schreef Pheno het volgende:
Tegenwoordig delegeer ik meer. Morgen eens een keer cursus geven. Wel eenvoudig, een goed leraar doet zelf zo min mogelijk.
Kut, je bent uit mijn fokmassagraf gekomen.quote:
Ik heb ook mensen voor me werken.quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:51 schreef Pheno het volgende:
Tegenwoordig delegeer ik meer. Morgen eens een keer cursus geven. Wel eenvoudig, een goed leraar doet zelf zo min mogelijk.
De verstokte thee drinker heeft koffie voor je gezet?quote:
Klinkt tof. Wat regen in de voeding gekomen?quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:53 schreef MPG het volgende:
Godver
Er lijkt wat mis gegaan te zijn bij het transport van de PC
De voeding gaf kortstondig licht en de zekering is geklapt
Nespressoquote:Op donderdag 3 juli 2008 19:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De verstokte thee drinker heeft koffie voor je gezet?
Zie TTquote:Op donderdag 3 juli 2008 19:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De verstokte thee drinker heeft koffie voor je gezet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |